środa, 1 lutego 2017

Poszewki na poduszki | organizery na zabawki

Wspominałam ostatnio na blogu o sklepie Newchic. Po raz pierwszy miałam okazję aby zapoznać się z ich asortymentem. Otrzymałam od nich kilka rzeczy przydatnych do domu. 

Wybrałam poszewki na poduszki. Materiał jest typowy dla poduszek ozdobnych, nadających się głównie do salonu. Wzór znajduje się na jednej stronie poszewek. Zapinane są na zamek. 



Kolejne przedmioty to kosze/organizery na zabawki. Wybrałam dwa różne wzory. Trzeba przyznać, że są bardzo duże co mnie pozytywnie zaskoczyło. Wykonane są z grubego materiału, nieprzemakalnego. Mają mocne uchwyty. Zarówno z poszewek jak i z tych koszy jestem jak najbardziej zadowolona. 


poszewki na poduszki - TUTAJ CENA
organizery na zabawki - TUTAJ CENA

66 komentarzy:

  1. Poszewki podobają mi się w żółtej wersji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Organizatory mogą też mieć różne zastosowanie - nie tylko do zabawek, przydatna rzecz :) Fajne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te organizatory, mogą być nie tylko na zabawki...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszewki uwielbiam ale organizery podobają mi się jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo bardzo fajne kosze :D też by mi się takie przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne poszewczki :D jeszcze nic od nich nie zamawiałam :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  7. Są świetne :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  9. szukałam ostatnio takich poszewek <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się te rzeczy do domu, jestem fanką takich gadżetów dekoracyjnych :) Te kosze są mega, wybrałaś świetne wzory :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Organizatory świetne, bardzo ładny wzór a do tego bardzo przydatne! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Super poduszka :) Ma ciekawy wzór :) Pozdrawiam :*
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię tego typu GADŻETY do DOMU :)

    OdpowiedzUsuń
  14. organizey są fajne, zobaczę czy nie ma mniejszych na moje rajSTOPY

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne poszewki, przypomniałaś mi właśnie że muszę sobie jakieś kupić.

    OdpowiedzUsuń
  16. ¡Hey! Your blog is cool, now i am following you, i hope you have time to visit mine, and follow me back (-:

    OdpowiedzUsuń
  17. Organizery genialne , takie jak lubię ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę musiała sobie takie załatwić <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Organizery są świetne - pomieszczą wiele rzeczy. :) Poszewki też fajne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te organizery na zabawki są super:)
    41,18; 12,32zł:)

    OdpowiedzUsuń
  21. prześliczne te poszewki są:)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne te organizery na zabawki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Te organizery są świetne! Fajny design ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Organizery na zabawki są świetne, podoba mi się ich zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie organizery powinny być w każdym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I really like it)
    Have a nice weekend)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba ten wzór na poduszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jej, uwielbiam poduszki, i poszewki

    OdpowiedzUsuń
  29. Organizery rewelacja!! Do tego mają klimat

    OdpowiedzUsuń
  30. Te torby są świetne. Mogą służyć nie tylko jako organizery na zabawki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Te organizery są cudowne :D a wzór poszewek jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja w tym pojemniku na zabawki trzymam koce i poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. poszewki super! :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Organizery na zabawki są świetnym pomysłem na okiełznanie wielu małych przedmiotów a także na przechowywanie zimowych kurtek, czy dodatkowych kocy:) Naskrobałam do Ciebie maila :) W mailu znajduje się link, więc jeżeli nie wyświetlił się w zakładce odebrane, sprawdź też spam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Poszewki świetne! ;)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Kosze to naprawdę fajna sprawa! Dobrze, że są takie pojemne!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak tylko będę składać zamówienie w NEWCHIC koniecznie muszę pamiętać o tych organizerach!! :) są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  38. te organizery to rewelacyjne rozwiązanie !:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podobają mi się te poszewki na poduszki, są proste gustowne, świetne!

    Przypadkowe rzeczy - zapraszam na blog

    OdpowiedzUsuń
  40. organizery na poduszki chętnie wykorzystalabym jako kosz na brudne ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Prześliczne poszewki na podusie!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne te poszewki- przygarnęłabym :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Organizery na zabawki świetnie się prezentują :)
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne poszewki! A kosze bardzo praktyczne, chętnie sama bym jeden z nich przygarnęła :)
    Pozdrawiam,
    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajnie wyglądają te poszewki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mnie się bardzo podobają te kosze na zabawki. Z pewnością będę przydatne w niejednym pokoju dziecięcym.

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam różne poszewki na poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Podobają mi się..poszewki w odcieniach mojego mieszkania ;) Organizery wyglądają bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Super post! Poszewki są świetne! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)