poniedziałek, 19 października 2015

Autumn must-have

Brąz, szarości, długie swetry, kardigany, ciepłe kamizelki, to wszystko kojarzy mi się z jesienną garderobą. Poniżej prezentuję kilka, w głównej mierze jesiennych propozycji, które z chęcią nosiłabym w aktualnie trwającym sezonie. 

tutaj CENA                                           tutaj CENA                                           tutaj CENA

tutaj CENA                                           tutaj CENA                                           tutaj CENA

tutaj CENA                                           tutaj CENA                                           tutaj CENA

tutaj CENA                                           tutaj CENA                                           tutaj CENA

Przypadła Wam do gustu któraś z tych rzeczy? 

36 komentarzy:

  1. Świetne- trzy ostatnie rzeczy wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne propozycje! :) http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne ciuszki, poklikałam wszystko.
    Mam prośbę, czy mogłabyś pomóc i oddac klik w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana kliknęłam w pierwszych 9 linków, powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko co z frędzlami jest piękne. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka z frędzlami najbardziej mnie urzekła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie poncho jak na zdjęciu, ale zakupiłam je w lidlu xD Ale bardzo fajne rzeczy wybrałaś ^^
    Pozdrawiam i poklikałam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłabym wszystko, świetne rzeczy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love your picks! Nice selection.
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy, poklikane :) Mogę prosić o to samo u mnie? :)

    http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię jesień za możliwość ubierania się na cebulkę, tylko szkoda, że u mnie ta jesień nie jest słoneczna a szaro-buro-ponura :(

    OdpowiedzUsuń
  12. mi strasznie spodobała się szara wiązana bluza z Reserved i chyba się na nią skuszę :D pierwszy sweterek boski ♥

    http://healtyandhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely selections.
    http://www.thestylegalaxy.com/2015/10/on-edge.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne mają rzeczy, najbardziej podoba mi się spódnica z frędzlami 18,99 $ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie rzeczy sama chętnie bym przygarnęła! Super propozycje! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam szczerze, ze mnie większość stylizacji zdecydowanie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Biały podoba mi się najbardziej :) Definitywnie nadszedł czas na wymianę garderoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie cudności, nawet kilka rzeczy :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko śliczne, pozaglądałam w linki i po wypłacie coś z tego sobie zamówię -bo ceny naprawdę spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rzeczy! Skusiłam się na spódniczkę :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten drugi płaszczyk jest całkiem ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba ostatni płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudne wszystko mogłabym przygarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne propozycje, bardzo podobająmi się kolory ciuszków, takie delikatne!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie rzeczy są baaardzo w moim stylu :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie błękitny płaszcz ,piękny. :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)