czwartek, 12 stycznia 2017

Asortyment dziecięcy Banggood

Po raz pierwszy miałam okazję ostatnio zamówić coś ze sklepu Banggood. Posiadają w swojej ofercie bardzo wiele przeróżnych kategorii typu ubrania, zabawki, elektronika, wyposażenie domu i sporo innych. Jest w czym wybierać. Ostatecznie kwotę, którą miałam tam do wykorzystania postanowiłam przeznaczyć na coś dla synka. Była to dobra decyzja, gdyż po prostu jestem zadowolona z jakości rzeczy, które otrzymałam. 

Wybrałam bawełnianą, niebieską czapkę. Materiał jest elastyczny, dobrze przylega do głowy. Nadaje się na chłodniejsze dni w okresie wiosennym oraz jesiennym. 

Zdecydowałam się również na dwie koszulki z krótkim rękawem (polo oraz t-shirt). Obie są solidnie uszyte w 100% z bawełny. Materiał jest odpowiedniej grubości, nie prześwituje, łatwo się wszystko prasuje.

Nie mam powodów aby napisać cokolwiek złego o zawartości przesyłki. Z chęcią poznam również Waszą opinię na temat rzeczy z tego sklepu jeżeli cokolwiek stamtąd posiadacie? A z tego co widziałam na różnych blogach, to dość często pojawiają się wpisy na ich temat. 


czapka - Tutaj CENA
koszulka polo - Tutaj CENA
t-shirt - Tutaj CENA

42 komentarze:

  1. Nie miałam nic z tego sklepu ale koszulka i polo wydają się być dobrej jakości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tego sklepu. Z przyjemnością poszukam czegoś dla mojego synka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już o tym sklepie. Wszystkie te rzeczy podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te ciuszki dla dzieci :D
    A Bg ma duuuży asortyment *-*

    http://allegiant997.blogspot.com/2017/01/rozowy-puch.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Banggood znam, fajne te koszulki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko sa w sumie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne kolory ;) Ubrania naprawdę wyglądają porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko w moim ulubionym kolorze:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają na ładne, czapeczka w tym kolorze musi być bardzo twarzowa :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne koszulki :) Ostatnio dostałam przesyłkę z tego sklepu z kuferkiem na kosmetyki i pędzlami do makijażu i naprawdę jestem mile zaskoczona jakością :)
    Miłego weekendu :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się te bluzeczki. Ja sama bardzo lubię kupować ubrania moim chłopcom :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem ubranek dla dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze przyznać, ze prezentują się całkiem fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna propozycja dla maluchów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ubranka prezentują się świetnie ;) i kolorki bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę śliczne bluzeczki :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe, chociaz nie mam dzieci a siostrzeńcowi pewnie bym nie zamawiała niczego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam nic z tego sklepu, więc niestety nie pomogę! Ale rzezy wydają się bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają bardzo porządnie! Nigdy tam nie kupowałam

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam sklepu :) + za wysoką jakość

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię marynarskie motywy na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).