piątek, 17 marca 2017

Inspiracje, boyfriend jeans

Wkrótce opublikuję na blogu swoje zdjęcia ze spodniami typu boyfriend jeans, a tymczasem chciałabym zapytać Was o zdanie, co sądzicie o poniższych modelach? 

Tutaj CENA                                                Tutaj CENA                                                Tutaj CENA

Tutaj CENA                                                Tutaj CENA                                                Tutaj CENA

Tutaj CENA                                                Tutaj CENA                                                Tutaj CENA

32 komentarze:

  1. Wszystkie bardzo mi się podobają :) Kiedyś dość sceptycznie do nich podchodziłam ale teraz mam je i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie dziury mi wystarczą. Więcej już mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tego typu spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te spodnie :) ale jakoś nie pasują one do mojego typu figury :(
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne choć ja wolałabym bardziej dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie portki

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiamy te spodnie, jednak nie na każdym dobrze leżą ;) Na nas nie bardzo :/ Poklikane oczywiście :* Buzi

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jedne, lubię je, ale nie nosze za czesto ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Średnio się czuję w takich spodniach, chyba jeszcze nie trafiłam na odpowiedni model :) Ciekawe jakie Ty zamówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. co kolejna para to ładniejsza <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwie pierwsze propozycje jak dla mnie najfajniejsze. Jakoś bardzo dziurawe spodnie nue bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. w ostatnim rzędzie pierwsze z Shein są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi takie spodnie nie pasuja... zdecydowanie wole jak są bardziej dopasowane do mojej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są klikłam w linki :3 Klikniesz może u mnie? Byłaym wdzieczna!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/bikini-czyli-ciekawostki-o-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie fajne, ale najbardziej podobają mi się pierwsze i czwarte. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nr 4 wpadły mi w oko. Fajne są. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę, nie mam jeszcze takiego modelu w swojej szafie, a uważam, że dziewczyny w tych spodniach wyglądają super. Dla mnie przed ostatnie mają już trochę za dużo dziur, za to ostatnie wydają się idealne! :)

    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Żałuję ,że mi nie bardzo wypada chodzić z dziurami.... :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie mój gust :-) Jestem fanką wszystkiego co obcisłe :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. im więcej dziur tym lepiej. nigdy nie byłam przekonana do boyfriendów... do czasu aż nie kupiłam pierwszej pary! ; )


    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podobają mi się tego typu spodnie al niestety nie nadają się na moją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. oj nie. spodnie z dziurami mi się nie podobają;p

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię takie spodnie,ale u mnie dziury musza być delikatne;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się, ale u kogoś. Ja źle się czuję w takich spodniach. :-) Moja córka uwielbia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne inspiracje ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam jeansy i to w dodatku podziurawione, szkoda tylko, że w takich nie mogę chodzić do pracy!

    OdpowiedzUsuń
  27. Te spodnie to dla mnie coś strasznego. Lubię spodnie z dziurami, ale te spodnie są po prostu przesadą jak dla mnie. Aczkolwiek czasem na kimś wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie lubię spodni z dziurami:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię tego rodzaju spodnie - sama mam kilka par w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).