piątek, 23 września 2016

Biało czarny kardigan

Jak już kiedyś wspominałam kardigany są jednym z moich ulubionych elementów jesiennej garderoby. Mam ich już kilka w swojej szafie i ostatnio dołączył do nich kolejny. Jest wykonany z ciepłego materiału. Podoba mi się w nim dodatek frędzli oraz biało czarna kolorystyka. Z tego co zauważyłam, to został już wykupiony ze strony sklepu. Białą bluzkę oraz zegarek prezentuję również po raz pierwszy.


bluzka - ROSEGAL
kardigan - ROSEGAL 
zegarek - ROSEGAL 
spodnie - ZARA
buty - CZASNABUTY

Na koniec wspomnę jeszcze o kilku nowych drobiazgach. Po raz pierwszy miałam okazję przetestować gąbki do makijażu różową i czarną. Wypróbowałam już jedną do nakładania podkładu. Jak do tej pory służył mi do tego pędzel i nadal będę go używać, gdyż po prostu sprawniej nim operuję. Gąbki jednak przydadzą mi się w zastępstwie, gdy akurat będę prać pędzle. Trafiło do mnie również tzw. jajko do czyszczenia pędzli brushegg. Wcześniej oczywiście radziłam sobie bez niego ale chociażby z ciekawości nie zaszkodzi czasem wypróbować czegoś nowego. 

55 komentarzy:

  1. Śliczny kardigan, ja podkład obecnie nakładam tylko gąbeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kardigan, też lubię jesienią się otulić dłuższym swetrem.Śliczna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kardigan! :) Uwielbiam takie stylizacje!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra Look! :-) Buziaki!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2016/09/autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kardigan bardziej w stylu poncha - bardzo mi się podoba. Czarny i biały + frędzle wygląda bardzo 'inkowo' :) . Śliczna bluzeczka :) . Pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że ten kardian ma długi rękaw i jest on wąski. Szukam takiego w tym samym kolorze, ale niestety ale do tej pory nigdzie nie można stacjonarnie takiego dostać :( Przynajmniej u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw, ostatnio robiłam zamówienie w Rosegal po raz pierwszy, mam nadzieję że jakość ciuszków będzie okej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie idealny na jesienne chlody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny Kardigan! Taki klasyczny, biało czarno to strzał w 10! Zawsze pasuje;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie :) kardigan najbardziej mi się podoba :)
    w planach mam kupić czyścik do pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam kardigany i mam ich całą szafę. :D
    A co do gąbeczek - chciałam kiedyś sobie kupić z czystej ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz, wszystko kliknięte - 11,08$, 4,55$ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja poluje na ponczo w lumpeksach !

    OdpowiedzUsuń
  14. Aztecki kardigan już zawsze będzie mi się kojarzył z Tobą :) Zawsze zaproponujesz nam świetną stylizację z nim w roli głównej :) Buty ekstra :)
    klik $11.08; $4.55; 109,90 zł

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego typu KARDIGANY - jakoś specjalnie do mnie nie przemawiają...
    Ale Ty ładnie się prezentujesz w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko bardzo mi się podoba <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kardigan, szczególnie na te chłodne dni:) Podoba mi się cała stylizacja, wyglądasz super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale pięknie wyglądasz :)
    Nigdy nie próbowałam nakładać podkładu taka gabeczka, a co jajka do czyszczenia pędzli to wczoraj widziałam go w Tkmaxx i byłam ciekawa jak działa.
    I jak zadowolona jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to dla mnie produkt niezbędny, nie ma w sobie nic nadzwyczajnego ale ostatecznie skoro już mam ten drobiazg, to będę go używać :)

      Usuń
  19. Wyglądasz świetnie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten kardigan jest boski!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastycznie wyglądasz! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jakoś tez nie mogę przyzwyczaić się do tej gąbeczki dalej w użyciu króluje u mnie pędzel

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny ten kardigan, śliczna tunika. Fantastycznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takiego kardigany! Świetnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten kardigan wygląda prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam tego typu kardigany i powoli zaczynam wypełniać nimi szafę na jesień :) Bardzo podoba mi się też Twoja tunika/bluzka i buty :)
    Masz świetne nogi <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny kardigan, ja jestem w trakcie poszukiwania jakiegoś sensownego ;) mam nadzieje, że zdążę przed zimą :D

    OdpowiedzUsuń
  28. cudny kardigan, uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Your black and white knit cape is everything! SOOOO incredible with your silver shoes!!! AMAZZZING!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny kardigan :) Właściwie sama mam nawet trochę podobny, chociaż grubszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczny kardigan, zrobił na mnie ogromne wrażenie, super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bluzka śliczna i do tego ciekawe poncho - i jest super.
    Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  33. You look great dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczny kardigan właśnie czegoś szukam takiego do zarzucenia <3

    OdpowiedzUsuń
  35. the outfit looks so cute and pretty ! nice decision !
    NEW Post - Harley Quinn lookbook

    Check out my Insta and stay tuned ♥Instagram


    ✎ Free Blogdesign |Facebook |Bloglovin | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)