piątek, 28 czerwca 2013

BingoSpa

Po raz kolejny zostałam miło zaskoczona kosmetykami BingoSpa. Miałam już możliwość wypróbowania wielu z nich. Tym razem w moje ręce trafiły energizujące algi pod prysznic z zieloną herbatą, czekoladowo brzoskwiniowe serum pod prysznic i do mycia włosów oraz maska do twarzy do cery normalnej, kompleks algowy.
Zacznę od zaprezentowania energizujących alg pod prysznic z zieloną herbatą. Produkt już na samym początku zachęca do użycia swoim wyglądem. Zieleń, ozdobiona butelka ładnie prezentują się na półce w łazience. Konsystencja alg kremowa, dość gęsta. Łatwo można uzyskać dużą pianę, która na skórze pozostawia uczucie świeżości, do tego ślicznie pachnie. 

"Algi dostarczają skórze mnóstwa odżywczych substancji i minerałów: witaminy grupy B, witamina C chroniąca przed wolnymi rodnikami, aminokwasy zapewniające skórze właściwe nawilżenie i wiele innych, z których Twoja skóra będzie zadowolona."

Cena: 8 zł / 300 ml.
Czekoladowo brzoskwiniowe serum pod prysznic i do mycia włosów  jest równie świetnym produktem, wartym uwagi. W moim przypadku najlepiej spisał się w kąpieli, pachnie brzoskwiniami, dobrze się pieni. Konsystencja również jest kremowa. Do włosów użyłam go tylko raz. W tym wypadku preferuję jednak bardziej typowe szampony do mycia włosów niż takie uniwersalne kosmetyki. Opakowanie jest niewielkie, z pewnością dobrze by się spisało w podróży, poręczne. 

Cena: 8 zł / 150 ml.
Na koniec maska do twarzy do cery normalnej, kompleks algowy. Jak widać na poniższych zdjęciach jest to już druga taka maska w moich rekach. Znajduje się w plastikowym, odkręcanym opakowaniu. Po otwarciu czuć ładny zapach, kojarzy mi się on po prostu z taką świeżością jak po kąpieli. Konsystencja żelowa, gęsta. Można łatwo nałożyć maseczkę palcami, nie straszy na twarzy kolorami, gdyż jest po prostu bezbarwna. Szybko się wchłania, nie zasycha, pozostałości wystarczy spłukać ciepłą wodą po 15 minutach. Zazwyczaj i tak trzymam ją dłużej na twarzy. Ma za zadanie oczyszczanie i nawilżanie, jak najbardziej spełnia swoją rolę.
 
BINGOSPA |
 

54 komentarze:

  1. fajne trio szczególnie czekoladowo- brzoskwiniowe serum :) mniamm

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Aktualnie niestety nie ma jej w ofercie na stronie, nie sprawdziłam dlatego ceny :(

      Usuń
  3. Nie spotkałam się jeszcze z tą marką. Maska algowa brzmi kusząco! Będę wypatrywać tych kosmetyków. Dobra cena, może i jakość jest przystępna.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam ale lubie prodykty z bingospa;D

    Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh. Wszystko, co takie owocowe, kocham. Mięta co prawda to duzo mniej "owocowy" zapach, ale i tak orzezwiajacy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widze ze kolorowe zrobili produkty

    OdpowiedzUsuń
  7. ale smakowicie wyglądają te produkty <3 ...dziękuję pięknie , jeszcze miesiąc do wyjazdu w sumie ale ja już nim żyję hehehe

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju jak pięknie wyglądają <3 zjadłabym je najchętniej xd

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiscie bardzo zachecajace <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog, a post bardzo pomysłowy :)
    Może obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam żel i maskę i lubię się z nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spotkałam się jeszcze z tą marką, a widzę, że mogłoby to być coś dla mnie. Muszę na sobie przetestować ostatni produkt. :)

    Zapraszam do wyzwania:
    http://odgryz-sobie-stope.blogspot.com/2013/06/wyzwanie-u-akashiyi-viv.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba będę musiała skusić się na produkty tej firmy.
    Wiele blogerek je promuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią przygarnęłabym "Czekoladowo brzoskwiniowe serum pod prysznic i do mycia włosów", bo uwielbiam zapach czekolady z brzoskwinią! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszcze ;)
    u mnie konkurs, a do wybrania bon o wartości 30 zł do wykorzystania w sklepie "alefarcik", zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę wypróbować tą maseczkę do twarzy :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne propozycje... nie miałam niczego z BingoSPa :(

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zwykle świetna fotorelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  19. tak właśnie pomyślałam, że zestaw tych kosmetyków byłby idealnym prezentem, skoro nie tylko świetnie wygląda, ale również spełnia swoje zadanie

    OdpowiedzUsuń
  20. przydałoby mi sie takie coś;p
    buziaki i zapraszam:

    http://beforeveryoungbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful pictures, I love your blog sooooo much <3 Would you like to join my summer GIVE AWAY party on my blog? That would be awesome! X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne. mi się podobaja te kosmetyki, ale gdzie mozna je kupic tylko przez internet :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam bingo spa :) Też mam te algi :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się opakowania. I to dla mnie odpowiednia zachęta do kupienia;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię produkty Bingo Spa bo mają świetną cenę i doskonale się sprawdzają.
    Spróbowałabym tą maseczkę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekolada i brzoskwinia a to musi pięknie pachnieć :)

    Faktycznie ;D nie pomyślałam o tym,że ktoś nie wiedząc, że kota chodzi na początku czytania notki może być nieco zdziwiony ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne produkty - gratuluje współpracy :) mam tylko serum brzoskwiniowe

    OdpowiedzUsuń
  28. mmm :D same pyszności, czekam na recenzje,gratulacje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aż wstyd się przyznać, ale jeszcze nic tej firmy nie miałam! :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ to ślicznie wygląda :) Apetyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ektra kosmetyki

    dodajemy do obserwowanych i na bloglovin ?

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajne rzeczy i te kolory, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  33. takie egzotyczne zapachy,aż chcę się wypróbować! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie wiem dlaczego ale po masce która niestety nie przysłuzyla sie dobrze moim włosom mam niezłego stracha i niechęć co do bingo spa. ale moze kiedys:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja muszę wypróbować tą maskę :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że napisałam komentarz do tego posta, ale jak sprawdzałam go nie było, zwątpiłam napisałam jeszcze raz i patrzę a on jednak był haha :P.

      Usuń
  36. Kupiłam ostatnio maske do włosów z tej firmy, podobno bardzo dobra, ciekawa jestem jak sie będzie sprawować :D Gdybym nie miała tyyyluuu masek do twarzy na ta którą opisujesz też bym się pewnie skusiła...

    OdpowiedzUsuń
  37. Nadal nie próbowałam Bingo Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja stosuje 2 pierwsze kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie używałam tego, ale słyszałam właśnie, że kosmetyki tej marki są bardzo fajne <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. cudeńka:)

    +obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nigdy nie używałam kosmetyków z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. a kiedy recenzja z zakupowego szału?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wpis się pojawi, muszę się tylko zmobilizować do napisania relacji z wyjazdu :)

      Usuń
  44. kuzi mnie ta maseczka do twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oh czekolady brzoskwinki. RAJ !

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. zgadzam się, mają świetne rzeczy !
    pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).