wtorek, 6 września 2016

Przegląd sklepu, kardigany

Nietrudno jest zauważyć, że niestety jesień zbliża się do nas dużymi krokami. W zeszłym sezonie jesienno-zimowym dominowały u mnie kardigany i podejrzewam, że w tym roku będzie podobnie. Oczekuję właśnie na jeden z tych, które prezentuję poniżej. Już wkrótce przekonacie się, który z nich wybrałam. Wszystkie pochodzą ze sklepu Rosegal

Tutaj CENA                                               Tutaj CENA                                               Tutaj CENA

Tutaj CENA                                               Tutaj CENA                                               Tutaj CENA

Tutaj CENA                                               Tutaj CENA                                               Tutaj CENA

40 komentarzy:

  1. Uwielbiam nosić takie kardigany :)
    Jest mi wtedy o wiele cieplej :)
    Babcia zawsze mówiła, że najważniejsze żeby dokładnie przykryć plecy to będzie ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten przedostatni, taki trochę w świątecznym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kardigany to jest to co uwielbiam zakładać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne :D Ja właśnie szukam jakiegoś idealnego ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kardigany świetna sprawa :D Poklikane :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze! brałabym wszystkie <3 Cudowne są! Poklikane.
    Jeśli możesz ucieszyłabym się gdybyś zrobiła to u mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj już widzę coś dla siebie na sezon jesienny, zakochałam się! :) Świetne propozycje :)

    buziaki!
    Zapraszamy do nas na nowy post na - teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się drugi w górnym rzędzie, cena 19,32$ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie długie kardigany, jedne z moich ulubionych okryć <3 klik
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę kupić nowy kardigan, bo ten z zeszłego roku już nie wyglada. Może skuszę sie na któryś z tych?

    OdpowiedzUsuń
  11. w pierwszym rzędzie podoba mi się ostatni najbardziej, w drugim też ostatni a w trzecim ten środkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo uwielbiam - ostatni bym wzięła na pewno! :)

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zapraszam cię na mojego bloga gdzie możesz odpowiedzieć w LBA :) więcej informacji u mnie :))

      Usuń
  13. Uwielbiam. Prawie wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie coś w sobie mają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Więcej szczegółów u mnie na blogu. Zapraszam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście wolałabym, żeby jesień nie przychodziła, chociaż kardigany są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Raczej nie noszę, nw. czemu ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe propozycje. Rozglądam się właśnie za jakimś swetrem.

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie śliczne i calkiem niedrogie! :)) może wspólna obsrwacja? daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam kardigany! :) mam ich kilka, jesienią i zimą sprawują się rewelacyjnie :) ten granatowy w etniczne wzory spodobał mi się najbardziej :)
    zostaję u Ciebie na dłużej i pozdrawiam :* na Twoim blogu jest prawdziwa kopalnia pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię kardigany. Najbardziej podobają mnie się te w jednolitym kolorze :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kardigany, są dla mnie bardzo praktycznymi swetrami. Te, które pokazałaś, mają bardzo fajne wzory.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten pierwszy w kratę jest bardzo w moim guście.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten drugi jest śliczny! ;) Linki poklikane, obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzeci jest moim ulubionym :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kardigany uwielbiam, coś bym sobie wybrała....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  27. drugi kardigan skradł moje serce;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dla mnie bardzo fajny i przydatny ciuszek. Najbardziej podoba mi się 3 i przed ostatni.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny zestaw, a spodnie śliczne!

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)