niedziela, 25 grudnia 2016

Przegląd sklepu, welur

Tej jesieni na wybiegach można było zauważyć, że welur znowu wraca do mody. Zarówno welurowe total looki jak i pojedyncze elementy wykonane z takiego materiału pojawiły się w kolekcjach wielu domów mody m.in. Valentino, Prada, Miu Miu czy też Gucci. Bardzo jestem ciekawa Waszego zdania na temat tego trendu?

Tutaj CENA                                             Tutaj CENA                                             Tutaj CENA

Tutaj CENA                                             Tutaj CENA                                            Tutaj CENA

Tutaj CENA                                             Tutaj CENA                                             Tutaj CENA

38 komentarzy:

  1. Ja jestem jak najbardziej za tym trendem <3

    Już zamówiłam garnitur damski z weluru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mi się podoba welur. Już się szykuje na szycie takiej bluzy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie podobają mi się sukienki welurowe :)
    Wesołych Świąt ;3
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że jakoś 20 lat temu nosiło się dresy z weluru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno bym coś dla siebie wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądaja takie ubranka, tak oryginalnie <3
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam welur. wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się takie długie kozaki :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. poklikane, ciekawie ten welur wygląda :D Pamiętam jak kiedyś był modny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Za welurem nie przepadam, podoba mi się ostatnie wdzianko...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre rzeczy mi się bardzo spodobały :D Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś welur uważałam za kicz a teraz tak mi się podoba :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/merry-christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  13. cieszę się, że welur wraca do łask :) osobiście lubię ten materiał :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Odzież z WELURU jakoś do końca mnie nie przekonuje...

    OdpowiedzUsuń
  15. Welur zdecydowanie to hit. Sukienki hiszpanki są piękne z tego materiału

    OdpowiedzUsuń
  16. Extra, te rzeczy z ostatniej linijki mnie zachwyciły (klik).

    OdpowiedzUsuń
  17. ten trend kojarzy mi się tylko z moją mamą :) Pamiętam jak miałam z 5 latek, mamę w takim zestawie: spódniczka oraz żakiet wszystko koloru zgniłej zieleni i z weluru!
    szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja chyba nie przekonam się do niego. welur to nie moja bajka :) Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Such a nice post. Happy new year to you, friend!

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ten styl i materiał. Jest genialny <3 Wszystkie propozycje mega mi się podobają :) Super post!

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie podobają się tylko welurowe buty.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    [Blog]

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są te sukienki i kozaki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ta granatowa sukienka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, super są! Uwielbiam welur!
    Poklikałam, zapraszam do mnie i do poklikania w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja za welurem nie przepadam... jakiś taki tendetny mi się wydaje

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor jest świetny! :D melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)