poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Przegląd sklepu, stroje kąpielowe

Czekam właśnie na przesyłkę z trzema bardzo różniącymi się od siebie strojami kąpielowymi. Gdy tylko pojawią się u mnie, to opublikuję kilka zdjęć. Tymczasem chciałabym Was zapytać jakie modele najbardziej Wam się podobają? Wszystkie stroje pochodzą ze sklepu Sammydress.

1.Tutaj CENA                                             2.Tutaj CENA                                             3.Tutaj CENA

4.Tutaj CENA                                             5.Tutaj CENA                                             6.Tutaj CENA

7.Tutaj CENA                                             8.Tutaj CENA                                             9.Tutaj CENA

10.Tutaj CENA                                            11.Tutaj CENA                                            12.Tutaj CENA

13.Tutaj CENA                                            14.Tutaj CENA                                            15.Tutaj CENA
       
16.Tutaj CENA                                            17.Tutaj CENA                                            18.Tutaj CENA

32 komentarze:

  1. Rewelacyjne stroje, wakacje za niedługo i czas już pomyśleć o takich zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biały kostium spodobał mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne, ale najbardziej podoba mi się nr 5 i nr 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne w sumie w tych propozycjach podobają mi się wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten z numerem 11 :) 11,97 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 2,9,11 i 18 bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te stroje ;)

    http://reggae-karolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne stroje! jeden z nich mam <3 czrny w palny!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/gray-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie mają w sobie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie mi się podobają, ale ubrałabym jednoczęściowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 4 i 6 wpadła mi w oko :) 12,55 // 12,30 ceny też mają spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi ostatnio podobają się przede wszystkim stroje jednoczęściowe! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Model 6 jest genialny <3
    natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej do gustu przypadły mi te pierwsze stroje kąpielowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzynastka najfajniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super te stroje, trzeba zacząć myśleć o sezonie na pływanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne te stroje. Mnie najbardziej podobają się 4,5 i 6:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Większość jest świetna! Ciekawe jak z jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się numery 9, 17 i 18. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama nie wiem, każdy ma coś fajnego :D

    OdpowiedzUsuń
  21. 5,6,9 i 12 mi się najbardziej podobają:)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podobają mi się te z liśćmi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękne!:)
    Wszystkie bym kupila. no prawie :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  24. I am so obsessed with this! So good.

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)