środa, 18 kwietnia 2018

Sztruksowa sukienka


sukienka - Zaful
buty - Rosegal

61 komentarzy:

  1. piękna sukienka i świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ci w niej pięknie, podoba mi się ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, ta sukienka jest piękna, bardzo wpadła mi w oko. odpowiada mi jej długość, kolor i fason, nie lubię zbyt krótkich

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz. Kwiatowy motyw jest idealny na wiosnę. :)
    $28.49

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka, idealna na wiosnę :)
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wzór ;) Długość troszkę nie w moim stylu, ale wygląda bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka fajnie sie u Ciebie prezentuje :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie w niej wyglądasz!
    To nie są moje klimaty, ale naprawdę swietnie wyglądają takie sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny wzór i kolor ;)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna, nie wygląda na sztruks :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna i bardzo elegancka 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka śliczna, ale moje serce skradły szpilki. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka śliczna, tylko dlaczego tak w pasie w pół kwiatka ucięte? :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka bardzo ciekawa, fajny wzór i kolor. Burt super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba, oj bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie widać by byla sztruksowa ale fason bardzo mi się podoba. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sztruksowa sukienka ? w życiu bym nie powiedziała, po zdjęciach nie widać, że to sztruks, ale bardzo mi się podoba ten kwiatowy wzór, sama uwilebiam takie nosić <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wgl. nie pomyślałabym, że to sukienka ze sztruksu. Wyglądasz w niej przepięknie, pasuje do Ciebie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie, a buty są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna ta sukienka jednak to nie moja długość;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz w tej sukience

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna ta sukienka! A buty - rewelacja. Świetny kolor, ładna szpileczka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna sukienka, która nada się nawet na chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna sukienka :) w ogóle nie wygląda na sztruksową. Piękne buty!

    OdpowiedzUsuń
  26. Estupendo todo!!Espero tu opinion en mi ultimo post!!!Que pases un buen dia!!!❤💛💙

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię taki krój, ale pewnie byłaby dla mnie ciut za długa ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się ta sukienka z tymi kwiatkami :) Jest przepiękna :)
    Idealnie pasuje na obecną porę roku :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że już poczułaś wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post as usual! Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super wyglądasz a sukienka jest bardzo ładna, podoba mi się ten kwiatowy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta sukienka jest genialna ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Choć nie przepadam za SZTRUKSEM,to ta sukienka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepięknie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna sukienka. Cudownie ją zaprezentowałaś. ;)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Amazing outfit, dear! You look lovely!
    Happy weekend!
    Hugs ♥
    Liana Laurie

    OdpowiedzUsuń
  37. Beautiful dress and print! Florals always make me smile!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz fajnie, ja chyba bym się w takich kwiatach źle czuła...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękna sukienka. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna sukienka ;) Jak najbardziej moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam sukienki w kwiaty, jednak źle się w nich czuje. Mam 3w szafie i zawsze się krępuje ubrać. Ty wymiatasz zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Sukienka jest rewelacyjna! Bardzo mi się podoba zarówno jej krój, jak wzór!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ty jak zawsze pieknie usmiechnieta az chce się oglądac te zdjecia:) Kochana z kim się kontaktujesz z zaful bo mi to juz opiekunki nie odp:(

    Buziaki przesyłam i po dłużeszej przerwie zapraszam na nowy post:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sprawie tej współpracy napisała do mnie Laura :)

      Usuń

★Dziękuję za odwiedziny :)