poniedziałek, 15 maja 2017

Wishlist from Shein

Przeglądałam właśnie asortyment ze sklepu Shein. Chciałabym zapytać Was o zdanie, czy podoba Wam się coś z niżej zaprezentowanych rzeczy? 

Tutaj CENA                                         Tutaj CENA                                         Tutaj CENA

Tutaj CENA                                         Tutaj CENA                                         Tutaj CENA

Tutaj CENA                                         Tutaj CENA                                         Tutaj CENA

29 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi sie koszula - dół, pierwsza z prawej :) Fajny kolor i krój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te czarne lekko przecierane spodnie wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta w paseczki za 8 dolarów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się t-shirt w czerwone paski <3 Nosiłabym :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te bluzki z odkrytymi ramionami, już upatrzyłam jedną dla siebie i zastanowię się nad zakupem. Zapraszam na konkurs na moim blogu, jeśli masz ochotę - są trzy zastawy nagród do wygrania. :-)

    Pozdrawiam,
    kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarne spodnie za 17$ i przedostatnia bluzeczka za 14$. ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia koszula bardzo fajna...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rzeczy ♥
    Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka w ostatnim rzedzie jest super :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/jeansowa-koszula-i-biae-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie podoba mi się różowa hiszpanka i sukienka khaki :D
    A ostatnio są tak ciepłe dni, że już by się chodziło! :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 i 7 sukienka mi się najbardziej podobają:)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. koszulki w paski-kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ta hiszpanka w kolorze baby blue.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta pierwsza sukienka i koszula w paski;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzecia bluzeczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa lista, sukienka, pierwsza linia 3 od lewej to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zwiewne bluzeczki są super :) Lubię takie. Dobry post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Druga koszulka w pierwszym rzędzie bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 7 BLUZECZKA wpadła mi w oko, rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna ta bluzka z odkrytymi ramionami.

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).