niedziela, 20 listopada 2016

Przegląd sklepu, sukienki

Z racji tego, że rok nieubłaganie zbliża się ku końcowi, postanowiłam opublikować kilka propozycji sukienek sylwestrowych. Jaki styl preferujecie tego dnia? Znalazłybyście coś dla siebie wśród poniższego zestawienia, a panowie coś dla swoich kobiet? 

Tutaj CENA                                               Tutaj CENA                                               Tutaj CENA

Tutaj CENA                                               Tutaj CENA                                               Tutaj CENA

Tutaj CENA                                               Tutaj CENA                                               Tutaj CENA
               
Tutaj CENA                                               Tutaj CENA                                               Tutaj CENA

32 komentarze:

  1. Kochana poklikałam w pierwsze 9 linków, podaję kilka cen : 31,64$, 19,25$, 27,51$, 34,25$, 13,75$, 26,13$, 22,01$, 12,37$, 16,50$ :)
    Mogłabyś poklikać w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sukienki. Takie eleganckie i stylowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś by z tego się znalazło, chociaż ja pewnie spędzę sylwestra w pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne propozycje, ja własnie szukam jakiesjś fajnej sukienki na sylwestra <3
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że brokat znów w modzie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku! Wszystkie są piękne! Ciężko bym się miała teraz zdecydować :) buziaki

    http://nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspiracje już troche na sylwestra :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie sukienki mi się szalenie podobają! Niezwykłe są :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ta zielona sukienka, taka imprezowa- bardzo mi się podoba !
    szyman.blogspot.com- poklikane:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne sukienki ;) poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love the first dress! Awesome list! *
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  12. Te cekinowe, zwłaszcza zielone, są zachwycające po prostu, zaczynam marzyć o takiej... <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się niektóre sukienki:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam brokatowe sukienki i chyba z takimi kreacjami najbardziej kojarzy mi się Sylwester :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza, cekinowa sukienka jest rewelacyjna. Idealna na sylwestrowe szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne sukienki, poklikane! :)
    świetny blog! :*
    może wspólna obserwacja ? :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne propozycje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza i ostatnia są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe propozycje :D
    Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niektóre sukienki są rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne sukienki- świetna selekcja :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikane :]Ja ciebie widzę w każdej z nich :]

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne propozycje...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepsza rózowa z koronką :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)