wtorek, 23 kwietnia 2013

Zestaw podróżny do włosów Biosilk

Z racji tego, że zbliża się długi weekend majowy, a co się z tym wiąże wiele osób planuje wyjazdy, warto zaopatrzyć się w poręczne kosmetyki, nadające się do walizki podróżnej. 

Zestaw produktów BioSilk, który Wam zaprezentuję został skomponowany z myślą o podróży. Oczywiście do użytku domowego również się nadaje. Trzy kosmetyki do włosów o pojemności 50 ml znajdują się w wygodnej, przezroczystej kosmetyczce. 

Zacznę od omówienia szamponu regenerującego BioSilk Silk Therapy, przeznaczonego do wszystkich rodzajów włosów.

  • Ma przyjemny zapach, kojarzący mi się z profesjonalnymi kosmetykami fryzjerskimi.
  • Jest bezbarwny, o dość gęstej, płynnej/żelowej konsystencji. 
  • Dobrze się pieni co jest dla mnie bardzo ważne. Dzięki temu jest również wydajny.
  • Po umyciu włosy są miękkie, miłe w dotyku.
  • Dodam, że zawiera proteiny jedwabiu, wyciągi roślinne i witaminy.

Odżywka BioSilk Silk Therapy również jest przeznaczona do wszystkich rodzajów włosów.

  • Pachnie równie przyjemnie co szampon. Ogólnie ze względu na zawartość jedwabiu wszystkie kosmetyki Biosilk, z którymi miałam styczność mają podobny zapach.
  • Konsystencja jest gęsta, biała. Włosy praktycznie od razu się rozczesują po wmasowaniu w nie odżywki.  
  • Poprawia kondycję włosów, nawilża je i odżywia.
  • Nie obciąża włosów, dobrze się układają po wysuszeniu.





BioSilk Thermal Shield,  jest to lekki spray do ochrony przed temperaturą. 

  • Należy go stosować na mokre włosy, nie spłukiwać. Zdarzało mi się również użyć go na włosach suchych, wówczas również dobrze się wyprostowały.
  • Chroni przed działaniem promieni UV i przed wysoką temperaturą.
  • Zdarza mi się czasem sięgać po suszarkę lub prostownicę. Jest to idealny produkt do włosów, które są narażane na działanie właśnie takich urządzeń.
  • Wydajny. Szampon i odżywkę z zestawu zużyłam już jakiś czas temu, sprayu natomiast zostało mi jeszcze sporo, na wiele użyć.

Juk kilkakrotnie miałam styczność z produktami marki BioSilk, nigdy mnie nie zawiodły. Moimi ulubieńcami są zdecydowanie odżywki, po których włosy ładnie pachną, dobrze się rozczesują, są miłe w dotyku i wyraźnie odżywione.

Powyższe kosmetyki mogłam wypróbować dzięki uprzejmości Pana Grzegorza z Ambasady Piękna. Od niedawna strona funkcjonuje jako otwarty sklep internetowy, z możliwością dostępu bez logowania lub za pośrednictwem danych z Allegro. 
W zakładce "GAZETKA PROMOCYJNA" można znaleźć produkty w atrakcyjnych cenach. Aktualnie zestaw o którymi pisałam + jedwab 15 ml kosztuje jedyne 14.99 zł. Doliczając nawet koszty przesyłki wychodzi taniej niż w cenie regularnej wynoszącej 39,99 zł. Szczęśliwcy mieszkający w pobliżu sklepu mogą również odbierać kosmetyki osobiście. 
 
 

 

56 komentarzy:

  1. Ooo ciekawy post:)

    Zapraszam do mnie na konkurs!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. biosilk to najlepsze co mogli stworzyc do moich wlosow <3 www.brykuha.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię jednak Biosilka ale myślę, że jego tańszym odpowiednikiem jest jedwab z joanny :) Działają tak samo :)


    Zapraszam do mnie na rozdanie. Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ją jeszcze nie miałam nic z tej firmy , ale muszę kiedyś coś wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw ;) Idealny na majówkową podróż <3


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny blog, będę wpadać częściej :))

    zycie-na100latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś odżywkę z tej firmy, nie narzekam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś te kosmetyki i niestety przy większej dawce produktu, miałam wrażenie , że włosy są wręcz tłuste:( Ale fajne są z tej firmy takie małe buteleczki jedwabiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię produkty z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty tej firmy są świetne, zwłaszcza jewab :)

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny zestawik :) na podróż idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Biosilk miałam tylko jedwab w płynie...

    OdpowiedzUsuń
  14. ale się cieszę :) jak już coś wykombinujesz pochwal się koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nic z tej firmy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba się skuszę na spray ochronny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś jedwab z tej firmy!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam biosilk :) super efekty, super wydajność.. warto zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. biosilk jest dobry, ale to niestety silikon ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. jeszcze nie miałam okazji aby wypróbować te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubie biosilk i uzywam jedwabiu innych kosmetyków niestety nie miałąm okazji testować :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się ten zestawik podoba. Sama bym chętnie przetestowała :)
    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny zestawik.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zainteresowałaś mnie :) Poczekam jak mi się produkty do włosów skończą i może zakupię! ;3

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam jedwab biosilku :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdzie się podziała moja Aknezia :( dlaczego nic nie pisze, maj mamy a tu cicho :( BU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele ostatnio się u mnie dzieje, podjęliśmy z mężem kilka ważnych decyzji, których realizacja zajmuje nam dużo czasu ale oczywiście o blogu nie zapomniałam, chwilowa przerwa :)

      Usuń
  27. uwielbiam produkty z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo dobrego słyszałam o produktach z tej firmy :) Jednak nigdy ich nie używalam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. osobiście bardzo lubię produkty tej marki( bezustannie stosuje jedwab)
    Odzywki tez maja swietna jakość :-) Uzywałam także takiej zielonej odzywki (Sealer Plus) sprowadziłam z USA i tez efekt był fajny

    OdpowiedzUsuń
  30. Hejka Kochana, może chciała byś w tym tygodniu wybrać ze mną prace tygodnia w moim projekcie?? Przydało by mi się drugie oko, tydzień projektu kończy się jutro, więc w sobotę będę wybierać:)

    OdpowiedzUsuń
  31. używałam kiedyś tych kosmetyków :) są super :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie słyszałam ...
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej, zostalas przeze mnie wytypowana do Liebster Award, więcej szczegółów na moim blogu www.brykuha.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie , że zawiera jedwab i witaminy. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jeszcze nie stosowałam produktów BioSilk, ale nabrałam ochoty na odżywkę ;)
    Miłego dzionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. z BioSilk znam tylko jedwab. fajnie wiedzieć, że jest taki zestawik podróżny. akurat ma same potrzebne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  37. mam te mini produkty po za odżywką.
    dziś pierwszy raz próbowałam sprayu termoochronnego.
    Jeszcze nie wyrobiłam sobie o nim zdania.

    OdpowiedzUsuń
  38. kiedyś miałam jedwab z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Takie informacje o promocjach zawsze mi umykały, gdy nie czytałam Waszych blogów. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. nigdy nie stosowałam żadnego produktu biosilk
    nawet popularnego jedwabiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja nie przepadam za Biosilkiem, ogólnie jedwab to nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. powiem tak firma jest dla mnie nowoscia ale zestaw naprawde ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja używałam jedwabiu. :) Sprawdził się
    Zapraszam do siebie na www.versos-inspiringmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja teraz postawiłam na olejowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. musze zaopatrzyc sie w taki zestaw podrozny, zeby nie targac wielkich butelek!!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam kilka lakierów w tym kolorze, nawet ten z blogerskiej serii Wibo od Amethyst i mimo szczerej sympatii i chęci, i koleżanek wokół mnie, które zachwycały się tym kolorem na moich paznokciach- nie potrafię się do niego przekonać:)Lubię neonowe róże, lubię pastelowe, majtkowe, pudrowe, a fuksji jakoś nie :))

    Miałam ten zestaw dwa razy i płyn od razu oddałam, włosy po nim się kleiły do prostownicy i były przesuszone, sztywne, coś okropnego. Szampon i odżywkę lubię, mają piękny zapach, ale jakoś specjalnych własciwości i zmian nie zauważyłam, a wszyscy tak chwalą Biosilk...

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).