wtorek, 25 października 2016

Przegląd sklepu, swetry

Poniżej prezentuję krótki przegląd swetrów idealnych na obecną, jesienną pogodę. Przypadł Wam któryś z nich do gustu? 

  Tutaj CENA                                               Tutaj CENA                                               Tutaj CENA 

 Tutaj CENA                                               Tutaj CENA                                               Tutaj CENA

 Tutaj CENA                                               Tutaj CENA                                               Tutaj CENA

49 komentarzy:

  1. Świetne sweterki, szczególnie ten brązowy mnie zaciekawił, fajne ma rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kliknęłam w pierwsze 6 linków, powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile wspaniałych sweterków ;) Bordo podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie długie swetry. Coś n pewno bym wybrała dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy już wyprzedany jaka szkoda :P

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne szczególnie te w bordowym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterki super a ten z czarną wstążeczką jest najlepszy :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajne sweterki, musze sie w jakieś zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam swetry a ty wybralas bardzo ciekawe! chetnie bym wszystkie przygarnela !<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek z kokardką jest najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idelane na jesień i zimę! :D

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzy mi się taki ładny sweterek :) Ale wciąż szukam - tego idealnego.

    OdpowiedzUsuń
  13. what a lovely post my dear
    such a perfect Sweater collection
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne swetry, ten z kokardką jest jak dla mnie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę teraz kupić jakiś sweter bo moje wszystkie już są lekko zużyte :P fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten drugi sweter w pierwszym rzędzie (21,99$) jest przepiękny! Chciałabym go mieć w swojej szafie :)Choć w sumie, to wszystkie mi się podobają :D
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks so much for the comment on my latest post
    it means so much to be and Iwanted to say THANK YOU in a more personal way.
    you are amazing.

    btw.you can follow my cute cat on Instagram

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  18. co za cudowna selekcja sweterków. Wszystkie bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie są świetne! Dla mnie najciekawszy środkowy w ostatnim rzędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiele ciekawych propozycji. U mnie teraz w opcje wchodzą tylko te dłuższe, najlepiej oversize i już znalazłam sobie dwa idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie mi sie szalenie podobają <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się nr.3 i 6...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  23. Super sweterki bardzo mi się podobają *-*



    https://allegiant997.blogspot.com/2016/10/moje-pazurki-i-nie-wybuchajaca-lampa.html

    OdpowiedzUsuń
  24. mi najbardziej podoba się drugi

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi sie tam wszystkie podobają :c
    nie mogłabym sie zdecydować!
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już od dawna jestem fanka takich swetrów.
    Im więcej ich w garderobie, tym lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  27. super są, ja też ostatnio zamawiałam.

    poklikałam i zapraszam do poklikania u mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne są wszystkie ale zakochałam się w tym czerwonym! Jest cudowny, klik wszystko.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. dla mnie najfajniejszy ten z lewego dolnego rogu :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jasnoszary to mój ideał :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Trudno wybrac tylko jeden :) Jesli chodzi o kolor to 1 i 5 , a kroj 3 <3

    OdpowiedzUsuń
  32. ciężka decyzja, ale na mnie leżą akurat najlepiej krótkie, czyli ten szary sweterek jest bomba <3
    szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)