wtorek, 13 września 2016

Moro | Sammydress


Po raz kolejny mam okazję zaprezentować Wam kilka rzeczy pochodzących ze sklepu Sammydress. Najpierw może wspomnę o mniejszej torebce. Nie posiada ona żadnego paska. Oczywiście miałam tego świadomość od samego początku.  Zdecydowałam, że posłuży mi jako kosmetyczka do przechowywania różnych  drobiazgów. Moimi ulubionymi elementami natomiast stały się spodnie z wysokim stanem oraz brązowa torebka. Warto jeszcze wspomnieć, że bluzka wykonana jest z odrobinę prześwitującego materiału. Buty natomiast pochodzą ze sklepu merg.pl.


bluzka - Sammydress
torebka - Sammydress
spodnie - Sammydress
buty - Merg

53 komentarze:

  1. Pochwalę torebkę i buciki, wyglądają naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy zamówiłaś, klik - 5,64$, 13,37$, 18,63$ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa bluzka i ma świetne kolory, super wyglądasz...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna torba! bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie ;)
    zastanawiam się nad zakupem bucików ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/09/polishgirl-top-cropp.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne spodnie ;).
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka jest świetna jak również buty :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo torebka i buty wyglądają razem świetnie! :3


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty niesamowicie mi się spodobały :) Piękny mają kolor :P

    OdpowiedzUsuń
  10. spodnie mi się podobają a te buty są świetne :) poklikane :)
    Kochana mam prośbę zagłosujesz na mnie? Walczę o główną nagrodę :) i brakuje mi trochę głosów aby wyjść na prowadzenie :) z góry dziękuję, podaję ci link bezpośredni do mojego wpisu i proszę o kliknięcie w różowy kwadracik z napisem głosuj :)
    http://thebodyshopclub.pl/konkurs-zostan-testerka?rhash=0e7fccc28777ae229326190bcb609d56

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzeczka strasznie mi się podoba :O !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, super t-shirt :) Kliknięte

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Takich kolorów moro to ja daaaawno nie widziałam :-) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa stylizacja, spodnie bardzo mi się podobają i na dodatek widzę ,że od pasa mają fajne zaszewki, cena 18,63$

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoja TOREBKA przypadła mi do gustu - jest jak najbardziej w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Motyw moro w tych kolorach wygląda bardzo kobieco! Buty są mega! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz! mega stylizacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka jest śliczna, świetne kolory! I ta mniejsza na pewno dobrze się sprawdzi w roli kosmetyczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie się to wszystko prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spodnie leżą na Tobie idealnie :) Fajna torebka, a buty to mój ulubiony element tej stylizacji :) Dzisiaj miałam ochotę kupić identyczne,ale niestety nie produkują na takie maleńkie stópki :( Poklikałam :)
    $5.64; $13.37; $18.63; 89,90 zł

    OdpowiedzUsuń
  21. Dodaję ten komentarz chyba po raz trzeci? Coś nie tak, chyba z moją przeglądarką, bo przerzuca mnie do innych wpisów? A więc raz jeszcze: Przepiękny zestaw, a spodnie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Te dejo mi blog de poesia por si quieres criticar gracias.
    Me gusta mucho el tuyo.
    http://anna-historias.blogspot.com.es.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię zaglądać na Twojego bloga. Ciągle dobrze ubrana i uśmiech na twarzy. Szkoda tylko, że tak mało zdjęć. :/

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe kolorystycznie moro. Ładna stylizacja ,buty podkresliły charakter całości. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajne połączenie, motyw moro i buty wyglądające na cięższe - na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty i torebka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię printy na bluzkach. Torebka i buciki świetnie razem wyglądają. Bardzo fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Looking so chic, love the top!
    www.effortlesslady.co

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna torebka! Podoba mi się :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz świetnie!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylówka, buty bardzo podobają mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie wyglądasz, super buty <3

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna bluzka, torebka i buty!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Love that royal blue coat!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).