niedziela, 8 czerwca 2014

Mini rozdanie, lakiery More by Demi, krem Bio Clinic, Puder w perełkach Giordani Gold Oriflame

Dzisiejszy wpis zacznę od mini rozdania, które mam przyjemność zorganizować dzięki Ani z Orioffice. Mam dla Was lakier do paznokci More by Demi Oriflame. Aby go otrzymać wystarczy być obserwatorem mojego bloga i w komentarzu napisać, który kolor lakieru się wybiera PINK DRAMA czy TEA ROSE. Zwycięzca zostanie wybrany na drodze losowania.

Rozdanie trwa do niedzieli 15.06.2014 r. do godziny 23:59.
Informacja na temat tego kto zwyciężył pojawi się w tym samym poście w ciągu trzech dni od momentu zakończenia rozdania. Do zwycięzcy wyślę również wiadomość e-mail z prośbą o podanie adresu do wysyłki.
W komentarzu proszę napisać: obserwuję jako: ...   
                                                  wybieram kolor: ....
                                                  e-mail: ...
Z tej serii lakierów miałam już okazję wypróbować odcień HOLLY RED. Ze względu na pracę jaką wykonuję tak mocne odcienie używam zazwyczaj tylko na paznokciach u nóg. Nie ukrywam, że na początku lakier mnie zachwycił. Wystarczyła jedna warstwa aby pokryć płytkę paznokci. Szybko zasycha, nie zrobiły mi się żadne odciski, zarysowania. Poza tym kolor wytrzymał dwa tygodnie z jedną drobną poprawką na jednym palcu. Z pełnym przekonaniem mogę napisać, że zamierzam w przyszłości nadal korzystać z lakierów More by Demi ale tylko na paznokciach u nóg. Miałam nadzieję, że u rąk lakier spisze się równie dobrze jednak w tym przypadku efekt był mniej zadowalający. Odpryski pojawiły się już następnego dnia. Dodam jeszcze, że wcześniej miałam już styczność z kosmetykami z tej serii, a dokładniej z kremem pod prysznic i masłem do ciała More. Te dwa wyróżniają się eleganckimi opakowaniami i wysoką jakością.

 
Do kolejnego produktu niestety podchodzę już mniej entuzjastycznie. Mam na myśli krem na dzień/noc do skóry dojrzałej z niedoskonałościami Bio Clinic Oriflame. Ma on oczywiście swoje zalety, jedną z nich jest praktyczne, szklane opakowanie z dozownikiem, dzięki któremu do środka nie dostają się zbędne bakterie i łatwo jest nabrać odpowiednią ilość kremu oraz wygląda bardzo estetycznie. Poza tym ma on na celu zwalczać niedoskonałości oraz redukować zaczerwienienia i blizny spowodowane przez wypryski. Zdążyłam już zużyć cały krem, stosowałam go zarówno rano jak i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy. Niedoskonałości owszem częściowo się zmniejszyły ale nadal punktowo powstawały nowe. Wadą, która jak dla mnie przekreśla ten krem na przyszłość jest efekt powstawania grudek. Wystarczyło delikatnie po twarzy przejechać ręką, a krem się rolował. W związku z tym nie nadaje się pod makijaż. Gdy krem już się kończy to trudno jest go również wydostać ze środka. Co prawda górna część jest odkręcana ale i tak sprawia to trudność ze względu na mały otwór.

 
Na koniec napiszę kilka zdań na temat pudru w perełkach Giordani Gold Oriflame. Perełki w odcieniu Natural Radiance  dla bardzo jasnej karnacji mogą okazać się odrobinę za ciemne. Moja cera należy właśnie do tych jaśniejszych, więc w pierwszej chwili pomyślałam, że po prostu nie będę ich używać. Na początku więc kilkukrotnie sprawdziłam jaki dają efekt na mojej mamie, po której niestety nie odziedziczyłam ciemniejszej karnacji. Okazało się, że wystarczy kilka muśnięć pędzlem, a twarz wyraźnie odżywa, zarumienia się, nabiera pięknych barw. Idealne połączenie różu i brązu.  Efekt godny uwagi. Widząc jakie cuda perełki potrafią zdziałać odważyłam się jednak trochę z nimi poeksperymentować na sobie w ostatnich dniach. Pomału nabieram wprawy w operowaniu pędzlem i tymi perełkami. Nakładam niewielką ilość i dobrze rozcieram aby kolor zgrał się z moją cerą. Z każdym dniem lubię je coraz bardziej.  Jeżeli chodzi o wydajność, to po rozmowie z przyjaciółką, która od dawna używa tych perełek tylko w jeszcze ciemniejszym odcieniu, mogę śmiało napisać, że starczają nawet na rok czasu. Opakowanie ma w sobie lustereczko, jest plastikowe więc zamiast nosić je w torebce lepiej odkładać na półkę z kosmetykami. Załączona gąbeczka niezbyt nadaje się do użytku, bardziej chroni kuleczki przed obijaniem. Polecam zatem zaopatrzyć się w odpowiedni pędzel.



 
 
[Edit] Z racji tego, że rozdanie dobiegło już ku końcowi ogłaszam, iż zwyciężczynią zostaje Katja, do której powędruje lakier w odcieniu pink drama. Gratuluję.


ORIOFFICE |

54 komentarze:

  1. Lakiery wydają się fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję jako: 92ana
    wybieram kolor: ten mocny róż ;)
    e-mail: anna.szuba@outlook.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Katja
    Kolor: pink drama
    E-mail: swiatkatji@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Oriflame, a lakiery mają super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję jako: Sandi Cullen
    wybieram kolor: TEA ROSE
    e-mail: niunia3_17@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje jako Ewelina K
    Wybieram kolor Tea Rose
    secretaddiction86@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom.
    Lakiery bardzo ładne. ;)
    Puder i te kolorowe perełki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako: Milena M
    wybieram kolor: tea rose
    e-mail: millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję jako: Zareklamowana Paula
    wybieram kolor: tea rose
    e-mail: lovely-paula@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jako: madzia
    wybieram kolor: tea rose
    e-mail: madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję jako: Viola Siwiec
    wybieram kolor: PINK DRAMA
    e-mail: siwiecviola@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. aż poszłam sprawdzić i mój krem jest inny - ja mam krem na noc rozjaśniający przebarwienia :) tak czy inaczej, parę dni temu trafiłam na niezbyt pochlebną opinię, więc leży i czeka na zainteresowanie z mojej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję jako: addicted to lacquers
    wybieram kolor: PINK DRAMA
    e-mail: chapterfour.mg@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne lakiery, kolorki są bardzo fajne :)
    niesamowicie podoba mi się makijaż w nagłówku bloga! :*

    mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w moim ostatnim poście? bardzo mi zależy, będę wdzięczna i postaram się zrewanżować :*

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne lakiery!
    życzę wszystkim powodzenia w konkursie :)
    pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje jako : 90210Kinia
    wybieram kolor : TEA ROSE.
    e-mail: thetruthaboutbeauty1@wp.pl

    życzę miłego dnia : )

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako: ma ra
    wybieram kolor: tea rose
    e-mail: mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kuleczki mam i są o dziwo dobre :D... powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi cyrkonie utrzymują się tak długo jak noszę mani ;) Ściągam je razem z lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzadko goszczą u mnie produkty Oriflame, ale te kuleczki wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuję jako: Serenitka B
    wybieram kolor: Pink Drama
    e-mail: akasha162@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kolorki lakierów. Życzę wszystkim biorącym udział w rozdaniu powodzenia. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Puder Giordani gold jest świetny :) i usze też.
    dziekuję za odwiedziny i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję jako: brisingr M
    wybieram kolor: pink drama
    e-mail: brisingrm18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuję jako: lu ciam
    wybieram kolor: TEA ROSE.
    e-mail: luciam@interia.pl
    http://cosmetics-my-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. zawsze chciałam mieć takie perełki
    obserwuję jako żaneta serocka
    cytruska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuję jako: Karlee
    wybieram kolor: Tea Rose
    e-mail: kanonierlol@gmail.com
    http://maniakosmetykowaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie kosmetyki świetne :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję jako: Kasik Kasikowy
    wybieram kolor: Tea Rose
    e-mail: kasikowo89@gmail.com
    http://kasikowo89.blogspot.com/

    śliczne perełki ;)
    dziękuję za odwiedziny ;) pozdrawiam z Gdańska!

    OdpowiedzUsuń
  30. ~~ obserwuję jako: Teresa Mk
    ~~ wybieram kolor: TEA ROSE
    ~~ e-mail: terenia1234mk@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: pirelka
    Wybieram kolor: TEA ROSE
    e-mail: pirelka.blog@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: martyna czaplewska
    Wybieram kolor: PINK DRAMA
    e-mail: martyna.czaplewska94@gmail.com
    zapraszam do mnie http://www.martynaczaplewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. cudne lakiery , no i te kuleczki genialne <3 !

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako Nattaleeah ShinyN
    Wybieram kolor Tea Rose
    E-mali: nattaleeah@gmail.com
    www.shiny-nattaleeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. obserwuję jako: Julia Ailuj
    wybieram kolor: TEA ROSE
    e-mail: aindorbz@gmail.com
    wlosyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. obserwuję jako: Agnieszka Reszyc
    wybieram kolor: PINK DRAMA
    e-mail: szmaragdoweoczko@interia.pl

    http://szmaragdoweoczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: Natalia Krzemień
    Kolor: pink drama
    E-mail: nellyanna88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. mam jedynie tusz:) z oriflame

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzięki za zaproszenie do rozdania :)
    obserwuję jako: miss 66
    wybieram kolor:tea rose
    e-mail: miss66@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. obserwuję jako: asistylee
    wybieram kolor: PINK DRAMA
    e-mail: asiistory@gmail.com

    zapraszam na bloga :* http://asistylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Kulki wyglądają bardzo atrakcyjnie, lubię takie kolorki :) Lakiery także wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  43. Powodzenia!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Powodzenia i gratuluję wygranej dla Katji :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Krem Bio Clinic mam i używam. Dopiero przy drugim opakowaniu przebarwienia na mojej twarzy zaczęły znikać, ale efekty są zadowalające, a żadne inne środki, które do tej pory stosowałam nie radziły sobie.

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).