piątek, 20 czerwca 2014

Serum do rzęs i brwi QuickMax

Serum stymulujące wzrost rzęs i brwi QuickMax posiadam już od ponad pół roku. Gdy pierwszy raz spotkałam się z tym kosmetykiem nic o nim nie wiedziałam. Był wówczas nowością na rynku, trudno mi było znaleźć jakiekolwiek informacje na jego temat. Opierałam się jedynie na ulotce znajdującej się w opakowaniu, która jest napisana w języku angielskim. Teraz jest już więcej dostępnych informacji na temat serum QuickMax.
 
Kosmetyk zapakowany jest w kartonik. Opakowanie jest plastikowe, po wielokrotnym jego użyciu, górna część pękła mi w jednym miejscu. Po odkręceniu z jednej strony wydobywa się cienki pędzelek, który jest łatwy w użytkowaniu. Bez problemu można nim nałożyć zawartość na górne i dolne rzęsy oraz na brwi.

Konsystencja serum jest płynna ale nie spływa. Ma przyjemny, delikatny zapach i jest przezroczysta. W moim przypadku okazała się bardzo łagodna dla oczu, nie powoduje żadnych podrażnień czy też pieczenia. Po nałożeniu przez kilka sekund czuć na skórze delikatny chłód.  

Serum ma za zadanie stymulować wzrost brwi i rzęs oraz naprawiać suche, kruche, lub uszkodzone rzęsy i brwi. Dodam, że zawiera w sobie kwas hialuronowy doprowadzając tym samym skórę brwi i powiek do lepszej formy. Warto wspomnieć, że aktualnie cena kosmetyku wynosi około 164 zł. Producent jest pewien skuteczności serum, więc w razie niezadowolenia z wyników gwarantuje zwrot pieniędzy przez 90 dni od daty zakupu.
 
Jeżeli chodzi o formę moich rzęs i brwi to nigdy jakoś szczególnie nie narzekałam na nie. Serum stosowałam na początku regularnie przez około 2 miesiące tylko na rzęsy, na noc, zaraz po zmyciu makijażu. Potem zrobiłam przerwę i teraz ponownie do niego wróciłam, gdyż jeszcze trochę mi go zostało. Efekt stosowania serum w moim przypadku nie jest jakiś spektakularny ale co najważniejsze zauważalny. Z długości i gęstości rzęs byłam zawsze zadowolona, teraz uległy poprawie minimalnej ale jednak serum zadziałało. Najwyraźniej zauważalne jest dla mnie to, że są zdecydowanie bardziej wzmocnione i nie wypadają mimo tego, że codziennie stosuję kosmetyki typu tusz do rzęs i eyeliner. Jeżeli więc z natury ma się gęste rzęsy i oczekuje się efektu delikatnego pogrubienia, wzmocnienia, odżywienia to jak najbardziej mogę polecić serum. Trudno jest mi jednak ocenić jak spisałoby się na rzęsach kruchych, osłabionych i przerzedzonych. Ze względu na gwarancję skuteczności warto się o tym samemu przekonać, a w razie braku satysfakcji możemy oczekiwać zwrotu pieniędzy.


| LUX STYLE |
 

60 komentarzy:

  1. Cena jest zawrotna chociaż gwarancja troszkę wynagradza koszt kosmetyku - jednak ja bym się nie skusiła na taki drogie serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm jedna jest rzecz zastanawiająca-jak sama piszesz cena jest dość duża;a w praktyce uzyskałaś tylko niewielki efekt wzmocnienia. Ciekawe czy gdybyś zastosowała preparaty typu tabletki z odpowiednimi wyciągami i składnikami witaminowymi mające na celu poprawę kondycji brwi i rzęs nie udało by się uzyskać podobnego a może nawet leoszego efektu za niżsża cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam różne opinie na temat tego serum. U niektórych efekt jest o wiele bardziej widoczny. Wydaje mi się, że to też zależy od tego, w jakiej kondycji rzęsy i brwi były przed stosowaniem produktu. Tak jak wspominałam we wpisie, wcześniej byłam zadowolona z kondycji moich rzęs, więc nie było w nich za wiele do poprawy. Jeżeli u kogoś natomiast są słabsze, wypadają, wolno odrastają to wówczas może precyzyjniej ocenić wpływ na każdy z tych czynników.

      Usuń
  3. Cena powalająca,ale ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za rady ; )) Już zmieniam, na pewno będzie łatwiej ; )) Do obserwatorów od razu dodam i proszę o to samo ; ))
    Kosmetyk ciekawy i wart uwagi, szczególnie dla Pań, które mają z tym problem ; ))

    Pozdrawiam, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na razie nie posiadam problemu z rzęsami czy brwiami, ale na przyszłość w razie czego dobrze wiedzieć o takim produkcie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tego serum, ale cena i fakt, że u Ciebie szału nie ma, chyba mnie nie przekonują ;P Zresztą na razie i rzęsy i brwi w dość dobrej formie mam, ale w razie potrzeby będę wiedziała, jak z tym walczyć :)

    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie Ty masz piękne oczy! :) tego serum nie znałam w sumie ale chyba nie jest warte uwagi :)

    pozdrawiam! bardzo ciekawy blog. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam tego serum ale cena niezła ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt :) u mnie raczej też by się nie sprawdził, bo mam gęste i długie rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny produkt, choć mnie to jest niepotrzebne, ponieważ naturalnie mam gęste i ciemne rzęsy;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie odstrasza troszkę cena :D

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. przydałoby mi się takie serum, muszę oszczędzać :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne są te preparaty do rzęs ale boję się uczuleń ;/ siostra mojego chłopaka jest kosmetyczką i ostatnio proponowała mi zamontowanie tych 1:1 ale ze względów alergicznych też musiałam odmówić :(

    A dziękuję :) lalka została zakupiona, ale ma zmienione ciało na bardziej artykułowane, włosy, wymienione oczy na inny kolor i rzęsy więc nie przypomina już swojego podstawowego modelu. A miś jest moim własnoręcznie wykonanym drobiazgiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bardzo lubię rozwiązywać różnego rodzaju zadania : ) Z tego powodu studiuję ekonofizykę : ). Jak z pracą po Twoim kierunku studiów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy kierunek wybrałaś :) Pracę znalazłam dość szybko. Teraz już mam drugą, zmieniłam ją ze względu na przeprowadzkę.

      Usuń
  15. Zastanawiałam się na tym serum, ale chyba na razie sobie odpuszczę, moje rzęsy są w dobrej formie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog :)

    Obserwuję i liczę na to samo :) http://mojapasja-mojehobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy się z nim nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  18. niewygodne jest dla mnie uzytkowaniee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość odżywek do rzęs o jakich czytałam nakłada się właśnie takim cienkim pędzelkiem. Bardzo łatwo jest przejechać nim wzdłuż linii rzęs :) Użytkowanie nie sprawiło mi żadnych trudności :)

      Usuń
  19. trochę drogi, ale jak działa, to chyba warto tyle dać. Ja mam inną odżywkę do rzęs, ale na razie czeka na użycie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tego serum nie miałam, ale dobrze wiedzieć, że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam okazję testować serum innej firmy w podobnej cenie - było widać różnicę na plus, ale bez szału, sama bym za taką cenę nie kupiła. ;) Ponoć olejek rycynowy ma podobne działanie - mam zamiar właśnie spróbować, bo wiele osób sobie chwali, a kosztuje grosze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbowałam kilka razy olejku rycynowego skuszona opiniami na blogach jednak ze względu na tłustą konsystencję odradzam. Nakładałam go szczoteczką po zużytym tuszu i nie szło nabrać małej ilości, rzęsy i okolice oczu ociekały wręcz tym olejkiem. Może łatwiej by było gdybym miała taki cienki pędzelek jak przy serum.

      Usuń
  22. No właśnie lubię ostre klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam okazji używać tego serum, ale najważniejsze, że działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba bałabym się wydać tyle pieniędzy na serum, ale skoro producent daje gwarancję skuteczności, to czemu i nie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie to cena i tak trochę spora, ale plus dla firmy za taką gwarancję :-p W sumie spróbowałabym, czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. This eyelash serum seem to be great! You have a nice blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” (Obserwatorzy)? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  27. strasznie drogie są takie specyfiki, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Gwarancja zawsze brzmi ciekawie, ale jeszcze bardziej ciekawi nie w takich sytuacjach jak wygląda w praktyce "weryfikacja" tej satysfakcji. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nie ma jakiejś szczególnej weryfikacji, tylko wystarczy odesłać produkt w razie braku efektów, zacytuję "dajemy Ci prawo do zwrotu produktu po 4 tygodniach w przypadku niezadowolenia z wyników. Możesz odesłać do Nas niezużytą część produktu najpóźniej po 90 dniach od daty zakupu."

      Usuń
  29. Ja stosowałam xlash:) tego nie znam

    OdpowiedzUsuń
  30. muszę sobie właśnie kupić jakąś odżywkę do rzęs, bo zaczęły mi wypadać :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiem gdzie to włączyć - proszę o pomoc ; )

    healthfashbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ostatnio stosowałam serum takie i dał świetny efekt ale nazwy nie pamiętam. Teraz zrobiłam sobie przerwę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja właśnie jestem w trakcie testowania Bordetko Lash. Zaskakują mnie efekty stosowania tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. W zakładce "dodaj gadżet" przy gadżecie obserwatorzy, mam napisane, że już go posiadam, a na stronie jest czerwony link do obserwatorów , więc nie wiem co się dzieje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz to zrobić w następujący sposób:
      Układ -> Dodaj gadżet -> Więcej gadżetów -> Obserwatorzy

      Usuń
  35. Przydałby mi się taki produkt;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. szkoda, że nie ma zdjęć przed i po:)


    ps. a u mnie? identyczna sukienka - tańsza niż w ZARZE !

    OdpowiedzUsuń
  37. drogie to serum, ale fajnie, że producent daje 90dniowy okres na zwrot pieniążków:)

    OdpowiedzUsuń
  38. this looks just a great product .
    Thanks so much for ur comment on my blog ! If you want we can follow each other on GFC ,Bloglovin/Facebook..Let me know !
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpowiedzUsuń
  39. nie mialam, nigdy nie stosowalam preparatow na wydluzanie :) moje sa za dlugie bez tego :P

    OdpowiedzUsuń
  40. nie uzywalam :) moje rzesy raczej nigdy sie nie poprawia i w sumie nie przeszkadza mi to jakos :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo drogie, ale skoro obiecuje zwrot to można ryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę przyznać, że nie pierwszy raz o nim słyszę. Zawsze jednak jestem zniechęcona ceną.. Ale skoro może zdziałać cuda to warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ciekawie napisana recenzja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/06/celebration.html

    OdpowiedzUsuń
  44. i ja musze pworócic do stosowania odzywek

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeszcze nie używałam odżywek do rzęs fajna recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cena dosyć dosyć, ale plus za gwarancje

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajnie, że producent daje gwarancję skuteczności albo zwrot pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  48. brzmi ciekawie, wielki plus za gwarancję :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie stosowałam jeszcze żadnego serum do rzęs, nie mam cierpliwości i słomiany zapał :(

    OdpowiedzUsuń
  50. pierwszy raz słyszę o tym serum, cena zawrotna no ale jeśli faktycznie działa, to takie nowinki muszą być w cenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Chyba będę musiała sobie zakupić! :)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)