sobota, 25 kwietnia 2015

Letnie kombinezony

W swojej szafie niestety nie posiadam żadnego kombinezonu ale z chęcią zaopatrzyłabym się w jakiś model, pasujący na ciepłe dni.
 
Poniżej prezentuję krótki przegląd kombinezonów ze sklepu Romwe.
 
KLIK                                                       KLIK                                                       KLIK

KLIK                                                       KLIK                                                       KLIK

KLIK                                                       KLIK                                                       KLIK
 
Dajcie znać, czy któryś z kombinezonów Wam się spodobał?

66 komentarzy:

  1. poklikane ;) miło będzie jak zrobisz to też u mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, już się odwdzięczyłam :)

      Usuń
  2. Wszystkie śliczne i poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. biały w niebieskie kwiaty jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się kombinezony baardzo podobają, ale mają jedną wadę- są bardzo krótkie. Jestem wysoka, a kombinezony kończą mi się jakieś 3-4 cm za pośladkiem, mam spore uda więc nie chcę aż tyle pokazywać. Jakby nogawki były dłuższe o jakieś 10 cm byłyby dla mnie idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kombinezony nie dość, że są piękne (a nie cierpię kombinezonów!), to na dodatek niedrogie :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten różowy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. koniecznie muszę sobie sprawić taki kombinezon! :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. ahhh cuda! muszę się zaopatrzyć na lato w takie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podobaja mi się trzy ostatnie propozycje :) świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku również na letni sezon muszę wyposażyć się w jakiś kombinezon, a najlepiej dwa! :D
    Z Twoich propozycji najbardziej do gustu przypadł mi ostatni kombinezon w środkowym rzędzie i ostatni kombinezon w ostatnim kolażu/rzędzie ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. 5 i 9 super, chętnie bym przygarnęła jakiś do siebie :)

    Dziękuje za komentarz u mnie na blogu i zapraszam na kolejną notkę :) Oczywiście komentarz lub obserwacja byłaby mile widziana.
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał, chyba każdy wpadl mi w oko :) co prawda nie są superpraktyczne, ale są swietne ;) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się ostatni biały, aczkolwiek kombinezon jest rzeczą, której bym chyba nie zamówiła przez internet, bo ile razy w sklepie przymierzałam teoretycznie swój rozmiar zawsze były mi dziwnie za krótkie (a nie jestem jakaś tam przesadnie wysoka). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są fajne
    Pozdrawiam
    http://nessi-blog-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam kombinezony! wszystkie mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę sobie taki kupić tego lata. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy bardzo ładny
    poklikałam wszystko i liczę na rewanż u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej możesz liczyć na rewanż :)

      Usuń
  18. Piękne są !!! Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam latem nosic kombinezony! :)
    cudowne pokazalas ;)

    http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam kombinezony na lato, a ten ostatni jest najlepszy ;)

    Zapraszam do siebie - http://aaarabesque.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. większość bardzo mi się podoba jakie zaproponowałaś :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie wyglądają takie kombinezony :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam kombinezony, ale z tych przykładów żaden do mnie nie trafił ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie wyglądają na kims ale nie na mnie. Ostatnio mierzyłam w primarku i wiem ze juz wiecej nie bede sie napalała na to ubranie bo moja figura niestety psuje cały look

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama,rozgladam się za jakimś na lato :)
    Moim zdaniem wszystkie cudne :)
    Pozdrawiam i zapraszam jeśli zechcesz

    OdpowiedzUsuń
  26. Osobiście nie jestem fanką kombinezonów,ale jeżeli ktoś lubi,to dlaczego nie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten ostatni jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Może w końcu się do nich przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam zbyt długi tułów i nie mogę dopasować kombinezonu bo włazi mi w ... I same wiecie jak to wyglada.. Jak palce wielbłąda :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja też poszukuje jakiegoś fajnego kombinezonu! :-) może nawet dwóch :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie są fantastyczne, uwielbiam kombinezony :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe!

    Całusy:*
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  33. Poklikane! Najbardziej podoba mi się biały i w kolorze pudrowego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. thanks for stopping on my blog,now i follow you on gfc i hope you follow me back!!kiss

    OdpowiedzUsuń
  35. Najbardziej podoba mi sie ten po środku, cały ciemnoniebieski. Reszta tez jest piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  36. wszystkie mi się podobają :))

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego długiego weekendu :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  37. Różowy i błękitny niebieski cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkie kombinezony, które wybrałaś są śliczne :D
    Ja również jeszcze nie mam żadnego kombinezonu w swojej szafie, zdecydowanie muszę to zmienić :)
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Great selection!

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  40. Poklikałam :*
    Wybrałaś świetne kombinezony, mi najbardziej spodobał się ten pudroworóżowy i biały ostatni. Piękne *.*

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Każdy jest na swój sposób piękny :) Żadnym bym nie pogardziła!
    _____________________________________________________
    Obserwuję Twojego bloga :)
    Zapraszam do mnie: http://niki17inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. szczerze, to dla mnie wszystkie się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkie, bez wyjątku mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo mi się podobają takie kombinezony, ale trzeba mieć do nich odpowiednią figurę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne :) ! Ja jestem zakochana w kombinezonach, kilka już zagościło w mojej szafie są bardzo praktyczne i świetnie się prezentują !

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam kombinezony. Kombinezony ze zdjęć 2, 5, 6 i 9 - to te, które natychmiast bym ubrała!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Właściwie to wszystkie mi się podobają :) Ciekawe czy tak samo ładnie prezentują się na żywo, bo różnie to bywa z tymi zakupami z zagranicznych stron :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak zwykle to co lubię najbardziej! Świetna notka, super zdjęcia! Całość mnie zdecydowanie zainspirowała ;) Czekam na więcej, buziaki
    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. W szał kombinezowy wpadłam w zeszłym roku i super się w nich czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie mam w szafie żadnego kombinezonu. Chętnie bym spróbowała, któryś założyć z Twoich propozycji, ale wiadomo, że nie wszystko tak będzie ładnie wyglądać jak na modelce. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kombinezony są świetne,ale już nie dla mnie.Lubię popatrzeć jak zgrabna dziewczyna idzie w kombinezonie,bo już XL nie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo ładne propozycje, najbardziej podoba mi się niebieski z długimi nogawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo ładne propozycje , ostatni kombinezon spodobał mi się najbardziej :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepiękne!
    Uwielbiam kombinezony :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)