czwartek, 14 kwietnia 2016

Przegląd sklepu

Poniżej prezentuję krótki przegląd sklepu Shein. Z myślą o słonecznej pogodzie skupiłam się głównie na asortymencie letnim/wiosennym. Napiszcie w komentarzach czy przypadła Wam do gustu, któraś z tych propozycji?

sprawdź cenę TUTAJ                              sprawdź cenę TUTAJ                              sprawdź cenę TUTAJ

sprawdź cenę TUTAJ                              sprawdź cenę TUTAJ                              sprawdź cenę TUTAJ

sprawdź cenę TUTAJ                              sprawdź cenę TUTAJ                              sprawdź cenę TUTAJ

sprawdź cenę TUTAJ                              sprawdź cenę TUTAJ                              sprawdź cenę TUTAJ

42 komentarze:

  1. genialna tunika w stylu boho! poklikane xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Biała sukienka wygląda zachęcająco. Do opalenizny super będzie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe propozycje...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wszystko poklikałam :)
    Mogę prosić o rewanż ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wishlista-z-zagranicznych-sklepow-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne propozycje, czarny kombinezon jest świetny. Poklikałam.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsza torba i jeansowe spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia koszulka to sztos!
    Poklikałam wszystko bardzo ładne rzeczy w przystępnych cenach pokazałaś :)\
    Poklikasz też u mnie?
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę doczekac sie lata i tego, aby wskoczyc w szorty :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko świete! Szczególnie podoba mi sięczarny kombinezon <3 mega jest, kliknełam oczywiście ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplet z pierwszego zdjęcia jest cudowny i nawet nie taki drogi:) Zapraszam Cię do wzięcia udziału w KONKURSIE, szczegóły znajdziesz na moim blogu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikałam!:) dużo ciekawych rzeczy :)

    zapraszam do mnie ;) reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rzeczy! Poza tym topem a'la, zbyt oczywista "inspiracja", ale resztę biorę i takie super ceny!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne propozycje, idealne na jakieś wakacje pod palmami :) Wszystkie linki poklikane, powodzenia w dalszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnóstwo fajnych propozycji, ale spodenki podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Same wspaniałości, zwłaszcza sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie przeglądy sklepów! Można się fajnie zainspirować!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się w stroju kąpielowym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo świetnych rzeczy, a szczególnie stój kąpielowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnia koszulka szalenie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  20. niektóre rzeczy są naprawdę ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam podobny kombinezon na lato do tej Pani co ma w wersji czarnej :) tylko ja mam jedno dżinsowe a drugie w panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niektóre są takie piękne, że bym się skusiła... :D
    A jak tam się płaci? Można paypalem?

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki :) Też wciąż nie mogę uwierzyć w to, że tak szybko zleciało 5 lat. I czasami wciąż mi brakuje bloga MNY, a chyba nie da się już go odzyskać, prawda? Żałuję, że nie kopiowałam sobie wszystkich wpisów, póki blog istniał...

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello dear, beautiful choices. I'm your new followers (# 1025) if you want, come to my blog ♥

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  25. Czarny kombinezon *0* Jejku takie ładne ubranka :) ^^ będziemy tu wpadać częściej :) Pozdrowionka i oczywiście obserwujemy i liczymy na ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się biała bluzka z napisem LOVE, poklikane ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie propozycje są wspaniałe, pełne świeżości i dziewczęcego uroku - pozdrawiam Aknezz serdecznie

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)