niedziela, 28 lipca 2013

Fotoksiążka Cewe, zdjęcia i opinia

01.10.2011 taką właśnie datę mamy wygrawerowaną z mężem na obrączkach. Trochę czasu już upłynęło, druga rocznica zbliża się wielkimi krokami. 
Portal urodaizdrowie.pl/ zrobił nam wspaniałą niespodziankę, gdyż za jego pośrednictwem mogliśmy stworzyć własną fotoksiążkę. Zdecydowaliśmy, że zamieścimy w niej właśnie zdjęcia ślubne. Tak też się stało. 
Aby utworzyć własną fotoksiążkę musieliśmy najpierw pobrać program Fotoświat Fotojokera ze strony http://cewe-fotoksiazka.pl/. W kolejnych krokach należało wybrać format książki, okładkę, ilość stron, tła oraz oczywiście wgrać zdjęcia i zrealizować własny pomysł na ich umieszczenie na poszczególnych stronach. Jest również opcja automatycznego rozmieszczenia zdjęć przez program. 
Nasza fotoksiążka jest formatu A4, w grubej okładce, 26 stron. Solidnie wykonana, kartki są dość grube. Okładkę również się projektuje. Poza zdjęciami umieściliśmy na swojej także tekst. 
Wspaniała pamiątka na lata. Strasznie się cieszymy, że jest już w naszych rękach. Z pewnością będziemy jeszcze niejednokrotnie do niej zaglądać :)

54 komentarze:

  1. świetna jest i bardzo praktyczna ;)) lepsza niż zwykły album ;))


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pamiątka, moja siostra też robiła sobie coś takiego, pięknie to wygląda! Szkoda, że zdjęć nie można powiększyć, bo z chęcią bym pooglądała hihi
    Kochana byłaś już na wycieczce?? Jak tak to jak było?? Opowiadaj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relacja z pewnością pojawi się na blogu, muszę tylko się zmobilizować do jej napisania :)

      Usuń
  3. Idealna pamiątka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygląda ta fotoksiążka, wszystkie najważniejsze dla Was chwile w jednym miejscu, śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna pamiatka i jakie piekne zdjecia! Sliczna kobieta z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam taką książkę ze ślubu.
    Świetna sprawa.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

















    OdpowiedzUsuń
  7. też mam to cudeńko:)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: monikaozdoba.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie dla pięknej pary :) pamiątka na caaałe życie! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka książka to naprawdę świetna rzecz,a Wasza jest przepiękna!pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o tak genialna pamiatka sama mam taka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post, your blog is truly amazing! It's the last chance to join my summer give away party, I really hope you will join <3 Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  12. takie pamiątki są cudowne :)
    mam prośbe mogłabyś wejść na mój blog i kilknąć w link na końcu postu :) to dla mnie ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam 1 września 2012 ;)
    I już uzbierałam 3 fotoksiążki - ze ślubu, z sesji podczas podróży poślubnej i z sesji w plenerze. Tylko z wesela nie mam, bo za dużo tych zdjęć i nie chciało mi się robić fotoksiążki... ;)
    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dodawałam tutaj wszystkich stron fotoksiążki ale starałam się w niej pomieścić wszystkie najważniejsze zdjęcia związane z naszym ślubem i poprawinami, nie brakuje oczywiście również zdjęć z gośćmi :)

      Usuń
  14. To musi być naprawdę świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka książka to naprawdę dobry pomysł :)). Też sobie taką sprawię, jak będę już po :).
    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie książko-albumy to świetny pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnio zastanawiałam się nad takim rozwiązaniem, takie książki coraz bardziej mi się podobają, zwłaszcza gdy przypomnę sobie o stosach zdjęć gnijących na kartach i dysku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow świetna alternatywa dla albumu ! :)

    adoreyourfashion.blogspot.com

    Buziaki. P

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna pamiątka na wiele lat. Takie tam wczesne wszystkiego najlepszego z okazji 2 rocznicy :)) ładne zdjęcia
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękną pamiątkę będziesz mieć - na długie lata - świetna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście pamiątka na lata cudowna i jednocześnie oryginalna, bardzo fajny pomysł i piękna panna młoda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ekstra pomysł! wszystkie zdjęcia z najważniejszego dnia w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli będę wiedziała o takim spotkaniu we Wro dam Ci znać !

    OdpowiedzUsuń
  24. fotoksiążki są świetne :) co prawda do takiej ślubnej to mi jeszcze daleko, ale mam zamiar robić sobie takie co roku ze zwykłych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna fotoksiążka. Zawsze zostanie jakaś pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uważam że to świetna sprawa, zdjęcia nie zostaną wyciągnięte nie zaginą. pamiątka na lata !

    OdpowiedzUsuń
  27. Taka książka to wspaniała rzecz - na pewno będzie szkatułką pełną pięknych wspomnień ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest piękna, bo wy razem pięknie wyglądacie.
    Również miałam okazję ją testować w poprzedniej edycji.

    OdpowiedzUsuń
  29. so cute!follow each other? let me know!

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba jednak wolę klasyczne albumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Album ze zdjęciami ślubnymi oczywiście również jest :)

      Usuń
  31. Moim zdaniem taka fotoksiążka jest bardzo pomysłowa :)

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładnego masz bloga! <3
    Obserwujemy, czekamy na rewanż. :P

    http://przyjaciele-zawsze-razem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale bomba!!!!!!!!! Właśnie oglądnęłam, zazdroszczę totalnie i czekam na twoje sprawozdanie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna ta fotoksiążka ! Cudowna wręcz ! Na pewno kiedyś sobie taką zakupię *.*

    + Dodaję do obserwowanych.

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Beautiful post dear! X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  36. też mam taką fotoksiążkę i uważam że to genialna sprawa ! warto mieć ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł !!! Wygląda to rewelacyjnie. A Wam życzę długich lat razem <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Też mi się udało wygrać fotoksiążkę, piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. genialna pamiątka! fajnie, że udało Ci się załapać, bo miło będzie co jakiś czas do niej zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Taka książka to świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).