poniedziałek, 14 marca 2016

Przegląd sklepu, inspiracje

Przeglądałam właśnie asortyment jednego ze sklepów, jest on dość zróżnicowany, więc trudno jest się na cokolwiek ostatecznie zdecydować. Dajcie znać czy podobają Wam się któreś z poniższych propozycji?

                sprawdź cenę TUTAJ                                    sprawdź cenę TUTAJ                                    sprawdź cenę TUTAJ

                sprawdź cenę TUTAJ                                    sprawdź cenę TUTAJ                           sprawdź cenę TUTAJ

                sprawdź cenę TUTAJ                                    sprawdź cenę TUTAJ                           sprawdź cenę TUTAJ

45 komentarzy:

  1. Koszule biała i dżinsowa są świetne! Przydałyby mi się na lato;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wszystko poklikałam :)

    Kochana jeśli możesz poklikaj w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/nowosci-z-shein-i-dresslink.html
    Bardzo mi pomożesz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko świetnie leży na kobietach, ciężko wzrok odwrócić

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy! Chcę wszystkie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne rzeczy podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy wybrałaś.
    Najbardziej podoba mi się koszula z 6.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biała koszula to mój faworyt...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsza białą koszula. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre świetne - aczkolwiek mam dystans do ubran z zagranicznych sklepow :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biała koszula jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka z wiązaniami jest genialna, kliknęłam :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka z tych rzeczy wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dwa pierwsze rzędy cAłe mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie koszule, topik, narzutka, kombinezon...tyle ładnych rzeczy! Na lato będą jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niektóre te rzeczy sa naprawde mega! :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Biała koszula! Coś pięknego!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta biała koszula bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie się spodobała jeansowa koszula i kurtka bomber w kolorze khaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne rzeczy i inspiracje!
    U mnie na blogu również post z inspiracjami , zapraszam :)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka - rewelacyjna! Zakochałam się.

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszulka dżinsowa <3
    Ta bluzka beżowo-kawowa ( taka kawa z mlekiem ) z koronką no normalnie miodzioooooo :)
    reszta też jest ok ale te dwie rzeczy jakoś najbardziej przykuły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. po klikane
    14.90
    39.90
    12.90
    13.90
    35.90
    21.90
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  24. This is absolutely amazing! I like this a lot. Have an amazing Friday. :)

    Style For Mankind
    Facebook
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  25. beżowa bluzka i ten taki płaszcz najbardziej wpadły mi w oko *.*
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  26. Popklikane, ciekawe rzeczy powybieralas, choc nie do konca w moim stylu :) Moglabym tez prosic Cie o kliki u mnie? Buzka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsza sukienka cudowna, ideał na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne ubrania, szczegolnie 4 bluzka :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prócz 2, 3 i 5 to reszta bardzo mi się spodobała ;)

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj dużo ładnych rzeczy. Przepiękna koronkowa bluzka z frędzlami <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Druga pozycja ciekawa!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne ciuchy ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękne ubrania, pierwsza sukienka genialna <3 poklikane

    OdpowiedzUsuń
  34. do 2 mam podobna zarowiasta, 4 posiadam i bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne rzeczy<3<3<3
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  36. rewelacja ! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).