środa, 14 sierpnia 2013

Szminka Astor; Plastry na nos; Pędzel do różu

Kilka tygodni temu w moje ręce trafiły kolejne nowości kosmetycznych (nowości, gdyż po raz pierwszy miałam styczność z całą trójką).

Zacznę od omówienia szminki w intensywnym, czerwonym odcieniu marki Astor soft sensation nr 253. Czerwień zawsze rzadko gościła na moich ustach. Miałam nadzieję, że w końcu przekonam się do tego koloru, jednak nie współgra on z moją bardzo jasną karnacją i blond włosami. Postanowiłam pozostać przy bardziej cielistych pomadkach lub takich w odcieniach różu. 
Szminka Astor stała się natomiast idealnym prezentem dla mojej mamy, której w przeciwieństwie do mnie czerwień na ustach bardzo pasuje. Niestety nie odziedziczyłam po niej ciemnej karnacji.
Bardzo podoba mi się opakowanie szminki, białe, klasyczne, z błyszczącymi elementami czerwieni oraz złota.
Zapach jak i posmak również są przyzwoite, słodkie, delikatne. 
Jak już wspominałam odcień jest bardzo intensywny, nie blaknie, wpada odrobinę w róż. Polecam nakładać szminkę odpowiednim pędzelkiem aby kolor rozsmarować równomiernie. Mam wrażenie, że wówczas szminka jest trwalsza. 
Za wadę można uznać to, że zostawia ślady przykładowo przy pocałunkach, także partner niekoniecznie może być  z tego faktu zadowolony. Podejrzewam jednak, że jest to typowy skutek używania intensywnych odcieni na ustach. 
Dodam jeszcze, że zawiera witaminy A, C i E oraz kolagen. Ma właściwości nawilżające, posiada również filtr SPF 20. Co do efektu nawilżającego, to jest to jak najbardziej wyczuwalny.
........
Otrzymałam również oczyszczające plastry na nos Revitale. Zawsze chciałam je wypróbować. W opakowaniu znajduje się pięć sztuk plastrów. Przed naklejeniem należy oczyścić skórę nosa z wszelkich kosmetyków oraz opłukać go wodą. Na zwilżony nos nakleja się plaster, z suchego może szybko odpaść i wówczas nie przyniesie efektów. Pozostawiamy go na 15-20 minut. Dobrze się trzyma, jednak nie ma problemów z jego oderwaniem. 
Plastry pomagają w walce z zanieczyszczonymi porami skóry, z zaskórniakami. Nie dają jakiś spektakularnych efektów, jednak są one od razu zauważalne zwłaszcza przy mniejszych niedoskonałościach, większe znikają stopniowo. Przy regularnym stosowaniu ograniczają powstawanie nowych zaskórniaków. W moim przypadku 100% rezultatów niestety nie dały ale i tak byłam z nich zadowolona. Kosztują zaledwie 1,99 zł. Za taką cenę uważam, że warto je wypróbować. 
........
Z całej trójki moim największym ulubieńcem jest pędzel do różu REVLON. Mój nieodłączny element w wykonywaniu codziennego makijażu. 
Został wykonany z naturalnych, trwałych materiałów. 
Włosie jest mięciutkie, przyjemne w kontakcie ze skórą, nie wypada, jednak zdarza się, że pojedyncze włosy łamią się. Łatwo się je pierze, używam do tego celu żelu do mycia twarzy. 
Nadaje się do nakładania różu zarówno w pudrze jak i w kremie. Dzięki niemu łatwo można podkreślić kości policzkowe.
Zdecydowanie polecam, nie widzę w nim dosłownie żadnych wad
Miałyście możliwość wypróbowania któregoś z tych produktów? Jakie są wasze wrażenia po ich stosowaniu?
 

 

55 komentarzy:

  1. pomadka wygląda naprawdę swietnie :)

    jeśli masz chwile-zostaw po sobie slad u mnie www.madeleinelife.blogspot.com :) / spodobalo ci się odrobinke? zaobserwuj, na pewno się zrewanzuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem ciekawa tych plastrów oczyszczających na nos,ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminka ma boski kolor, kruczoczarnym osobom bedzie pasowala idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczny kolor pomadki, bardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że firma Revlon ma pędzle;>.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta szminka, kolor piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedys szukalam takich plastrow na nos i w aptekach i w roznych drogeriach
    wszedzie patrzono na mnie jak na idiotke i nie wiedziano o czym mowie

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja uwielbiam czerwień i ta jest głęboka, piękna

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadka ma świetny kolor.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mam kilka szminek Astor i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadka wygląda bardzo nowocześnie i kobieco, ładny kolor :) co prawda raczej nie używam, ale lubię sobie popatrzeć na kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tych plastrów, za taką cenę to grzech się nie skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze słyszę o pędzlach z Revlonu!! Nawet nie miałam pojęcia, że:
    a) istnieją
    b) są warte uwagi :)

    Płatków i szminki również nigdy nie używałam. Płatki wyglądają.. ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O pędzlach Revlon wcześniej również nie słyszałam. Ten bardzo przypadł mi do gustu, praktycznie codzienne go używam, dobrze się spisuje :)

      Usuń
  14. Nie słyszałam o tych produktach. Ale szminka ma taki fajny kolor :)) ten pędzel az mnie kusi żebym go kupiła :-)
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. szminka jest przepiękna... kolor w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor szminki piękny, klasyczny. Jednak bardziej zainteresowały mnie plastry oczyszczające na nos ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie wypróbowałabym te plastry oczyszczające

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się kolor szminki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki piękny kolor szminki :) cudowny !

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja bym tak bardzo chciała żeby pasowały mi czerwone usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba wypróbuje te plastry :)

    OdpowiedzUsuń
  22. za te 2 zł to zdecydowanie warto :D może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog, piszesz tak że aż chce się czytać :) będę odwiedzać.. zapraszam też do mnie make-up-prima-sort.blogspot.com
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze chciałam wypróbować te plastry na nos :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie plastry na nos by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawa jetem tych plastrów! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też bym chciała wypróbować te plasterki :)
    Kiedyś już miałam kupić, ale w końcu zrezygnowałam, bo uznałam, że pewnie nic nie dają. Teraz chyba wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A gdzie te płatki można dostać? ;)

    Gdybym nie miała problemów z trądzikiem, na pewno później bym się zaczęła malować. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plastry z tej stronki otrzymałam:
      http://naszadrogeria.pl/revitale-oczyszczajace-plastry-na-nos-wagry-szt-p-2002.html

      Usuń
  29. Jaka nasycona czerwień! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. nigdy nie miałam takiej czerwonej szminki na ustach - może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny kolor szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny odcień
    co powiesz na wzanjemną obserwację :) ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się ta szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pomadka jest cudna, piękny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  35. wow, love the colour of the lipstick!
    X

    OdpowiedzUsuń
  36. kiedys uzywalam podobnych plastrów nivea ale bez rewelacji - szminka obłed <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolor szminki jak najbardziej w Moim stylu! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  38. kolor szminki jest świetny. płatki na nos w moim przypadku nie sprawdzają się zbyt dobrze

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja miałam płatki na nosek i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oooj, jak mi się kolorek szminki podoba! *.*

    OdpowiedzUsuń
  41. Miałam te plastry, ale rezultatów nie widziałam niestety :(

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)