poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Holidays

Zdjęcia z dzisiejszego wpisu zostały zrobiona podczas Świąt. Dla mojego synka były to pierwsze Święta Wielkanocne. Spędziliśmy je zarówno u rodziców męża jak i moich pomimo tego, że obie rodziny dzieli dość sporo kilometrów. Szkoda, że ten czas tak szybko zleciał.

Zaprezentuję Wam teraz zestaw, który miałam na sobie w poniedziałek wielkanocny. Wybrałam wówczas wiosenną kurtkę, oraz rozkloszowaną spódnicę. Bardzo ją polubiłam ze względu na to, że jest wykonana z dość grubego, ciężkiego materiału. Do tego dobrałam m.in. bransoletkę By ilo wykonaną z kamieni półszlachetnych, z pozłacaną zawieszką, na której jest wygrawerowane imię mojego synka oraz jego data urodzenia. Botki natomiast prezentuję już po raz drugi. Okazały się trafnym wyborem ze względu na to, że są wyjątkowo wygodne.  

bransoletka - By Ilo
kurtka - Shein
torebka - Mohito
spódnica - Romwe
buty - Merg

Na koniec jeszcze chciałabym ogłosić, że zwyciężczynią konkursu z wcześniejszego wpisu, a tym samym posiadaczką wybranej przez siebie bransoletki By ilo zostaje J.M.K.. Serdecznie gratuluję. W celu ustalenia adresu do wysyłki skontaktuje się z Tobą fundator nagrody.

101 komentarzy:

  1. śliczna ramoneska :) Itorebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz. Torebka przykuła szczególnie moją uwagę. Jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię takich spódnic, bo niestety strasznie pogrubiają :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham rozkloszowane spódnice i sukienki <3 Twoja jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się bransoletki z zawieszkami, miałaś bardzo dobry pomysł na grawer :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja ! Kurteczka, torebka i botki są niesamowite ! Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszło, torebka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka i bransoletka są przepiękne!
    martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna spódnica! Nie dziwie się, że wybrałaś te botki, bo są świetne :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie.:)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam bardzo podobną spódnicę jednak często mam problem z czym ją połączyć. Torebka i botki- fenomen!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebeczka <3 Jaka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka oraz torebka skradły moje serce :)
    Poza tym bardzo ładna spódniczka :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja , ślicznie :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  16. zestaw świetny :) torebka jest cudowna, lubię takie małe cudeńka :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna stylizacja a spódniczka jest wyjątkowo ładna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No tak, niestety już po wolnym. Pięknie wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
  19. buty są śliczne i pierścionki! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle powodujesz uśmiech na mojej twarzy :) Lubię tutaj zaglądać, bo zawsze znajdę coś dla siebie :) Świetne zdjęcia, dobry wpis :) Czekam na więcej, buziaki! I zapraszam do mnie :)

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz jak prawdziwa KSIĘŻNICZKA :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz :) Świetne buty i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Święta mają to do siebie, że zawsze mijają za szybko :( ale w tym cały ich urok :)
    Bardzo udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne połączenia :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna kurteczka i buty! Fajny blog, podoba mi się! Obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również zaobserwowałam Twojego bloga :)

      Usuń
  27. kurteczka jest boska!

    dziękuję za komentarz! :) co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurta wygląda świetnie w połączeniu z tą spódnicą. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. jeeejku, wyglądasz tak ślicznie. tak elegancko i modnie <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz cudownie, macierzyństwo zdecydowanie służy! :)
    spódnica jest piękna, mam podobną, tylko trochę bardziej "lejącą", ale takie również bardzo mi się podobają. :)

    http://healtyandhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku, dopiero dzisiaj miałam czas wejść, mam nadzieje że to nie problem ? Wiem że w regulaminie jest napisane ze do trzech dni, jednak sprawdzałam pare razy skrzynke pocztową i nie dostałam zadnego emaila od By ilo (sprawdziłam w zakładce spam). Sprawdziłam i podałam prawidołowy adres w komentarzu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez obaw, dopiero dzisiaj dopisałam informację o wynikach rozdania, gdyż dzisiaj zostałam poinformowana o tym kto wygrał. Teraz zbliża się weekend, więc po weekendzie możesz spodziewać się maila od fundatora z prośbą o podanie adresu do wysyłki :)

      Usuń
    2. Rozumiem :) W takim razie przepraszam za kłopot :*
      Ps. Musze sobie sprawić taką rozkloszowaną spudnice, jest cudowna.

      Usuń
  33. Love your jacket! ^-^
    Thanks for your lovely comment on my blog!

    http://www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowna stylizacja! Ta spódnica mnie urzekła! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wyglądasz :) Spódnica cudowna, bardzo ładnie się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No, no- taki poniedziałek WIelkanocny to ja rozumiem. Piękna spódnica- długość idealna- właśnie się za taką rozglądam, większość, jakie widzę w sklepach jest na mnie za krótka, bo jestem dosyć wysoka. Kurteczka- ramoneska- też mnie urzekła. Całość bardzo elegancka i klasyczna. Zapraszam w wolnej chwili do mnie. Pozdrawiam cieplutko Ciebie i Twojego Synka i życzę dużo radości z blogowania :) Megly (www.megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładnie wyglądasz podoba mi się kurteczka. Ps. Buziak dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. To te święta były dla Was cudowne, dla takich chwil warto zyc

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta kurteczka jest dla Ciebie stworzona <3 wyglądasz bajecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam takie rozkloszowane spódnice, sama również mam taką u siebie w szafie tylko, że szarą, ale jestem z niej bardzo zadowolona :):)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/04/kilka-rzeczy-z-pepco-i-ikei.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna spódnica ;) Masz świetne włosy ;)
    Mam pytanie odnośnie mojego komentarza - czy ściąganie szwów boli? ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. you look pretty , i'm loving the jacket .

    www.stylenbeautylounge.com

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna kurteczka
    uwielbiam spódnice o takim kroju

    OdpowiedzUsuń
  44. super, świetny fason spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  45. świetnie wyglądasz :)
    też chciałam tą kurtkę, ale
    powiedziano mi że jest wyprzedana :<
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne zdjęcia. Zakochałam się w torebeczce... :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajnie to wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  48. You look amazing dear! Love that skirt

    Please click in the Romwe link on my post!
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/04/spongebob.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Ślicznie wyglądasz w życiu bym nie pomyślała, że jesteś mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  50. sliczna stylizacja :) torebka i buty genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Torebka mi się bardzo podoba - urocza jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Też mi się podoba torebeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna kurteczka,sama mam taką samą:))

    OdpowiedzUsuń
  54. zestaw bardzo fajny ;) ta bransoletka strasznie przykuła moją uwagę, jest świetna ! ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. I love this look. The skirt is too cute! thanks for the visit.
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ładnie, stylowo :))
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna spódnica! :) Bardzo kobieco w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  58. mam taką samą ramoneskę :) wyglądasz świetnie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  59. Pięknie wyglądałaś! Mam podobną torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Urocza stylizacja, piekna spodniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Podoba mi się ten zestaw, bardzo ładna spódnica :) ciekawa długośc ! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Nice pics!!follow me on gfc and i follow you back!!kiss

    OdpowiedzUsuń
  63. Super się tak kurtka ze spódnicą skomponowała! Pięknie się w całości prezentujesz!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczna bransoletka i ciekawa spódnica. ;]

    OdpowiedzUsuń
  65. piękna sukienka!:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Urocza bransoletka i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękna spódnica, takie rozkloszowane fasony chyba nigdy mi się nie znudzą :D

    OdpowiedzUsuń
  68. To wszystko razem świetnie wygląda. Cudowna spódnica i kurteczka. :D
    ________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Torebka mi się najbardziej podoba :) i ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  70. najbardziej z calego zestawu do gustu przypadla mi kurteczka, swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  71. śliczna torebka :))
    pozdrawiam,

    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)