poniedziałek, 4 stycznia 2016

Przegląd sklepu

Dziś prezentuję krótki przegląd sklepu Shein. Jest wśród nich kilka nowości, które przykuły moją uwagę. Dwie z poniższych propozycji już wkrótce ponownie pojawią się na moim blogu. 

Podoba Wam się asortyment tego sklepu?

                     sprawdź cenę TUTAJ                             sprawdź cenę TUTAJ                             sprawdź cenę TUTAJ             
                           
 sprawdź cenę TUTAJ                             sprawdź cenę TUTAJ                             sprawdź cenę TUTAJ 

  sprawdź cenę TUTAJ                             sprawdź cenę TUTAJ                             sprawdź cenę TUTAJ 

                     sprawdź cenę TUTAJ                             sprawdź cenę TUTAJ                             sprawdź cenę TUTAJ 

65 komentarzy:

  1. Sklepu nie znam ale zajrzę, ciuszki wyglądają zacnie i nie tuzinkowo. Ciekawe jak z jakością ?

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ciuszki, podobają mi się wszystkie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza sukienka jest śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Burgundowy płaszcz wpadł mi w oko, śliczny...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem żałuję, że nie zostałam obdarowana większą kobiecością, bo ubrania są przepiękne, ale nijak bym w nich wyglądała :/ eh..

    Jestem już ciekawa kolejnego wpisu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio przejrzałam cały dział sukienek i spódnic w tym sklepie :) Ta czerwona również przykuła moją uwagę :) Ma ciekawy wzór i oczywiście kolor :) Myślę czy nie zrobić tam zakupów :)
    Bardzo fajne rzeczy wybrałaś.
    Poklikane :) Burgundowy płaszcz US$33.99, spódnica czerwona US$19.91, spódnica biała US$20.60, burgundowy sweter z frędzlami US$19.57 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Długi, szary sweter jest po prostu cudowny! *o*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne są te ubrania, ciekawe chociaż czy w rzeczywistości wyglądają tak jak na zdjęciu bo słyszałam dużo opinii że większość wygląda zupełnie inaczej niż na fotografii

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre rzeczy wydają sie bardzo fajne! Jednak nie dla mnie.

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam oglądać ubrania z tego sklepu :D
    szczególnie spodnie mają świetne i buty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne *_*
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten sklep chociaż niektóre rzeczy czasami przychodza nie takie jakie miały być :/

    Zapraszam do mnie :*

    reggaekarolinaporady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mam szarą kamizelkę - jest mega!:D uwielbiam shein ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy zestaw jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweter z frędzlami jest fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne propozycje, bardzo lubię shein jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne rzeczy <3 Znam ten sklep ale nigdy nic z niego nie zamawiałam. Z ciekawości kliknęłam ceny i są naprawdę przyjazne! Zauroczyła mnie pierwsza czerwona spódniczka i płaszczyk waterfall w kolorze wina :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kożuszek i brązowy sweterek- mega!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne narzutki i ta pierwsza rozkloszowana spódniczka mega !

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam kilka rzeczy z tego sklepu i z większości jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne ciuszki, poklikałam :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiele fajnych ubrań. Z chęcią przygarnęłabym tak naprawdę... wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Love that white skirt!
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne rzeczy :) Takie narzutki by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ubrania prezentują się ładnie, chociaż ja to bym musiała najpierw przymierzyć zanim kupię. Nie mogę się przekonać do zwrotów. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikałam:)
    Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi się bardzo podoba ta zielona cekinowa spódnica;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sliczne ciuszki najbardziej podoba mi się czerwona spódniczka :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jasny beżowy kożuszek wpadł mi w oko, piękny !!
    Oraz zielona, cekinowa spódnica, też świetna !!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurczę, nigdy nie robiłam zakupów w tym sklepie, ale po tym poście muszę je rozważyć. Wszystkie wybrane przez Ciebie rzeczy mogłyby znaleźć się w mojej szafie, a to rzadko się zdarza :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo podoba mi się cekinowa spódniczka, jest piękna :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. nie znałam sklepu, ale czas się zaprzyjaźnić :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię blog Aknezz i odwiedzam posty :)

    https://chicporadnik.blogspot.com/2016/01/looks-anastasia.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne płaszczyki:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne są niektóre rzeczy :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Przewspaniałe rzeczy, oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ten ostatni bordowy sweterek jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  40. ten ostatni bordowy sweterek jest cudny bardzo oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  41. Same cudowności, ale spódnice najładniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  42. Przedostatnia bluza wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Beautiful looks.
    www.thestylegalaxy.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Te spódniczki są świetne :D
    P.S. Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kiedyś trzeba spróbować :) Rzeczy mają piękne, aż kusi żeby coś zamówić. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super, że piszesz o tym. Nawet myślałam, by robić zakupy w zagranicznych sklepach, ale nie wiedziałam jak... ;)
    Pozdrawiam
    PS. Obklikałam linki, jeżeli to w czymś pomoże... ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Coś bym dla siebie wybrała z tych rzeczy

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)