piątek, 17 października 2014

Maska do włosów J Beverly Hills, naturalny peeling do twarzy BioAroma

W ostatnim czasie za pośrednictwem portalu uroda i zdrowie miałam możliwość wypróbowania dwóch produktów.
 
Zacznę od omówienia maski intensywnie nawilżającej do włosów i skóry głowy J Beverly Hills. Jest to produkt przeznaczony dla profesjonalnych salonów fryzjerskich. Nie zawiera siarczanów i parabenów. Mój ma pojemność 350 ml i kosztuje w granicach 85 zł.
 
Z działania produktu jestem jak najbardziej zadowolona. Po umyciu włosów szamponem należy nałożyć niewielką ilość maski zarówno na skórę głowy jak i na całą długość włosów, pozostawić ją na 3-5 minut, a potem wystarczy spłukać włosy. Dodam, że ze względu na to, iż mam długie i gęste włosy nakładałam dość dużą ilość maski. Rezygnowałam wówczas oczywiście z dodatkowych odżywek. Po użyciu maski włosy miałam wyraźnie nawilżone i wygładzone, bardzo dobrze się rozczesywały. Jedynym mankamentem jest dla mnie zapach, wyraźnie miętowy, niewątpliwie orzeźwiający ale jednak nie przypadł mi do gustu. Co do konsystencji to jest gęsta, kremowa, bez zastrzeżeń. Warto jeszcze wspomnieć, że maska ma również za zadanie łagodzić podrażnienia skóry głowy, jednak nie miałam z tym problemów jak do tej pory aby móc to ocenić.
 
 
 
Przejdę teraz do zaprezentowania naturalnego peelingu do twarzy BioAroma. Na początek warto wspomnieć o tym, że wszystkie kosmetyki BioAroma są wolne od chemicznych konserwantów i wykonane w 100% z naturalnych składników. Dzięki temu są przyjazne dla środowiska - w 100% biodegradowalne. 
 
Peeling zapakowany jest w dość solidny, szklany pojemnik. 40 ml kosztuje aktualnie około 40 zł. Po odkręceniu zakrętki wyczuwalny jest typowo ziołowy zapach. Konsystencja kosmetyku jest bardzo oleista. Na dnie słoiczka znajdują się drobinki ziaren lawendy, które mają za zadanie usuwanie martwych komórek. Peeling wywarł na mnie mieszane odczucia. Z jednej strony jego działanie jest niewątpliwie zauważalne. Produkt jest łagodny dla skóry, bardzo wydajny. Po jego użyciu skóra jest gładka w dotyku i bardzo nawilżona. Z drugiej jednak strony przeszkadza mi w nim ten ziołowy zapach. Oleista konsystencja z drobinkami lawendy na początku również mnie zniechęcała jednak już po pierwszym użyciu, gdy zauważyłam natychmiastowy efekt peelingujący i nawilżający przekonałam się zdecydowanie bardziej do tego kosmetyku.




URODAiZDROWIE |

83 komentarze:

  1. Cudna ta maska, ogółem ceny tych rzeczy są też dobre :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie zachęciłaś mnie do kupna tych kosmetyków, wyglądają na profesjonalne !:)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam do czynienia jeszcze z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że skład peelingu jest naturalny, bez konserwantów. To duży PLUS. ;-) i ciesze sie, ze sie do niego przekonalas. Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam kompletnie i nie widzialam nawet, dobrze wiedziec ze jest cos takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam.tej firmy ani tych produktów ale brzmi ciekawie :)
    Www.viecharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta maska!

    http://butterflies-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pilingii to ja uwielbiam robić, podobnie jak maseczka;) Pewnie skuszę się, by je wypróbowac;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Peeling bardzo ciekawy choć konsystencji nie typowej. Maska medyczna Beverly chyba by mi odpowiadała bo lubię miętowe aromaty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcześniej nie spotkałam się z nazwą tej firmy i ich produktami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny post, chyba wyprobuje ta maske :) marta-kaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bezsprzecznie zaintrygowałaś mnie tymi produktami! ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. też brałam w tyn udział ale mnie nie wybrali :(

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe produkty, szczególnie maska mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam żadnej z tych firm ale muszę przyznać, ze są to bardzo ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze nie miałam styczności z marką beverly-hills

    OdpowiedzUsuń
  17. Maska do włosów wydaje się być fajna, jednak cena zniechęca.. :(

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam ale jednak z opisu chyba zaden nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię naturalne składy. Może się skuszę. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Z takimi kosmetykami nie miałam jeszcze styczności...

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja mama też kupiła ostatnio jakąś maskę do włosów, czas ją przetestować.:P
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Żadnego z tych kosmetyków nie znam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tych kosmetyków ale na pewno warte są wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam tych produktów, nie kuś! :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawi mnie ta maska, nigdy jednak nie miałam styczności z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing!!! And you have a great blog. Let me know if you want we follow each other by GFC, bloglovin', google+, etc. I hope so: I'll be waiting for you!!! Have a nice day!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę przyznać, że ten peeling nie wygląda za ciekawie, ale ważne, aby działał! Później można spróbować zabić ten zapach jakimś przyjemnie pachnącym balsamem ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama butelka intensywnej maski robi wrażenie. Pamiętam Cię z Galii Maybeline New York.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam, ale ten zapach jest dla mnie atutem a nie wadę :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie używam masek, ale chyba zacznę. Mi by się takie coś przydało :)
    Diary Alice

    OdpowiedzUsuń
  31. Prawdę mówiąc nie znam tych kosmetyków, a wyglądają na ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię naturalne kosmetyki ale czasem mi nie służą.

    OdpowiedzUsuń
  33. Maskę muszę wypróbować! :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Great post, love natural cosmetics
    ritaaflyatunova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem ciekawa tej maski i efektu na włosach. Peeling wygląda rewelacyjnie -

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale wydają się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wygląda bardzo fajnie ciekawe jak działa

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy raz widzę te kosmetyki. Wydają się być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zupełnie nie znam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  40. O niee, nie cierpię miętowego zapachu! :P

    OdpowiedzUsuń
  41. O dziekuje ci bardzo za te recenzje, bo wlasnie szukam jakichs dobrych organicznych kosmetykow...

    OdpowiedzUsuń
  42. Nice blog dear.
    would you like to follow each other on our blogs ...? let me know> http://mcaruso930.blogspot.it
    I wait for you, kisses!

    OdpowiedzUsuń
  43. tez bym chciała taka maske , podobnno bardzo fajnaa :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow, może i peeling ma swoje plusy, ale odrzuca mnie jego konsystencja i kolor i oczywiście cena, która nie jest na kieszeń studencika xD
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/11/the-book-is-mirror-you-see-them-just.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Mega cenne rady, bardzo ciekawy post. :)

    Zapraszam do mnie: http://fashionforazmariaa.blogspot.com/2014/11/halloween-311014r.html <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz świetnego bloga ! Uważam ,że ten wpis jest bardzo udany oby tak dalej ! ;)
    http://malwina-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajna recenzja,
    nie używałam wcześniej tych kosmetyków, ale może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ja również mam długie i gęste włosy, nie stosuję już maski dluuugo ale chyba powinnam zacząć od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  49. dużo ciekawych informacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jej ale ten peeling wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo chętnie wypróbowałabym peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Same cudeńka, podziel się trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ciekawy post , uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fachowa recenzja :) jak spotkam maskę tej firmy to spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  55. Very interesting information ..
    I am very happy to visit this blog ..
    I get a lot of knowledge
    thanks admin

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie znam ,ale peeling wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nigdy nie slyszalam, ale brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja uwielbiam maski do włosów z biovaxu :)

    Jeśli masz czas zajrzyj do mnie :) Reaktywacja bloga :)

    http://dominikarams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. ojjj przydałaby mi się taka maseczka do twarzy <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Nigdy bym nie powiedziała, że to peeling. Fajnie, że Ci się sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciekawią mnie kosmetyki naturalne z BioAroma :>

    OdpowiedzUsuń
  62. Pierwszy raz słyszę o takiej firmie:) Aczkolwiek nie powiem, że nie jestem ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Honey as usual sensational post! You make it with such passion and commitment,
    it's nice to read! I hope these posts as much as possible and as often as possible!
    I'm your biggest fan - you can count on me at any time! :-*


    Regards,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
  64. Zachęciłaś mnie do ich kupna :)

    Zdrowych i spokojnych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  65. Zachęciłaś mnie do maski :)

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)