sobota, 6 września 2014

Biała bluzka z koronką Tidestore

Biel oraz koronkowe zdobienia pod szyją i na rękawach od samego początku zauroczyły mnie w bluzce, którą dziś Wam prezentuję (pochodzi ona ze sklepu Tidestore). Jest luźna więc swobodnie się w niej czuję, zwłaszcza teraz gdy brzuszek rośnie coraz bardziej. Dobrałam do niej m.in. ciążowy model jeansów (nie widać tego na zdjęciach, ale w górnej części ma elastyczny, nieuciskający pas), oraz aby nie zabrakło również żywszego koloru wybrałam czerwone, asymetryczne szpilki (bez obaw o mój stan, nie spędziłam w nich dużo czasu).
bluzka - TIDESTORE
spodnie - TOPSHOP
torebka - nn
zegarek - GROVANA
bransoletka z sercem - BY ILO
pierścionek - APART
buty - MERG

95 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, że dodałaś ten żywy akcent w postaci szpilek <3 są przepiękne i pięknie leżą!
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja ;) Brzuch rośnie, jak narazie na zdjęciach nie widać ;)
    Www.viecharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladna bluzeczka!
    Super polaczylas calosc!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzka sama bym taką chciała
    Zapraszam do mnie i zachęcam do komentarzy
    juliasplacesfashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz, a brzuszek tylko troszkę widać na zdjęciach z boku :)

    www.hello-wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, bluzka jest przepiękna, również lubię koronki, a buty fajnie przełamały całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzka jest śliczna :) dla mnie wszystko co z koronką jest piękne :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna bluzeczka!
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzuszek dopiero co widoczny zaś cały zestaw prezentuje się świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz świetnie! :)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta bluzka :) i ten akcent w postaci czerwonych szpilek - świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka jest wyjątkowa, ale najbardziej przypadły mi do gustu buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja :)

    jedno-zycie-jedna-troska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie jak zwykle, a buciki powalają :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzeczka piękna! I do tego te czerwone szpilki, super. Fenomenalne połączenie. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna bluzeczka, wygląda na wygodną - a w ciąży to jest najważniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosta ale efektowna stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie połączenia! Świetnie się prezentujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka śliczna bluzeczka, uwielbiam dodatki koronki do ubrań nadaje całości elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka ładna stylizacja a połączenie ze szpilkami naprawdę ładnie :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyglądasz :) Zdrówka dla Ciebie i Maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się czerwone szpilki! Do tego ciąża Ci służy, wyglądasz pięknie ; ))
    healthfash

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna bluzeczka! Bardzo ładnie prezentują się te koronkowe detale :-) Dżinsy świetnie leżą i z pewnościa są wygodne, bo sama mam 2 pary takim ciążowych spodni i dalej super się sprawdzają ( jestem już na samej końcówce ciąży ). Szpilki mają piękny kolor i fajnie uzupełniają całą stylizację :-) Ślicznie wyglądasz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Połączenie absolutnie boskie!!
    ślicznie:*
    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. buty idealnie dobrane do stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie, piekna ta bluzka :) Ogolnie fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz, a buty czadowe!

    OdpowiedzUsuń
  29. Te szpilki jak już wcześniej pisałam są świetne ^^ A te połączenie jest niesamowite :)


    Wrzesień też jest piękny, uwielbiam go za wrzosy i ostatnie promienie słońca. Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/09/heather-hill.html :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna stylizacja, bardzo dobrze wyglądasz w białym :)
    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Te spodnie z pasem są super! Moja ciocia również takie miała gdy byla w ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  32. What a beautiful top dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  33. z taką figurą to wszystko można nosić!

    OdpowiedzUsuń
  34. Taka klasyka jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Swietnie wygladasz w tym zestwie, szpileczki bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowna bluzeczka :) Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  37. ta koronka robi nie byle jaką robotę :) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  38. te buty od razu mi się spodobały, są świetne! a z tymi spodniami to już w ogóle obłęd !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. sliczna bluzka..pieknie wygladasz

    jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna bluzka :)


    http://julia-juliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna bluzka :) i ciąża służy Tobie :)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładna bluzeczka i szpilki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana, świetnie wygladasz, stylizacja piękna, szpilki bardzo mi się podobają, a brzusio przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny zestaw :) Szpilki dodają charakteru :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Na punkcie samej bluzki nie oszalałam, ale cała stylizacja podoba mi się bardzo! Połączenie bieli, jeansu i czerwieni z małym dodatkiem czerni wypada świetnie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  46. Zazdroszczę butów! :)są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  47. Te szpilki są na prawdę PIĘKNE :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystko idealnie dopasowane no i buty rewelka <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Taka elegancka ta bluzeczka, ślicznie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  50. Te czerwone szpilki są obłędne :)
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Wyglądasz prześlicznie, a ta bluzka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  52. całość świetna, skromnie ale elegancko :) bardziej od tej bluzki polubiłam Twoje szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ślicznie wyglądasz :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Szpilki bomba!!!! Zakochałam się!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. piekna stylizacja MOja Droga - szpilki mega sexowne :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Szpilki są naprawdę rewelacyjne !! Bluzeczka z koroną też niczego sobie ! :)
    Pozdrawiam kochana ! :*

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo mi się pdooba :) mega buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne buty! Wyglądasz cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Great outfit. Love your shoes!



    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  60. no, i to się nazywa STYLOWA MAMA! :) bardzo ładnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  61. widziałam takie szpilki u kogoś ale żółte i napisałam że za czerwona bym mogła umrzeć , no i stało się *.* wyobrażałam sobie że są piękne w tym kolorze ale nie że aż tak , jejku przecudoooooooooooooowne
    Co powiesz na wspólną obserwację? ;)
    Jesli jesteś chętna i zaobserwujesz poinformuj mnie w komentarzu u mnie a szybciutko się odwdzięczę!:*
    Serdecznie zapraszam

    http://aaangelllaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ślicznie przyszła mamusiu :* Świetne szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Prosto, klasycznie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  64. cudny look ;-))


    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  65. przepięknie wyglądasz
    urocza bluzka

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczna bluzka i szpilki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. wyglądasz ślicznie, bluzeczka jest bardzo romantyczna i dziewczęca, fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  68. wspaniała bluzka, ale szpileczki to już w ogóle wymiatają ;D
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo ładna stylizacja, a buty i bluzka cudo zakochałam się w nich <3

    Zapraszam do mnie www.mademoiselleevelina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetne buty! ^^
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Buty <3
    Zapraszam do siebie http://wobiektywiezycia.blogspot.com/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratuluję brzuszka. Śliczna bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetna bluzka i śliczny brzuszek!

    OdpowiedzUsuń
  74. Idealne szpilki, takie mi się marzą !

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)