poniedziałek, 25 lipca 2016

Przegląd sklepu

Zapraszam Was na krótki przegląd sklepu Zaful. Dajcie znać czy podoba Wam się któraś z poniższych propozycji :) 

 Tutaj CENA                                               Tutaj CENA                                               Tutaj CENA

 Tutaj CENA                                               Tutaj CENA                                               Tutaj CENA

 Tutaj CENA                                               Tutaj CENA                                               Tutaj CENA

67 komentarzy:

  1. Propozycje ciekawe, ale raczej nie mój styl;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłabym przygarnąć wszystkie te rzeczy, cudowne

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne propozycje, ja też czekam na swoją paczkę od nich :) Kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę, żeby ktoś na blogu urywał nazwę sklepu z którym współpracuje :D
    Rzeczy są świetne :) Chętnie widziałabym je w swojej szafie :)
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze spodenki są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna selekcja, bardzo podobają mi się te haftowane spodenki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ubrania, kliknęłam w pierwsze 6 linków.
    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wybory nawet w Twoim stylu i widze Cię w nich :)

    Czaje się na drugą sukieneczkę od góry ;) Poklikałam :)

    Mogę prosić o kliki u siebie znów?:P

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/07/sammydress-recenzja-i-lookbok.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne ubrania!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie wybrane przez Ciebie ubrania podobają mi się :D
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne ciuszki, czekam na Twoją propozycje stylizacji jak już dojdzie paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe ubrania, takie delikatne i kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne ciuszki ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne ciuszki
    super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne rzeczy :D
    Śliczne spodenki :)
    Poklikanie :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikane! Cudne rzeczy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogło zabraknąć wszechobecnej hiszpanki :). Jak ten fason mnie kusi :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko mi się bardzo podoba ;) jak najbardziej w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  20. Kilka pozycji z tego SKLEPU sama chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem ciekawa Twojej paczki :D
    fajna wishlista :) bardzo podobają mi się te spodenki - takie kwiatki fajnie wyróżniają z tłumu niby zwykłe jeansowe spodenki :)
    a t-shirt w pierwszym rzędzie idealnie do nich pasuje :3
    poklikałam we wszystkie linki :)
    pozdrawiam i zapraszam na rozdawajkę ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta sukienka na drugim zdjeciu tylko moglaby byc ale troche za luzna jednak ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow ile cudowności :) spodenki extra :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Omg!! Każda rzecz piękna :o szczególnie koszule !:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ubrania wyglądają niesamowicie! Jestem jednak ciekawa jak wyglądają na żywo ;) Jeśli zakupisz jakiś produkt to czekam na recenzje!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  26. nooo :) piękne rzeczy znalazłaś! poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bluzki fajne takie lekkie na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobają mi się te etniczne klimaty :)
    P.S. Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne rzeczy mają w tym sklepie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Styl boho ostatnio wymiata :) super propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Styl boho ostatnio wymiata :) super propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnie dwie bluzeczki przypadły nam do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dwie ostatnie bluzeczki przypadły nam do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne bluzeczki!

    Zapraszam do mnie:
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Och!!! Te haftowane bluzki i spodenki z pierwszego zdjecia sa przepiekne!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Marzy mi się taka bluzka z dużą falbanką jak na zdjęciu w pierwszym rzędzie :)
    Micia

    OdpowiedzUsuń
  37. I like it.
    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Dużo fajnych propozycji tam znaleźć można, nie znałam, ale przepadłam tam na godzine :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Nick picks, love it
    www.effortlesslady.co

    OdpowiedzUsuń
  40. Poklikalam :-) te pierwsze szorty są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  41. Rzadko je widuje w sklepach a podobają mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).