czwartek, 12 kwietnia 2018

Wzorzysty kardigan, szare szpilki


kardigan - Zaful 
bluzka - Kik
spodnie - Rosegal
buty - Rosegal

57 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kardigan - sama bym taki nosiła:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Szkoda, że buty się wyprzedały, bo bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne szpilki. Super, że postawiłaś na jeden wyrazisty akcent w postaci kardiganu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz, uwielbiam kardigany

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kardigan, sama bym taki chętnie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne są te szpileczki. Kardigan też fajny :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię taki fason butów, no i kolor, myślę, że pasować będą do wielu stylizacji :)
    A takie kardigany są idealne na wiosenną pogodę, łatwo je zarzucić jak zrobi się zimno, i nie czujemy, że jest nam w nich za gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie dobrana stylizacja. Piękny kardigan. :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz 😍
    Kardigan i szpilki są super☺
    Fajna stylizacja idealna na wiosenny weekend ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ten kardigan jest ;) a w zestawie ze szpilkami to już w ogóle miodzio ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Buty i kardigan z chęcią bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kardigan ładny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny zestaw. Podoba mi się i kardigan, i szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. As usual very interesting) Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie chodzę w szpilkach, ale te są bardzo piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie kardigany, szczególnie jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Troszkę jesiennie kolorki ale jest OK :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uniwersalna kolorystyka zestawu, fajne te szpilki :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja:)a buciki...rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zestaw, w sam raz na takie dni jak dzis;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny ten kardigan, lubię takie długie swetry, no i kolorystyka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak się właśnie czasem zdarza, że w kontekście Sieci pewne rzeczy przyjmują jakieś negatywne cechy, choć w sumie takich od razu nie posiadają. Podobnie jest z imionami Grażyna, Brajan, Jessica itp. Też przez różne memy, obrazki zyskały niezbyt dobrą sławę.

    A z grilla mieliśmy kiełbaski, warzywa, ser żółty, kaszankę.

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie wyglądasz, a te szpilki mają śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  25. i love that cardigan. and your whole outfit looks so comfy and refreshing! anyway, just dropping by to say hello all the way from southeast asia! i hope you can drop by my blog too and follow if you like. have a nice day! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja ;) Szpileczki są rewelacyjne i idealnie dopełniają całość ;) Podoba mi się połączenie kolorystyczne kardiganu i bucików ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny kardigan fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny kardiagan!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super outfit :)
    Pięknie wyszło kolorystycznie :)

    Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Thanks for the interesting post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo przyjemna - lekka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudny kardigan! Uwielbiam taki krój, a i kolory ma boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Na początek dziekuje za odwiedziny .Kolejny chusteczki i zrobię bez perełek. Super stylizacja .Kardigan ma super kolory .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  34. Minimalizm przełamany cudownym kardiganem- Uwielbiam Cię w tym zestawieniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tym razem chłodne zestawienie :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny i bardzo uniwersalny 😊

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie kochana wyglądasz :)
    Cudowny kardigan <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne ubrania dla kobiet Pani pokazuje na blogu :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  39. O kurcze muszę mieć ten kardigan, bo wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Looks very interesting) thanks a lot for sharing!

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)