poniedziałek, 19 września 2016

Przegląd sklepu, spodnie z dziurami

Długo to trwało, zanim zdecydowałam się na wybór spodni z dziurami ale już wkrótce trafią one w moje ręce. Podoba Wam się któryś z poniższych modeli? Pochodzą one ze sklepu Shein

  Tutaj CENA                                              Tutaj CENA                                              Tutaj CENA

 Tutaj CENA                                              Tutaj CENA                                              Tutaj CENA

Tutaj CENA                                              Tutaj CENA                                              Tutaj CENA

60 komentarzy:

  1. Te 2 i 3 ok. Im większe dziury tym spodnie mnie mniej przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podobają mi się tylko te na drugim zdjeciu idąc od góry :) a reszta bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Latem bardzo polubiłam spodnie z dziurami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana pomagam - 29,52$, 28,18$, 24,15$, 28,18$, 22,81$, 24,84$ :)
    Mogę liczyć na rewanż w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki ;*

      Usuń
    2. Kochana mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ?

      Usuń
    3. Witaj Kochana, już kilka dni temu pisałam u Ciebie na blogu w komentarzu ceny, dzisiaj również napisałam :)

      Usuń
  5. wszystkie spodnie są swietne! :)


    Pozdrawima :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam też spodnie z dziurami a córka każda jedną parę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie są świetne jednak gdybym miała wybrać dla siebie były by to 5 spodnie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarne najbardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od dziecka uwielbiam spodnie z dziurami. Z Twoich propozycji kupiłabym chyba wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie spodnie świetne i chętnie zobaczyłabym je w swojej szafie :)
    poklikane US$21.99; $20.99;$17.99 ; $20.99; $16.99; $18.50

    OdpowiedzUsuń

  11. Fajne spodnie! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo jestem zakochana w każdych z nich - wszystko poklikane :)


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/lipiec-sierpien.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobaja mi sie, podobaja, jednak... zakup dziurawych spodni nie miesci sie w mojej glowie ;). Najczesciej kupuje jakies fajne dzinsy w lumpku i robie dziury sama :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Białe i czarne, ewentualnie te przed ostatnie mogłby zagościc u mnie w szafie :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie to ceny spore jak na chinski sklep

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam spodnie z dziurami, ale najbardziej podoba mi się ten model z naszywkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja kurczę nie mam takich spodni jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  18. W sumie podobaja mi się wszystkie :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja i spodnie z dziurami nie lubimy się;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie spodnie - chociaż pewnie już nie powinnam :) . W wolnych chwilach serdecznie zapraszam do odwiedzenia mojego bloga www.iameverywoman.eu . Miłego dnia - pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne, ja mam tylko jedne dziurawe , rzadko w nich chodzę bo np. do pracy mi nie wypada

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice post! Have a great new day.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam sama i są świetne ;-)

    Zapraszam do mnie.
    http://malgosiastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Te białe mnie uwiodły *.* Reszta też fajna, ale te najlepsze ^^

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie mi się podobają, już niedługo i ja powrócę do jeansów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy takich spodni nie miałam, ale chyba bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  27. chyba drugie są najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja się dlugo przede takimi spodniami opierałam ale w końcu sobie kupiłam w sumie przez czysty przypadek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie podobają mi się spodnie z dziurami.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zwykle nie noszę spodni z dziurami, ale kilka mi się spodobało, może kiedyś się skuszę na jakiś z tych modeli :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie noszę jeansów, a tym bardziej nie z dziurami :P ten trend do mnie nie przemawia ;)
    P.S. Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja bardzo lubię spodnie z dziurami, pasują do wszystkiego. Poklikane
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam tego typu spodnie, mogłabym mieć ich całą szafę! :)
    Poklikane!

    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Białe są świetne! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    [BLOG | INSTAGRAM]

    OdpowiedzUsuń
  35. Chociaż nie lubię białych spodnii to te najbardziej mi się spodobały, kliknęłam :)


    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Takie spodnie to nie moje klimaty...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne te spodnie, tylko szkoda, że raczej mi w takich nie wypada chodzić do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie podoba mi się ten trend spodni z dziurami. Nie mam żadnych i nie zamierzam kupować.

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdecydownie coś dla mnie! Już do każdego rodzaju spodni widze dopasowanie w całej kreacji:)

    OdpowiedzUsuń
  40. te drugie najfajniesze :) obserwuję i zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jasne że się podobają, 2 skradły moje serce ! Zdecydowanie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Super wyglądają, ale u kogoś, sama bym ich raczej nie założyła bo bym się czuła nie swojo " w podartych spodniach " pomimo że wiem ze to jest specjalnie.

    OdpowiedzUsuń
  43. widzę że spodnie z dziurami wracają do łask

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).