sobota, 15 kwietnia 2017

Paski



bluzka - DRESSLILY
spodnie - SHEIN
buty - MERG

50 komentarzy:

  1. Lubię paski, te szerokie również, fajne buty...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tych paseczkach :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jak pięknie!!! zakochałam się w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja!:)

    Spokojnej, radosnej i słonecznej Wielkanocy, smacznego jajka, mokrego dyngusa oraz wielu spotkań w gronie najbliższych!

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna stylizacja :)

    reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Paseczki uwielbiam i ta bluzeczka jest śliczna 18,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czarno biało tak lubię <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja :) Co jak co ale paski to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna stylizacja! Piękna bluzka! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyczne zestawienie super :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bluzeczka, idealnie ci pasuje. I super komponuje się w tym zestawie :) i te butki!
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow!! Stylizacja jest cudowna !! Uwielbiam paski ;) Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie bluzeczki w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie super espadryle :)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna bluzeczka w paski ! Mam podobne espadryle,cudne są ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię bluzki w paski:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Radosnego świętowania 😍😊pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja jest super;) Świetna bluzka sama chcę taka kupić;) espadryle również cudne..
    obserwuję.
    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. mam podobna bluzkę tylko w węższe paski:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądasz, bardzo fajne buty i stylizacja na pewno wygodna, takie najbardziej lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo lubię takie pasy, tym bardziej jak są w połączeniu czerni i bieli :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja. Paski bardzo Ci pasują :)
    Wesołych Świąt!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastycznie - prosto, a z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna stylizacja ^^ Podoba mi się ta bluzeczka :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ Życzę Wesołych Świąt :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajna bluzeczka wyglądasz przepięknie♡♡
    Wesołych Świąt:)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna stylizacja i nawet nie wiem, co podoba mi się bardziej *.* te buty są obłędne. Widziałam podobne w CCC i wstrzymałam się z kupnem, bo ostatnio wydałam dość sporo na najnowsze trampki Local Heroes, a teraz zaczynam żałować ;3 i chyba się po nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wygladasz ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. prosty zwyklak, jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj tak... bardzo, bardzo w moim guście. Paski kocham i to się chyba nie zmieni. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie lubię pasków, ale ty wyglądasz w nich świetnie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bluzka ma świetny krój, bardzo podobają mi się rękawy. Całość prezentuje się świetnie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj lubię paski, swego czasu miałam bzika na ich punkcie;p
    Bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna stylizacja, bardzo lubię paski i zawsze dobrze się w ich czuję :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  35. paski mi się chyba nigdy nie znudzą. Świetne zestawienie <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie! Muszę gdzieś odkopać w szafie moje białe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)