sobota, 23 maja 2015

Tassel

Poniżej przedstawiam krótki przegląd rzeczy, w których główną rolę odgrywają frędzle. Ich obecność w modzie niejednokrotnie wzbudzała moje zainteresowanie. Co powiecie na poniższe propozycje? Pierwsze trzy rzeczy są zdecydowanie moimi faworytami.
źródło TUTAJ                                     źródło TUTAJ                                     źródło TUTAJ 

źródło TUTAJ                                     źródło TUTAJ                                     źródło TUTAJ

46 komentarzy:

  1. Świetne są te koszulki. ;)

    Zapraszam ----> http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Frędzle modne w tym sezonie :) KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie torebki są zdecydowanie numerem 1 :)
    martynatestuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post :))

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te rzeczy, ale sama bym ich nie kupiła. :-) Nie przekonują mnie te paseczki, nie w moim stylu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy :) frędzle bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podobają mi się torebki z frędzlami :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuudowne rzeczy :)

    zapraszam na nowy wpis na blogu:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/05/tak-wiele-sie-dzieje.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Frędzle mi się bardzo podobaja, chetnie bym zakladala ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. widze frędzlunie najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. frędzleeee! na początku nie byłam do nich przekonana ale teraz podobają mi się i to bardzo!
    buziaki :*
    www.diadolos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wszystko co frędzlowate :D Mi najbardziej spodobały się kurtka, spódnica i oczywiście torebka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Frędzle to hit tego sezonu! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bluzeczka na drugim zdjęciu jest ekstra !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja za frędzlami nie przepadam ale koszulka całkiem mi się podoba :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem za kochana we frędzlach. ;) Tą ostatnią bluzeczkę z chęcią bym przygarnęła. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ubrania są fantastyczne - chyba wszystko bym chciała mieć z powyższej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne rzeczy, uwielbiam frędzle. co powiesz na wspólną obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham fredzle! Mam nawet ta sama torbe co Ty tutaj zamiescilas. :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. :)
    Nowa sesja zdjeciowa- HORSE
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/horse.html

    OdpowiedzUsuń
  20. 1 i 5 podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne rzeczy :) Bardzo lubię frędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  22. BARDZO SPODOBAŁY MI SIĘ WSZYSTKIE INSPIRACJE;)

    BUZIAKI

    XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  23. " Kocham" frędzle;))
    Bardzo podoba mi się szara koszulka,poza tym świetne propozycje;)

    OdpowiedzUsuń
  24. zapytalas co jest naszym faworytem.. dla mnie caly set fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam frędzle !! :-) Poklikałam, obserwujemy ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne rzeczy, jednak sama nie noszę frędzli:)
    Fajny post.

    Zapraszam do mnie:
    http://julia-iggy.blogspot.com/
    I bardzo proszę o poklikanie w linki z ostatniego posta jeśli będziesz miała chwilkę czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. kocham torebki z fredzlami :))

    OdpowiedzUsuń
  29. PETARDA!!! FRĘDZLE WSPANIAŁE!

    pozdrawiam,
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie super, ale ja szczególnie lubię frędzle w wersji beżowej i brązowej!

    OdpowiedzUsuń
  31. torebka świetna :)

    Dziękuje za komentarz :) Wpadniesz i pomożesz? Będę wdzięczna!
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  32. podoba mi się tylko 2 bluzka ;)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałej niedzieli :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  33. poklikałam i liczę na to samo :*

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne są te rzeczy, które przedstawiłaś :D Ja też powoli zaczynam moją garderobę w te frędzelki zaopatrzać :)
    W moim poście Lookbook lato 2015 też znajduje się jedna stylizacja z frędzelkami, więc jeśli chcesz to zajrzyj :))

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Frędzli w mojej szafie nie brakuje;),śliczny szary top z kwiatowym motywem,mam ochotę go kupić;))

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).