poniedziałek, 21 marca 2016

Sherry London inspiracje #2



Wspominałam już kiedyś na blogu o sklepie online Sherry London ale uznałam, że skoro w asortymencie mają tak wiele pięknych kreacji, to warto było ponownie zerknąć na ich stronę aby wybrać dla Was i opublikować krótką dawkę inspiracji w postaci zdjęć bardzo kobiecych sukni. Jest w czym wybierać, zwłaszcza jeżeli nadarza się okazja do kupna czegoś nowego, na ważną uroczystość lub spotkanie. Jeżeli nie ma się figury typowych modelek, to nie ma się czego obawiać. Chyba każda kobieta znajdzie tam coś dla siebie, gdyż z tego co zauważyłam to mają dostępne dość zróżnicowane rozmiary. Nawet na niektórych zdjęciach projekty prezentują modelki plus size. Pozostaje tylko kwestia ceny, starałam się wybierać propozycje w granicach 50-150£. Jeżeli dla kogoś są to zbyt wysokie kwoty, to mam nadzieję, że chociaż jest na czym zawiesić oko. 










42 komentarze:

  1. Wszystkie sukienki są oszałamiające :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mają piękne sukienki!

    http://dalenadaily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem absolutnie zachwycona każdą. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne SUKNIE - sama chętnie bym w jedną z nich wskoczyła i wybrała się na BAL :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej <3 Gdybym miała jakąś impreze <3 Kupiłabym taką z koronką :D

    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam również złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa :* !

      Usuń
  6. Suknie wyglądają pięknie, zwłaszcza te długie :) Sama klasa i elegancja!

    OdpowiedzUsuń
  7. O zdecydowanie jest na czym oko zawiesić:) Piękne sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kiecki <3 Nosiłabym z przyjemnością :)

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło pooglądać takie śliczne kreacje...

    OdpowiedzUsuń
  10. O taaak, sukienki są przepiękne <3 Szkoda, że tyle kosztują. Już wyobrażam sobie sesje zdjęciową w jednej z tych sukni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne inspiracje!^^

    Zapraszam do mnie na konkurs ! ! !
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne sa niektore kreacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te sukienki są fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest na czym zawiesić oko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. baaardzo w moim stylu <3 Spokojnych i radosnych świąt życzę :) http://madrzej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczne sukienki ! :)

    Zdrowych, radosnych w rodzinnym gronie Świąt :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne. <3 Szczególnie te do ziemi są zjawiskowe.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  18. Niektóre sukienki bardzo chciałabym mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze.. wszystkie bym założyła :) są takie jak lubię kobiece, zwiewne, delikatne, stylowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wesołych Świąt od Włóczykijów
    ... i Włóczykijątka też! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne sukienki, bardzo podoba mi się ta w stylu Balmain ;)

    Wesołych Świąt,
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Naprawdę niesamowite inspiracje <33 Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne sukienki, zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio mam wielkie zachcianki na białe koronkowe sukienki! Są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).