środa, 21 czerwca 2017

Koszula w paski


koszula - Sammydress 
spodnie - Shein 
buty - Merg

56 komentarzy:

  1. Fajna. Mam w takie paski sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna koszula :) Podobaja mi się takie, a Ty wyglądasz w niej genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie, koszula uniwersalna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna koszula:)
    Świetne zestawienie z kolorem butów i spodni :)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Paski uwielbiam, Twoja koszulę też...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój styl ! :)
    eśli Jesteś ciekawa mojej najnowszej współpracy- zapraszam na wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie, te spodnie też są świetne i ładnie podkreślają figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jedna pasiasta koszule, ale nie rowna sie urokiem do Twojej :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw, akurat na nadmorskie wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna koszula w paski <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Do twarzy Ci w granacie i w paskach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna1 podoba mi się, espadryle również

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula świetna, ciekawa stylizacja na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię koszule - a szczególnie takie w paski kratę :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna koszula. Od razu kojarzy mi się z wakacjami.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  17. You look Amazing! I love the work you do on your blog, I hope to see you on my blog very soon!!
    💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula i buciki są świetne!
    Poszukuję właśnie podobnych bucików na lato, tzw. espadryle. ;)
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula w paski to must have ;)
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko gra... tylko ja się pytam gdzie jakaś torba ?? :) Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna koszula :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja! Świetna jest ta koszula! Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Paski są ostatnio bardzo modne ;) Ja za nimi nie przepadam, ale w tej odsłonie bardzo mi się podobają ;) Może w końcu się do nich przekonam ;) Plus, masz idealną figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. właśnie też czekam na taką samą koszulę:) cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszula bardzo mi się podoba. Buty świetnie do niej pasują :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi dear, thanks for your visit!
    You have a nice blog =)

    OdpowiedzUsuń
  27. Paski w takim wydaniu wyglądają uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna jest ta bluzka :) Uwielbiam paseczki :D
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. love this post :)
    have a nice day :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  30. As usual amazing post! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  31. suuper i fajnie z bucikami współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny zestaw. Koszula jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi się podoba ;) piękny uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale Ci ładnie w tej koszuli.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna klasyczna koszula. Muszę sobie w końcu taką sprawić ;p Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Połączenie takich butów z koszulą w paski wygląda świetnie! Śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Thanks for the interesting post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  38. You look Great! Have a lovely Day! 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny look ;) Myślę, że tak mogłabym się pokazac ;)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)