sobota, 12 grudnia 2015

Pullovers and cardigans, inspiracje

Poniżej prezentuję krótki przegląd swetrów i kardiganów. Wszystkie z tych propozycji sprawiły, że zatrzymałam się na dłużej przeglądając asortyment sklepu Choies. Napiszcie, czy spodobała Wam się również któraś z tych rzeczy? 

sprawdź cenę TUTAJ                          sprawdź cenę TUTAJ                          sprawdź cenę TUTAJ

sprawdź cenę TUTAJ                          sprawdź cenę TUTAJ                          sprawdź cenę TUTAJ

sprawdź cenę TUTAJ                          sprawdź cenę TUTAJ                          sprawdź cenę TUTAJ

107 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje!U mnie też post z inspiracjami!:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy jest genialny, ciekawe czy jest cieplutki tak jak wygląda
    Trzeci widziałam na internecie, dość fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam swetry im wiekszy tym lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne swetry! Trudni wybrać najładniejszy :)
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się ten szaro-różowy,cena 26,99$

    OdpowiedzUsuń
  6. These sweaters look so warm and cozy! Love your picks, the second one is my favourite :)

    www.fineclic.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie sweterki z 2 rzędu przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie sweterki mi sie podobaja ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzecie narzutka i pastelowy asymetryczny plaszcz są świetne :)
    Dzięki, że wpadłaś, ale niestety muszę stwierdzić, że nie masz racji, co do wymagań klientów, jeśli chodzi o wygodne fotele....

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Nr.1 bardzo ciekawy, wpadł mi w oko...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy !
    Uwielbiam tego typu posty <3
    Obserwuje i licze że zajrzysz do mnie i również zaobserwujesz <3
    Pozdrawiam cieplutko ~ Alex <3
    ZAPRASZAM WSZYSTKICH OBECNYCH TUTAJ NA MOJEGO BLOGA KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry przegląd :-) Dla mnie pierwszy najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne swetry i chętnie bym widziała kilka w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne rzeczy ;p
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie najbardziej wpadły w oko modele 2 i 3. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Najładniejszy 1 w 2 rzędzie ♥
    Wszystkie są cudowne ♥
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie bez wyjątku przypadły mi do gustu :)
    zapraszam :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się 2 sweterki- biały (pierwszy rząd, środek) oraz szary (ostatni rząd, po lewej stronie).

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam wszystkie swetry, czy też milutkie i ciepłe bluzy, każdy kto mnie zna, wie że w zimę tylko w ten sposób się ubieram, najlepsze co może być! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne swetry, ten pierwszy najpiękniejszy <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Kardigan z różowo-szarym indiańskim wzorem skradł moje serce :) Posprawdzałam więcej cen ;) Pozdrawiam cieplutko! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. wow jakie piękne sweterki! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Niektore sa naprawde mega sliczne ! Zakochalam sie !

    www.sylwws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Megaa swetereki!!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful inspiration! I want all..haha
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne propozycje a ten z 3 zdjęcia całkiem wpadł mi w oko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A mi się marzy kilka pięknych narzutek ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. aztecki sweter boski <3

    Pozdrawiam i miłego wieczoru :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  29. Same wspaniałości tu widzę! Dwie wersje z azteckim wzorem podobają mi się chyba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne inspiracje :) wiele z tego bym chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Aż miło się otulić w takie piękne ubrania w ponury dzień :) drugi sweter fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  32. uwieeelbiam swetry! A te które tutaj przedstawiłaś są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zimą takie ciepłe, miękkie swetry są wprost niezbędne:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten szaro różowy sweterek po prawej stronie u góry bardzo nam się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  35. 3 i 6 najbardziej mnie użekły :)

    OdpowiedzUsuń
  36. W okresie JESIENNO - ZIMOWYM sweter jest moim MUST HAVE!

    OdpowiedzUsuń
  37. trochę nie w moim guscie :(/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny wybór, sweterki są cudne. Zapraszam do mnie http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Pierwszy i ostatni - najlepsze <3 chociaż wszystkie mają coś w sobie
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak zwykle świetny i bardzo inspirujący post :) Czekam na następne posty :) Buziaki

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten trzeci szaro-różowy spodobał mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  42. Niesamowite swetry wybrałaś, mój faworyt to zdjęcie pierwsze, rewelacyjny i cudna kolorystyka ❤

    Wielkie dzięki za odwiedziny u mnie i miłe komentarze
    Pzdrawiam i buziaki :* :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudne wszystkie, zwłaszcza pierwszy rząd:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dużo rzeczy mi się podoba :) a najbardziej 3 kardigan w 1 rzędzie :)
    Bardzo fajne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zakochałam się w tym trzecim w pierwszym rzędzie! <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowne inspiracje, sweterki są cudowne :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. sweterki na zimę i jesień są super

    OdpowiedzUsuń
  48. Gorgeous selections.
    www.thestylegalaxy.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkie swetry mi się podobają :o :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkie oprocz tych z rozcieciami na lokciach sa naprawde swietne!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Najchętniej wzięła bym wszystkie :-)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  52. Kiedyś chodziłam tylko w bluzach, ale ostatnio zakochałam się w sweterkach *.*
    Chętnie wzięłabym wszystkie ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Biały mnie zauroczył ;)
    P.S. Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne propozycje! Kilka z chęcią widziałabym w swojej szafie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Na moim blogu pytałaś się o kilka rzeczy odnośnie mojej kurteczki. Nie, rękawów się nie da odwinąć. Z długości rękawów jestem zadowolona, są idealne. Polecam ją bo bardzo ładnie wygląda do wszystkiego! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. ja szukam już od dawna jakiegoś kardiganu ale zamarzył mi się pudrowy róż i nigdzie nie ma ciekawych :D poklikane, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  57. trzecia propozycja najbardziej przypadła mi do gustu :)
    wspaniałe inspiracje :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten różowiutki <3 ! Cudowny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Podoba mi się ta szara sweterkowa narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Szaro-różowy jest cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  61. Wszystko mi się podoba<3
    poklikałam:)
    klikniesz u mnie?;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Wszystkie trafiają w mój gust - super!

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Niektóre całkiem fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Wybrałaś świetne rzeczy, najbardziej podoba mi się sweterek z wycięciami, ale 25$ to trochę drogo :(.


    ZAPRASZAM i obserwuje(jako A. Młodzińska)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Oczywiście poklikłam, śliczne ubrania :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne sweterki, zwłaszcza te z golfem:) Ostatnio się do nich przekonałam:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne inspiracje, przygarnęłabym takie sweterki :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. ten szary sweter z wycięciami na lokciach mnie zachwycił, poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jak dla mnie to ten pierwszy sweter pobił wszystkie inne :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Pierwsze trzy mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Pierwsza trójka mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  72. wszystkie świetne! post to strzał w dziesiątkę, bo szukam czegoś ciepłego ;D

    OdpowiedzUsuń
  73. Trzeci najbardziej mi sie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  74. swietne propozycje! :) wszystkie przypadly mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  75. Fajne sweterki! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Wszystkie wyglądają dobrze, a najbardziej spodobał mi się piąty oraz szósty :)
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Odwiedzam każdy Twój nowy post :)

    I follow you on Google + and GFC .
    Do you like CHIC Guide? - Join this site:

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Lubię takie ogromne swetry:) Idę posprawdzac jakie mają ceny.

    OdpowiedzUsuń
  79. Cudowne inspiracje! Najbardziej wpadł mi w oko numer 6 :)

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  80. Ten pierwszy sweter od lewej z Choies jest boski!!!<3 Tylko ta cena..omg;/

    http://www.justcleo.pl/2015/12/christmas-ugly-sweaters.html

    OdpowiedzUsuń
  81. thanks for your article, very nice and then i like it :-)
    hopefully more successful
    you may also like

    Obat Tradisional Penghilang Jerawat

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)