poniedziałek, 9 stycznia 2017

Przegląd sklepu Enjoyours

Dziś chciałabym się skupić na zawartości przesyłki, którą otrzymałam ze sklepu Enjoyours. Pierwszy raz miałam okazję zapoznać się z ich asortymentem. Postanowiłam wybrać coś z działu dziecięcego dla synka. Materiał ubrań jest dość przyzwoity, wykonany z bawełny. Oczywiście jak widać na zdjęciach, rzeczy te nadają się na okres letni, więc jeszcze muszą poczekać w szafie na swoją kolej.  

Przy okazji dodam, że jeżeli ktoś chciałby skorzystać z zakupów w tym sklepie, to po wpisaniu kodu AKL10 otrzyma rabat 10% na całe zakup. Jest tam również możliwość skorzystania z darmowej przesyłki.



Tutaj CENA                                                                        Tutaj CENA

Tutaj CENA                                                                        Tutaj CENA

 Tutaj CENA                                                                        Tutaj CENA

(kod AKL10 rabat 10%)

50 komentarzy:

  1. Ubranka są świetne! Szczególnie pierwszy zestaw:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodko wyglądają takie ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie przesłodkie <3 :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach też czekam na swoje zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć, mam małe siostrzenice i zawsze jest problem co gdzie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale urocze ubranka , o wow sa takie przeslodkie szczególnie dla dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po raz pierwszy słyszę o tym sklepie, te ubranka są słodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mają tam słodziutkie ubranka <3 Te piżamki <3
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie słyszałam o tym sklepie ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowny :O !! A jakie te ciuszki sa przepiekne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-blue-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne ubranka. :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie zestawy :) Fajne są

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zestawy! :D Na moim blogu trwa konkurs, zapraszam do udziału :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie :) Wybrałaś bardzo ładne ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodkie są te ciuszki choć przyznam że sklepu nie znam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. dla dziewczynki te rzeczy są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  17. UBRANKA są niezwykle urocze - jestem nimi oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzieciaki są cudowne...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam jeszcze o tym sklepie ale na pewno zajrzę :D
    przesłodkie ubranka :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne wszystkie, aż trudno byloby się zdecydowac na jedną :)

    9,99$, 8,99$, 6,79$, 5,29$, 6$
    mogę prosić rownież o kliki u mnie ? :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziecięce ciuszki cudowne !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. W jelenie są mega! Uwielbiam takie ciekawe wzory dla dzieciaków. Świetne zestawienie. Poklikałam i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ubranka, powiem szczerze że nie znałam wcześniej tego sklepu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe ubranka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rzeczy, których na pewno bym w sieciówkach nie znalazła ;*
    Poklikałam w linki :)
    Zapraszam do siebie: http://neylla.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne ciuszki i wyglądają na dobre gatunkowo, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).