piątek, 1 lipca 2016

Przegląd sklepu, odkryte ramiona

Bluzki i sukienki z odkrytymi ramionami to trend, który niewątpliwie króluje tego lata. Jak na razie nie uległam tej modzie, jednak wszystko jest jeszcze przede mną. Tymczasem zostawiam Was z przeglądem sklepu Shein
Napiszcie, czy macie już u siebie coś zachowanego w podobnym stylu?

 Tutaj CENA                                           Tutaj CENA                                           Tutaj CENA

 Tutaj CENA                                           Tutaj CENA                                           Tutaj CENA

Tutaj CENA                                           Tutaj CENA                                           Tutaj CENA

27 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy takiej sukienki.
    Ta pierwsza jest według mnie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne ;) Uwielbiam odkryte ramiona <3

    http://whoisthatbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają, szkoda, że nie dla mnie...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jeszcze nie uległam tej modzie, choć rzeczy wydają się być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mnie się takie bluzki podobają. Muszę jakąś sobie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe propozycje, linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta różowa sukienka mega <3 pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh hiszpanki uwielbiam :)

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się takie sukienki :)

    Zajrzyj do mnie i zobacz jak łatwo możesz dostać pudełko japońskich słodyczy!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne. Ta czarna mi się podoba najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko jest bajeczne :-)

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne sukienki :D
    Ceny 25.99
    14.99
    14,99 - tych na dole ;D

    Czy mogłąbym poprosić o kliknięcie w link soufeel? http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2016/06/soufeel-piekna-bizuteria-unboxing.html będę ogromnie wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam bluzkę i sukienkę ;), fajne propozycje.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  14. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam :) 22,99$, 22,99$, 17,99$, 19,99$, 22,99$, 10,99$, 14,99$, 14,99$, 25,99$

    mogę prosić rownież o kliki ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jestem zakochana w tym trendzie - świetne propozycje!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi te ktotk9e się podobają!! Wszystkie.. coś do maxi nie mogę się przekonać!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie sukienki :) Z przyjemnością poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. strasznie podobają mi się ciuchy z odkrytymi ramionami ;D
    ale niestety mam za duży biust i strasznie mnie to pogrubia poszerza i wgl :c
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie są ładne :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze parę miesięcy temu miałam zamiar sobie tego typu bluzkę sprawić, jednak od tamtej pory jakoś się opatrzyłam i trochę mi już obrzydły ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszedzie to samo. Taką bluzke miałam juz 10 lat temu a teraz wszedzie widze tylko ją. Niezła ale czy az tak.. ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Te tzw Hiszpanki są niesamowite :) Mam jedną i powiedziałabym, że ją kocham ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Trudno byłoby się zdecydować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam hiszpanki. <3 Jeszcze żadnej nie mam, ale moja ciocia przyjedzie w sierpniu akurat z Hiszpanii, bo tam mieszka i mi kilka ślicznych przywiezie. :)

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam taki fason dekoltu :) świetne typy!
    Pozdrawiam :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)