piątek, 5 sierpnia 2016

Przegląd sklepu

Wczoraj po raz pierwszy odwiedziłam stronę sklepu DressLily. Nawet dość sporo rzeczy z ich asortymentu przykuło moją uwagę. Poniżej prezentuję kilka typowo letnich propozycji. 

 Tutaj CENA                                         Tutaj CENA                                         Tutaj CENA

  Tutaj CENA                                         Tutaj CENA                                         Tutaj CENA

  Tutaj CENA                                         Tutaj CENA                                         Tutaj CENA

41 komentarzy:

  1. Pierwsza bluzeczka wymiata, jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza bluzeczka ombre mega *u*!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne szorty, pierwsza bluzeczka i druga sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane !
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś :D

    Oczywiście wszystko poklikane :))
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/07/co-nowego-w-pustostanach.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierwszy top fenomenalny ! Poklikalam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka z kotwicą :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam, rewelacja ! <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogrodniczki wspaniałe i ta pierwsza bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam od nich kilka rzeczy i są naprawdę w porządku :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. ta koszulka ombre mnie urzekła

    OdpowiedzUsuń
  12. Biała sukienka cudna...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Te błękitne spodenki z kokardką... świetne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele fajnych rzeczy wypatrzyłaś! Najbardziej podobają mi się biała sukienka i ogrodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne rzeczy wybrałaś ;)

    Pozdrawiam :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne rzeczy :) Idealne na aktualną porę roku :)
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ogrodniczki najlepsze
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy! Najbardziej podobają mi się niebieskie spodenki i bluzka z ombrą! Mega!
    Pozdrawiam! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wakacyjne ubrania :)
    Pierwsza bluzeczka i przed ostatnia sukienka to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne ciuszki i dobry wybór, kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta tęczowa bluzka na ramiączkach wymiata!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka hiszpanka, stroje też śliczne <3

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)