niedziela, 31 sierpnia 2014

Chodaki Coqui

Zacznę o tego, że wpis ten jest przeznaczony dla miłośników komfortowego obuwia. Któż z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której chciałby dać ulgę swoim zmęczonym, obolałym stopom? Buty, które dziś Wam prezentuję z pewnością potrafią zapewnić upragnioną wygodę. Mowa jest o chodakach. Moje to czarno/melonowy model Coqui Brody. Korzystam z nich przede wszystkim wychodząc ostatnio codziennie do ogrodu, warto jest mieć je wówczas w pobliżu. Szybko się je zakłada, są bardzo lekkie i przede wszystkim funkcjonalne. Nie ukrywam, że jestem z nich w pełni zadowolona i szczerze polecam takie chodaki nawet miłośniczą szpilek jako odskocznię dla zmęczonych stóp :)

Co warto wiedzieć o chodakach Coqui?
  • Można im nadać indywidualny charakter, ozdabiając je specjalnymi amuletami (na moich jest to żabka z sercem).
  • Bardzo łatwo się je czyści, do umycia wystarczy użyć wody.
  • Firma Coqui produkująca chodaki, o których wspomniałam, jest drugim największym producentem obuwia gumowego na świecie.
  • Chodaki są bardzo lekkie, co zapewnia stopom maksymalny komfort.
  • Posiadają antypoślizgową podeszwę.
  • Wypukłości umieszczone we wkładce służą do masażu, pobudzają tym samym krążenie krwi i redukują zmęczenie mięśni.
  • Posiadają pasek, który sprawia, że stopa się nie wyślizguje. Jest on ruchomy więc można go dać również do przodu tak jak to widać na moich zdjęciach, wówczas służy po prostu jako ozdoba.
  • Oczka zapewniają doskonałą przepuszczalność powietrza, poza tym umożliwiają np. odprowadzenie wody.
  • Produkowane są modele chodaków zarówno dla kobiet jak i mężczyzn oraz dla dzieci, dostępna jest również szeroka paleta kolorów.
  • Można je wykorzystać m.in. do noszenia w pracy, nad wodą, w ogrodzie czy też nawet po domu.
  • Chodaki są polecane do noszenia w zawodach wymagających długotrwałego chodzenia lub stania, gdyż ich podeszwa amortyzuje wstrząsy, przynosząc ulgę m.in. kolanom i biodrom.
(Na zdjęciu poniżej widać brzuszek ciążowy).



| COQUI |

78 komentarzy:

  1. latam w takich poi dziełce :) Mam żółte i mówie na nie kaczuchy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie się prezentują ;)
    Warte uwagi ;>

    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Buciory najlepsze na świecie, naj najwygodniejsze :)
    Bardzo rzadko w takich chodzę, bo preferuję głównie trampki, ale po kilkunastu godzinach chodzenia fajnie jest przeskoczyć w wygodniejsze buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie mama chodzi w takim butach koło domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie nadają się do wody na wakacje ;)) też się w nie zaopatrzyłam ; ))
    healthfash!

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie w takich chodzę po domku :D

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie zielone do chodzenia po podwórku ^^

    Bez Ciebie nie idę... Czyli wszystko czego potrzebuję by czuć się idealnie. Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/08/bez-nich-nie-wyobrazam-sobie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Cute :)

    www.the-goldensoul.blogspot.com

    XOXO,
    Inês

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz na sobie świetną tunikę! ;)) Co do głównego tematu postu- nie posiadam takich butów. Nie są mi one potrzebne, ponieważ po mieszkaniu to ja sobie "biegam" w zwykłych laczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z samego wyglądu mi się nie podobają, ale niewątpliwie zapewniają ogromny komfort i wygodę ;)
    Wgl, to masz śliczne włosy. Ja chyba nigdy nie odważę się na rozjaśnienie, a niezmiernie podoba mi się taki odcień blondu.
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobne, sa na prawde wygodne i miło nosi sie je na stopach. Ładny kolor masz tych chodaków :)
    Pozdrawiam.

    http://kamii-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jakoś nie dla mnie te buty, na działkę wybieram tenisówki

    OdpowiedzUsuń
  13. te butki są bardzo wygodne :)
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja chrześniaczka ma dużo par - uwielbia je:D

    OdpowiedzUsuń
  15. te butki są świeeetne! sama takie posiadam- miętowo różowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam je za wygode:D!
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tego typu buty i są niezastąpione w domku na wsi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie buty z pewnością są wygodne ( zwłaszcza w ciąży ) :-) Bardzo podoba mi się Twoja tunika !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne połączenie kolorystyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Są bardzo ładne, totalnie moja kolorystyka ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja siostrzenica przebiegała w nich całe lato ! :)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam takie do łążenia po domu, są świetne, bo można z nimi wejść np pod prysznic gdy jestem gdzieś w hotelu na wyjeździe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna sprawa, gdy potrzebujemy czegoś wygodnego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. widziałam te chodaki u sąsiadki miałam zakupić ale wydaje mi się że piasek by mi wpadał :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś miałam podobne. Rzeczywiście są na swój sposób fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne buty! Takie oryginalne na pewno zdaja egzamin, ja miałam podróbki w tamtym roku z Tesco i nawet nie ma co porównywać, klapa.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post. Uwielbiam pani bloga! :0

    OdpowiedzUsuń
  28. osobiście na miasto bym ich nie założyła ;) ale do latania po działce są genialne

    OdpowiedzUsuń
  29. ładnie wygadasz, nigdy nie miałam takich butów.

    OdpowiedzUsuń
  30. kwiatowa tunika jest świetna :-))

    OdpowiedzUsuń
  31. Są wygodne, a Ty w nich świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie genialne! Rozbroiła mnie ta żabka! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zawsze wydawalo mi sie, ze takie plastikowe buty sa niewygodne i mozna nabawic sie odparzen, ale widze sporo pozytywnych komentarzy. Moj chlopak pracuje w konkurencyjnej firmie (tej z krokodylkiem), wiec moze skusze sie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne są :)
    Zapraszam na nowy post ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Widać, że są wygodne ;D I bardzo ładne :)
    Świetnie się prezentują ;D

    Zapraszam:
    itsalreadydoesntmatterbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz ladny blog.

    ♡ Would be so happy to see you up on hug-you.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  37. Rzeczywiscie sa to najwygodniejsze buty swiata.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie urocze buciki :)

    Obserwuję .Bardzo bym prosiła o szczere poklikanie w linki, wiesz że to ważne, a ja z chęcią odwdzięczam się komentarzami i obserwację :))

    http://goldxcherriex.blogspot.com/2014/08/sheinside.htm

    OdpowiedzUsuń
  39. Ahh to coś jak Crocsy ;) moja teściowa używa podobnych do prac w ogrodzie, ja nie miałam nigdy okazji wypróbować, ale nie wątpię, że są wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Niesamowita tunika ;-). Szczerze Ci jej zazdroszczę ;-).

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam takie białe w kwiaty :D One są takie lekkie :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Cool outfit, so fun!
    ritaaflyatunova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądają na bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mam różowe do prac w ogrodzie:))

    OdpowiedzUsuń
  45. Mnie nigdy te chodaki nie przekonywały, ale do chodzenia np. w ogrodzie czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. No te buty są mega wygodne ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Sama jestem posiadaczką jednej pary takich butów :)
    Uwielbiam chodzić w nich po podwórku ;d
    Ale lubię też na oso po mojej trawce <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem zwolenniczką wszystkich chodaków...:)
    Takie też mam...:)
    Choć nie ukrywam, że wolę tradycyjne...drewno i skóra.
    Pozdrawiam ciepło...
    A hortensje śliczne...:):):)

    OdpowiedzUsuń
  49. Na działeczkę i mi by się przydały takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pierwszy raz słyszę o firmie żabka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Muszę chyba zainwestować w takie buciki bo mam pracę stojącą :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie jestem przekonana do takich butów, chyba nosiłabym je jedynie po domu albo po ogrodzie :P Ale każdy chwali, że są bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  53. Przypominają mi crocsy. Mój brat w takich chodzi po domku i bardzo je lubi, ja wolę ciepłe kapciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajnie wyglądają, ale jeszcze takich nie miałam, dzieciom kupowałam podobne - mega wygodne i wytrzymałe :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Te buty są świetne, ale nie sądzę, ze z moim rozmiarem nogi będą, ale cóż muszę poszukać bo mi się na pewno przydadzą jak chce wyjść do ogródka :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. o tak tego typu buty to swietny obuw na dzialke

    OdpowiedzUsuń
  57. Ulubiony typ obuwia zarowno moj jak i mojej corci.

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo mi się podobają:-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Z wyglądu są ładniutkie. :) Ciekawe jak z wygodą. :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Podobne chodaki mam na basen. Na co dzień chodzę w wygodnym obuwiu, ale nie w chodakach. Moja wnusia takie uwielbia, bo są miękkie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. Mam takie do chodzenia po działce, są bardzo wygodne i praktyczne :)
    Masz piękną tunikę. Ładnie podkreśla ciążowy brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Wiele osób ma takie właśnie do dreptania po podwórku czy ogrodzie np moja mama ;-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Takie buciki najlepsze na basen czy nad morze(gdzie można nadziać się na jeżowce w wodzie). ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  64. Nieocenione i bardzo ,bardzo wygodne !!! :)
    Pozdrawiam :)
    ________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. takie chodaki to kupiłabym, bo te drewniane są mało wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Cute dress :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  67. słyszałam, że są bardzo wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. fajne są te chodaki i na pewno wygodne !

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)