sobota, 16 stycznia 2016

W kratkę

Witajcie :)
Wczoraj miałam sporo spraw do załatwienia ale udało mi się na chwilę wyskoczyć z samochodu żeby zrobić zdjęcia. Jest to mój pierwszy post ze stylizacją w tym roku. Zestaw zwyczajny, wygodny, to co lubię. W tym kilka nowości, ciepły szal w kratę, kolejny już asymetryczny sweter oraz czarna koronkowa bluzka, która latem może posłużyć również jako sukienka. Do tego dobrałam spodnie oraz botki w podobnej kolorystyce. 


szal - SHEIN 
bluzka - CHOIES
sweter - SHEIN 
spodnie - MANGO
buty - MERG 

78 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i dość elegancki zestaw dzięki tym stonowanym kolorom. Dobrze na Tobie leży, a szalik chyba ciepły ;)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądasz. Ciekawe połączenie elegancji, nowoczesności i odrobiny luzu. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Zestaw genialnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny szal! :)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam z takiego samego materiału co bluzka sukienke ;)
    bardzo długo mi już służy <3
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/nowosci-biedronka-pepco-i-chinczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam sie w twoich butach są piękne
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny szalik ! Sama mam bardzo podobny !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. perfect stylizacja! :)

    reggae-karolina.blogspot.com zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny sweterek, jak dla mnie jednak zbyt szaro.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz :) Fajna miejscówka do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny zestaw :) szal jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny zestaw i bardzo ładne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna całość a duży, ciepły szal bardzo potrzebny przy takiej pogodzie...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo spodobał mi się kraciasty szal, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny outfit! uwielbiam szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie świetne botki!;))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie kochana wyglądasz :) Stylizacja jak najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyglądasz !

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten szal wygląda świetnie! :) Wszystko jest dobrze zgrane i przemyślane. Jeżeli chodzi o zdjęcia, to nawet tło dobrze dopasowane :D

    http://pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka i butki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz! Bluzka, szal i butki bardzo mi się podobają. Bardzo lubię takie spokojne i klasyczne zestawienia kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam bardzo podobny szalik. Fajnie wygladasz ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie mój styl, a przede wszystkim moje kolory. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna jesteś!!! świetna stylizacja ale i tak najpiękniejszy w niej jest twój uśmiech :) <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej mi się podoba bluzeczka - taka elegancka <3

    OdpowiedzUsuń
  27. super calosc wyglada, fajnie, lekko i z klasa :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna stylizacja :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudna stylizacja, wyjątkowo moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się kolorystyka Twojej stylizacji, dodatkowo spodobał mi się Twój szalik - jest świetny :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo twarzowy zestaw. Lubię szarości i beże. Super.

    OdpowiedzUsuń
  32. Super sukienka!!!!! I dobrze, że dałaś zbliżenie, bo z daleka nie widać tej pięknej koronki... :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudnie stonowana stylizacja :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie wyglądasz, kolory idealne do Twoich włosów

    OdpowiedzUsuń
  36. Oh wow! I really love this look. amazing.
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Sweter i botki wymiatają, brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny szal, ciekawa całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna kolorystyka! Świetnie wyglądasz :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Super stylizacja. Dobrze w niej wyglądasz. Ogólnie bardzo ładnie Ci w takich jasnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja. Super szal, botki i sweter. B.fajne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. hello dear . I like your blogstyle ! its very creative and maybe you like mine too!
    if you do so
    lets follow for follow

    My Newest Post!

    Freebies for your blog


    Bloglovin | Instagram @suvarna_gold | LookBook | Facebook |


    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  43. Super stylizacja - bardzo mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  44. Podoba mi się. Kraciasty szal idealnie tutaj pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądasz CUDOWNIE - świetna stylizacja w mojej ulubionej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super wyglądasz, stylizacja rewelacyjna :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Szarość, to jeden z moich ulubionych kolorów i chyba nie mogę już kupować niczego w tym kolorze ;-) Uwielbiam też takie asymetryczne swetry! A szalik z chęcią bym przygarnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super look :) Uwielbiam szarości :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ciekawa stylizacja :) Jest znakomita ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładna stylizacja! :)
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo dziewczęco i stylowo ,piękne szarości. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękna jest ta koronkowa bluzka i fajnie wygląda w połączeniu z grubym swetrem i kratą na szaliku :-) Świetne botki!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. ta bluzka jest świetna od dawna uwielbiam koronki


    http://colourfulpie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystko mi sie tu bardzo podoba. Uwielbiam szarosci

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).