wtorek, 31 stycznia 2017

Przegląd sklepu, bluzy z kapturem

Moja jedyna bluza z kapturem to ta z pierwszego zdjęcia, można ją również zobaczyć we wcześniejszym poście. Teraz zastanawiam się nad wyborem kolejnej. W związku z tym chciałabym poznać Wasze zdanie na temat bluz, które prezentuję poniżej. 


Tutaj CENA                                                Tutaj CENA                                                Tutaj CENA 



Tutaj CENA                                                Tutaj CENA                                                Tutaj CENA



Tutaj CENA                                                Tutaj CENA                                                Tutaj CENA

45 komentarzy:

  1. ta różowa do mnie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rzadko chodzę w bluzach, ale wybrałabym zieloną albo czarną z białymi paskami ;) poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne propozycje, akurat szukam jakiś bluz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rzeczy, poklikałam w pierwsze 6 linków kochana :)
    Podaję kilka cen : 17$, 18$, 19$, 20$ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam bluzy z kapturem!
    jedną czarną już mam <3 teraz myślę nad innym kolorem...

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie bluzy bym chciała , a kto by nie chciał one są takie wygodne przecież <3
    po klikane
    17.00
    18.00
    18.00
    19.00
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne bluzy - podobają mi się wszystkie. :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne bluzy, szczególnie ta moro przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne, obecnie nie mam chyba ani jednej bluzy z kapturem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te bluzy z Shein:) Poklikałam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. ta różowo-szara, chyba ją kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bluz póki co nie noszę:) chyba że po domu:D ale to mam już swe ulubione;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta pierwsza do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne bluzy! Bordowa wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzy sa niesamowite ja uwielbiam takie nosić :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/jak-zrobic-artystyczny-niead-na-gowie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię bluzy z kapturem :D Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta w paski z brązem jest świetna :) najlepsza z wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  18. Like all these items)) Thanks for the post)

    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham tą różową i bordową, ojjj bardzo chciałabym mieć je w swojej szafie <3

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym brała albo pudrowo rożową, albo brązową z paskami albo moro! Wszystkie 3 sa swietne! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. najbardziej podoba mi się 5 i wydaje się fajna ciepła :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Njabardziej podoba mi się bluza nr 5 <3

    OdpowiedzUsuń
  23. za bluzami z kapturem średnio przepadam :) poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza w odcieniu różu ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe te bluzy, nie przepadam za takimi bluzami, ale pewnie coś i dla siebie bym znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja rzadko sięgam po bluzy bez zamka :) ale przyznaję, że te, które przedstawiłaś bardzo mi się podobają i są totalnie w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne propozycje - teraz gdy jestem w ciąży- uwielbiam taki sportowy look

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie są piękne! Najbardziej przypadła mi do gustu ta z motywem moro :) buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie bluzy są świetne :)! Pozdrawiam :*
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio bardzo polubiłam bluzy z kapturem. Taka bluza to idealne rozwiązanie gdy nie mamy pomysł na bardziej kreatywną czy elegancką stylizację. Bluza z kapturem w sportowej stylizacji po prostu zawsze wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie noszę takich bluz ale jedna, na wyjazdy za miasto to by mi się przydała. Nr.5 mi się podoba...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi najbardziej podoba się ta bluza w kolorze szaro-różowym :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne bluzy! Najbardziej spodobała mi sie moro! Uwielbiam takie! :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  34. Super blog! Znalazłam wiele inspiracji, oby tak dalej! :D
    Zapraszam do mnie :
    http://mastylle.blogspot.com/
    Oczywiście zaobserwuje i będę zaglądać częściej :*

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).