wtorek, 12 września 2017

Przegląd sklepu

Poniżej możecie zobaczyć rzeczy, które ostatnio wpadły mi w oko podczas przeglądania sklepu Shein. Jedna z nich już wkrótce trafi w moje ręce choć nie ukrywa, że przygarnęłabym wszystko z tej listy. Co Wam najbardziej spodobało się ze zdjęć? 

Tutaj CENA                                                Tutaj CENA                                                Tutaj CENA

Tutaj CENA                                                Tutaj CENA                                                Tutaj CENA

Tutaj CENA                                                Tutaj CENA                                                Tutaj CENA

27 komentarzy:

  1. Szary i różowy płaszczyk boski :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 i 4 mi się najbardziej podobają ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże jakie cudne rzeczy klikłam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka z moro super, ale właściwie to też wszystkie rzeczy wpisują się w mój gust. Poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ubrania, bardzo w moim stylu :D

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne ciuszki :) Kardigan bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatecznie spodnie są cudne. Wynikają i wydłużają
    sylwetkę. Pozdrawiam
    goodmorning73.blogspot.com
    zolza73.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne rzeczy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/biaa-stylizacja-w-codziennym-wydaniu.html
    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe propozycje. W zasadzie wszystko mi się podoba, ale płaszcz w kamuflażu jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się nr3 i 4...pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzeczka z oczkiem mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O! Widzę tu wiele rzeczy, które chciałabym u siebie w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny sklep, jest w czym wybierać. Mam ten szary kardigan i jak najbardziej go polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Różowy płaszczyk jest najlepszy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko mi się podoba! serio :)

    OdpowiedzUsuń
  16. This is beautiful! I like it a lot. :)

    STYLEFORMANKIND.COM
    Latest Post: Beautiful Scandinavian Home With Warm Colors

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzki z flamingami i płaszczyki wygrywają!
    Dodaje do obserwowanych:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. 1, 2, 3, 4, 5 i 7 to mega wybór! Sama sobie chyba przygarnę te perełki ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Everything on here is so pretty. I love it!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kilka rzeczy bardzo mi się spodobało :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)