sobota, 13 czerwca 2015

Piankowa sukienka

Tym razem zdjęcia zostały zrobione w Niemczech. Widać na nich fragment ogrodu, który znajduje się przed domem, w którym aktualnie mieszkamy. Lubię w nim spędzać czas razem z synkiem zwłaszcza, że pogoda teraz dopisuje. Okolice są mi już znane, więc szybko się tutaj zaaklimatyzowałam.
 
Sukienka ze zdjęć jest wykonana z pianki. Pierwszy raz taki materiał zagościł w mojej szafie i z pewnością nie ostatni. Sandały natomiast pojawiły się już we wcześniejszym wpisie, w połączeniu ze spodniami.
sukienka - SHEIN
buty - CZASNABUTY

86 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci w tej sukience :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta sukienka ;) ostatnio szaleję na punkcie motywów kwiatowych :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Macie przepiękny ogródek. Pała spokojem. Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny strój na lato! Naprawdę super w nim wyglądasz ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz ;) boska sukienka :)

    OdpowiedzUsuń

  6. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Love it :) New on my French blog: "How to straighten your hair and eat Strawberries Tagada at the same time"

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy w tej piance cialo sie nie poci przypadkiem? Ja zawsze unikam totalnie sztucznych materialow, bo obawiam sie, ze bedzie sie ze mnie lalo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze czułam się w sukience mimo, że było słonecznie. Skóra swobodnie oddychała tym bardziej, że sukienka jest dość luźna :) Poza tym raczej nie zdarzało mi się mieć wcześniej problemów z jakimkolwiek materiałem :)

      Usuń
  9. Fantastic post and have a happy weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi sie podbaja sukienki w kwiaty:) swietnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie kroje sukienek! Wzór też jest w moim typie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka śliczna! Twoje nogi są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fason i wzór sukienki bardzo ładny ale ja osobiście nie lubię sztucznych materiałow..

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się Twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna sukienka ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna jesteś ;* Ogólnie to ślicznie wyglądasz ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka! No i te wystrzałowe buty! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna stylizacja, a buty mozesz mi oddac ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna sukienka! Ma śliczne kolory! Bardzo ładnie wyglądasz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pretty!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  22. na punkcie pianki mam bzika! rewelacyjna ta sukieneczka!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. W tej sukience wyglądasz ślicznie :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna sukienka, uwielbiam taki styl, buty też mega :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pasuje Ci ta sukienka! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka robi wrażenie - przyciąga wzrok pomimo iż ma prosty krój - jednak print - robi swoje i dodaje jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też ostatnio szukam jakiejś ładnej piankowej sukienki/spódnicy. Ta jest zdecydowanie śliczna! :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Love it :) New on my French blog: how to straighten your hair while you eat strawberry sweets" :)

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię piankowe ubrania! Mam spódnicę i należy do moich ulubionych! Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie kwiatowe motywy latem :D Pięknie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow nice :) uwielbiam motyw kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładnie ;)
    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow wyglądasz kwitnąco ^^ Cudowne zdjęcia
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/06/gospodarka-przestrzenna-jak-sie-za-to.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wygląda ta sukienka z pianki!

    Pozdrawiam :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. jak ślicznie <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczna sukienka, wyglądasz w niej perfekcyjnie

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładna sukienka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo podobają mi się do takich sukienek takie sandały. Wygląda to przepięknie. Tak lekko i klasycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mam jeszcze nic z pianki, ciekawa jestem czy moje "krągłości" nie byłyby w takim fasonie jeszcze bardziej krągłe, ale na Tobie wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny wzór! Ostatnio te piankowe często widuję, sama boję się sobie kupić czegoś takiego, mam wrażenie, że będzie to taki nieoddychający materiał :x

    ________________________________

    miksologia-urodowa.blogspot.com Zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeej ślicznie wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  42. to co ty mi sukienkę ja tobie paczuszkę hm..? :) jest piękna ♥

    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  43. Krój sukienki jest świetny, super sandałki dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Beautiful floral dress!! Love it
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale piękne miejsce do zdjęć, sukienka też super
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. sandałki wyglądają na bardzo wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. piękny domek i ogród - ciekawa jestem ja sukienka wygląda z bliska - bo na zdjęciu suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ogród jest naprawdę piękny. Domu co prawda na zdjęciach nie widać ale bardzo dobrze nam się tutaj mieszka :)

      Usuń
  48. Sukienka wręcz dopasowana do otoczenia ;) A otoczenie jak i sukienke - piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyglądasz pięknie! śliczna sukienka

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Pasuje do Ciebie idealnie :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. jeszcze nie mam nic w mojej szafie z takiego materiału! ale chyba najwyższa pora nadrobić zaległości!
    fajnie, że odnajdujesz się w miejscu, w którym mieszkasz!

    OdpowiedzUsuń
  52. Great photos!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/06/urban-with-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Witaj!
    Po pierwsze pieknie dziękuję za odwiedziny u mnie i miły komentarz :)
    Świetna stylizacja w pieknym otoczeniu!!! Piankowe sukienki sa rewelacyjne, lekkie i wygodne! Ciekawe buty i super zdjęcia :)

    Pozdrawiam
    Asia
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Sukienka jakoś mi nie wpadła w oko, po prostu nie mój styl !
    Ale sandałki piękne i oryginalne !

    Obserwuje i zapraszam do siebie!
    http://strzalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)