poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Przegląd sklepu, wiosenne kurtki

W kilku ostatnich postach publikowałam zdjęcia m.in. z udziałem kurtek, które trafiły do mnie w ostatnim czasie. Ciekawa jestem jakie modele Wam najbardziej się podobają? 


Tutaj CENA                                              Tutaj CENA                                              Tutaj CENA

Tutaj CENA                                              Tutaj CENA                                              Tutaj CENA

Tutaj CENA                                              Tutaj CENA                                              Tutaj CENA

25 komentarzy:

  1. Wszystkie 3 wersje kolorystyczne uwielbiam i mogłabym mieć w mojej szafie. Jak na razie dorobiłam się pierwszej jeansowej kurteczki i jestem nią zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kurteczki, ale ja kocham się w ramoneskach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałaby mi się taka jak na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi podobają się wszystkie kurteczki :D choć chyba najbardziej te w kolorze khaki :D
    Miłego poniedziałku!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się w kolorze pudrowego różu...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowa - pierwsza najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeansowe ekstra. Szukam właśnie czegoś w tym stylu. Świetne propozycje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam te w odcieniu pastelowego różu <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podobają mi się te w kolorze zgniłej zieleni. Chyba teraz jest moda na ten kolor, bo dużo osób właśnie wybiera ten kolor. Dobrze, że już wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie kurtki mi się podobają, ale najbardziej te w kolorze khaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie najbardziej się podobają CZARNE kurtki z NASZYWKAMI - bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcemy kupić sobie jakieś kurteczki jeansowe ;) Chyba ta ostatnia najbardziej nam się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię jeansowe :) Ostatnio sezon na cieńsze kurtki na szczęście się zaczął ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Jensowe kurteczki najlepsze <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się podobają te pierwsze w kolorze khakim :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Te w odcieniu różu- chętnie bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe są te kurteczki,
    klikniete - będę wdzięczna za to samo

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze trzy najfajniejsze chyba ;-)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).