piątek, 14 października 2016

Beżowy sweter




sweter - GAMISS 
spodnie - ZARA
buty - MERG

Chciałabym zaprezentować Wam zawartości przesyłki, którą otrzymałam ze sklepu Gamiss. Poza swetrem znalazły się w niej poszewki na poduszkę, które bardzo mi się spodobały oraz okulary. Mają one dość nietypowy, geometryczny kształt. Najważniejsze jest jednak dla mnie, że posiadają filtr UV 400. Mogłam wybrać również coś z asortymentu dziecięcego i dzięki temu otrzymałam jeszcze coś dla synka, a mianowicie bluzę bejsbolówkę. Wybrałam jednak trochę większy rozmiar, ale jak wiadomo dzieci szybko rosną, więc z pewnością wkrótce będzie mógł w niej chodzić. 

51 komentarzy:

  1. świetny sweterek, uwielbiam takie kolorki ^^

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, podobają mi się takie sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek śliczny milusio wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny zestaw, sweterek oryginalny! Buty mega!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sweterki z wiązaniami :) świetnie wygląda! może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi sie te buty ale sweter to sztos! aż go sobie zamówie :3

    Poklikane ;)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/10/oh-oh-twinkledeals-2.html

    OdpowiedzUsuń
  7. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny sweterek. Ślicznie w nim wyglądasz! Butki też bardzo ładne :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Zapraszam do mnie kochana:
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. Podoba mi się ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładsne takie jasne kolory butow! Bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny sweterek, ładny, spokojny kolor a buty mega...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, masz piękne włosy! ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny sweterek! Pięknie wyglądasz! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podobają te wiązane swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny sweterek jednak jak dla mnie ma za duże sznurki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sznurki teraz zawiązuję w kokardę, więc ich długość jest odpowiednia. Niestety do zdjęć tego nie zrobiłam.

      Usuń
    2. Można też je zawiązać w zupełnie inny sposób, tak jak jest to pokazane na stronie produktu w sklepie :)

      Usuń
  16. Wszelkie sznuriwania są teraz bardzo modne, do tego te neutralne kolory, super :) aposzewki na poduszki są bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty idealne i jeszcze ten kolor, szukałam podobnego, ale nigdzie nie mogłam znaleźć.
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. $15.49 jak za sweter z akrylu... nie cierpię tego materiału

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez obaw, materiał jest bardzo miły w dotyku, dobrze się go nosi :)

      Usuń
  19. Piękny ten sweterek kochana, właśnie takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny outfit, ale... najbardziej zauroczyła mnie ta bejsbolówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie:) Bardzo podobają mi się Twoje poszewki na poduszki:)
    Mam bardzo podobny sweterek;)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Lindos looks amei, obrigado pela visita.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny sweterek ;) tylko dla nie mógłby być jeszcze dłuższy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. You look great dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjny jest ten sweter i buty! A bluza dla młodego ekstra :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w linki w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny ten sweter, mam taki z h&m :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo pasuje do Twojej urody :) chyba czas zakupić takie buty, dodają mi centymetr wzrostu przynajmniej :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Też lubię takie kolory. :) Sama chciałabym sobie kupić jakiś sweter z taki wiązaniem z przodu ale nie mogę się na nic zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super sweter i buty też, właściwie cała stylizacja w moim stylu wiec zajrzalam do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).