wtorek, 21 lutego 2017

Zaful | Gamiss | DressLily

W zeszłym miesiącu miałam możliwość aby złożyć zamówienia w trzech różnych sklepach internetowych. Otrzymałam pewne kwoty/karty prezentowe do wykorzystania na stronach Zaful, Gamiss oraz DressLily. Wszystkie przesyłki już do mnie trafiły, więc chciałabym Wam zaprezentować ich zawartość. 

Zacznę od rzeczy, które wybrałam typowo dla siebie. Zamówiłam 7 różnych czapek z daszkiem. Model jest jeden, natomiast różnią się kolorami. Nie chodzę zbyt często w takich czapkach ale jednak czasem latem są mi potrzebne, więc teraz będę miała spory wybór. Dodam jeszcze, że materiał czapek jest zamszowy, a regulowane są na rzepy. 



Spodobały mi się również dwa swetry, można je zobaczyć dokładniej na zdjęciach w dwóch poprzednich postach. Ostatnią rzeczą z ubrań dla mnie są czarne, elastyczne spodnie z wysokim stanem. W nich jednak nogawki mogłyby być odrobinę dłuższe.



W ostatnim czasie dość popularne stały się foto-budki na różnych imprezach. Mając odpowiednie rekwizyty można również samemu w domu zrobić podobne zdjęcia. Może to być dobra zabawa zarówno dla dzieci, młodzieży, jak i nawet dla dorosłych, jeżeli humor dopisuje. Trafiłam w jednym ze sklepów na dwa zestawy różnych masek. Pierwszy zestaw składa się z 31 elementów. Należy je wszystkie samemu przymocować, gdyż patyczki oraz żel klejący są zapakowane osobno. Niestety konieczne było użycie mocniejszego kleju, gdyż żel okazał się po prostu za słaby i dodatkowo przyczepiał się do wszystkiego, więc trzeba jeszcze nakleić na niego taśmę. Muszę przyznać, że etap składania poszczególnych elementów jest dość czasochłonny.


Kolejny zestaw jest zdecydowanie większy, składa się 76 elementów. Również konieczne było aby wszystko samemu zamontować. 



Zerkając do działu "HAIR", nie mogłam się oprzeć aby czegoś nie wybrać. Zdecydowałam się na białą perukę. Byłam po prostu ciekawa jaka jest w rzeczywistości. Włosy ewidentnie wyglądają na sztuczne, nie mam zamiaru nigdzie w nich wychodzić. Z przodu grzywka opada trochę na twarz, dlatego do zdjęć ubrałam czapkę. Trzeba jednak przyznać, że trzymają się bardzo stabilnie. Można oczywiście na stronie sklepu znaleźć bardziej naturalne kolory oraz fryzury. Te które wybrałam nadają się jedynie do jakiejś sesji zdjęciowej, ewentualnie czasem też zdarzają się imprezy karnawałowe, tematyczne, na które konieczne są przebrania, więc wówczas można wykorzystać takie włosy. 



Pomimo kilkuletniej przerwy okazało się, że kostkę Rubika potrafię nadal układać. Muszę jednak jeszcze poćwiczyć aby szło mi to trochę szybciej. Ta kostka jest rewelacyjna, bardzo dobrze się nią operuje, nie zacina się.



Przyszła kolej na rzeczy dla synka. Zamówiłam dla niego bluzę moro. Jest wykonana z solidnego, ocieplanego materiału, miłego w dotyku. 



Wybrałam również zimową kurtkę dla synka. Wzięłam jednak większy rozmiar, gdyż tylko taki był dostępny. Przyda się zatem dopiero w następnym sezonie zimowym. Jest dość długa, ciepła, dobrze wykonana. Mam nadzieję, że będzie dobrze się spisywać. 



Ostatnia rzecz to kolejna bluza. Również ma wzór moro jednak bardziej kolorowy niż poprzednia. Podoba mi się kolorystyka tej bluzy. Materiał także jest dość gruby, ma takie trochę nietypowe ocieplenie od środka. 



Dość długo zastanawiałam się nad tym, na co przeznaczyć otrzymane kwoty/karty podarunkowe. Ostatecznie najbardziej jestem zadowolona z czapek oraz ubrań, które wybrałam dla siebie i dla synka. 

51 komentarzy:

  1. Bardzo fajne są te zestawy do fotobudki :-) myślę, że można się nim fajnie pobawić. Ubrania rzeczywiście wybrałaś bardzo ładne, rzucił mi się w oczy sweterek z ostatniego wpisu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poukładałabym sobie kostkę Rubika. Dawno tego nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapki są świetne, mam bardzo podobną w kolorze pudrowego różu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe i zróżnicowane rzeczy zamowilas :) mi się bardzo podobają te czapki .
    Obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze tu sporo ciekawych rzeczy! Bartdzo podobają mi się te gadżety do zdjęć i ta biała peruka. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w ostatnich dniach zamawiałam REKWIZYTY DO ZDJĘĆ na swój ślub,ale zamówienie składałam na ALIEXPRESS - ciekawa jestem jakiej będą jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. As usual very interesting post) Thanks for sharing)
    Have a nice day!
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  8. Te czapki z daszkiem są fantastyczne!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy mnie zaciekawiły...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Z czapkami to prawdziwa magia:))) wszystkie kolory teczy :)))) podoba mi sie takze,czerwony sweter...ciekawie zrobiony i w pieknym nasyconym czerwonym kolorze :)))No i biala peruka ...zjawiskowa:))) bardzo fajny blog,bede zagladac :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Na prawdę świetne zamówienia! :) ta bluza moro - ŚLICZNA! A te papierowe rysuneczki na patyczkach mega ^^ Musimy coś podobnego zamówić dla siebie :) Poklikane! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam tę perukę, kilka miesięcy temu prezentowałam foty w niej :D Zaintrygowała mnie czerwona dzianina :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czapki sa super, tez miałam okazje zamawiać z tych sklepów :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybrałaś super rzeczy, a z czapkami zaszalałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  15. zaszalałaś z tymi czapkami haha <3
    po klikane

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne czapki, kupiłam sobie teraz podobną w hm. W ogóle fajne te rzeczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. na te maski do dawno miałam ochotę i muszę je w końcu zmaówić, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czapki z daszkiem to moj totalny must have , a te ktore sobie zamowilas sa boskie !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. O atko ile tego wszystkiego masz :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Zielony sweter i bluza moro podobają mi się najbardziej ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne rzeczy i ta peruka! do zdjęć idealna!:D
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. takie wlosy tez bym sobie zamowila! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta różowa czapeczka bardzo fajna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Woooow, ale zakupy! :) <3 pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweterek i gadżety do foto budki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne te zestawy do foto budki, widzę że ten większy już wyprzedany :) Włosy super tak jak piszesz do jakiejś sesji zdjęciowej :) Podoba mi się też ten czerwony sweterek :)
    Wszystkie linki poklikałam, jak możesz kliknij u mnie na pasku bocznym i w poście z kurtką yoshop :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Amazing stuff... Nice post Thanks for sharing
    P.S. would you like to follow each other on GFC,Google and Bloglovin?
    Have a nice day...
    XOXO

    Glamorous without the Guilt

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zestawy do fotobudki, myślę, że urozmaicą niejedną imprezę :)

    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. O jak zmieniony design z peruką :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Very interesting items ) Have a nice weekend)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne te czapki, może spróbuję latem.....

    OdpowiedzUsuń
  32. ten zestaw elementów jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne rzeczy. Najbardziej do gustu przypadły mi bluzy. Pozdrawiam :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zestawy do fotobudki są super :) Reszta też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale dużo rzeczy zamówiłaś. Ta bluza moro dla synka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zestaw dpfotobutki dość spory!!

    OdpowiedzUsuń
  37. So many fantastic incoming. I loved everything.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  38. O świetne zakupy. Podoba mi się ta bluza z kolorowym nadrukiem!
    Życzę więcej udanych "polowań"!

    OdpowiedzUsuń
  39. Czapki z daszkiem są obłędne! I jakie piękne kolory mają! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne kolory czapek!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  41. Zasługujesz na sukces! :)
    rewelacyjny blog!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)