piątek, 5 kwietnia 2013

Szampon ziołowy, Kolagenowa śmietanka pod prysznic, Krem do twarzy z kolagenem BingoSpa

Po raz kolejny miałam możliwość wypróbowania kosmetyków BingoSpa. Każdy z nich ma różne przeznaczenie. Przedstawię je w nieprzypadkowej kolejności, poczynając od tych, które najbardziej polubiłam. 

Na początek kolagenowa śmietanka pod prysznic. Jak widać na zdjęciach mam dwa tego typu produkty, jeden z nich otrzymałam, drugi kupiłam. Zakup świadczy o tym, że po prostu polubiłam ten kosmetyk.  

Zapach bardzo mi się spodobał, jest delikatny. Konsystencja kremowa, dość gęsta. Bardzo ważne jest również dla mnie, że dobrze się pieni. Lubię długo wylegiwać się w wannie, a gdy jest bardzo dużo piany to kąpiel jest przyjemniejsza. Pod tym względem kolagenowa śmietanka w zupełności spełnia moje oczekiwania. Dodam, że najlepiej jest wlewać wodę końcówką od prysznica pod dużym ciśnieniem, wówczas łatwo jest stworzyć wysoką pianę zajmującą całą wannę. 

Po kąpieli z użyciem kolagenowej śmietanki skóra jest oczywiście w dobrym stanie, wypielęgnowana, odrobinę nawilżona, mięciutka. Nie mam żadnych zastrzeżeń.

Cena: 8zł / 300ml.

Delikatny krem do twarzy z kolagenem ma bardzo subtelny zapach, niemalże niewyczuwalny.  Umieszczony jest w plastikowym, odkręcanym opakowaniu. Oczywiście ze względu na zawartość kolagenu powinny go stosować osoby powyżej 25 roku życia, ja już niestety należę do tego przedziału.

Konsystencja nie jest zbyt gęsta. Nie należy również nakładać zbyt dużej ilości, gdyż wówczas trudno wszystko rozsmarować. Niejednokrotnie na twarzy zostawała mi biała warstwa kremu, jednak po chwili wszystko się wchłaniało. Mimo to wolę stosować kosmetyk wieczorami, przed pójściem spać, gdyż właśnie wówczas nakładam dużą warstwę i daję czas na wchłonięcie się kremu w skórę. Czuję wówczas, że jest wypielęgnowana, nawilżona. 

Warto wspomnieć, że po 25 roku życia zaczyna ubywać kolagenu w komórkach skóry. Uważam, że warto czasem sięgać po kosmetyki z kolagenem. Być może zaowocuje to w przyszłości, powodując, że skóra będzie wygładzona i właściwie nawilżona.

Cena: 18zł / 100g


Szampon borowinowy i 7 ziół od samego początku przykuł moje spojrzenie dzięki intensywnemu kolorowi. Zapach również mnie oczarował. Niestety to by było na tyle pozytywnych wrażeń. Słabo się pieni, nawet mój mąż ostatnio poprosił abym podała mu z tego właśnie powodu inny szampon. Nalewając dużą ilość produkty piany nadal jest bardzo mało. Właściwie to mogłam się tego spodziewać, gdyż zazwyczaj tak jest z ziołowymi kosmetykami. Jest jednak kolejny minus, włosy po umyciu są szorstkie w dotyku. Musiałam nakładać duże ilości odżywek aby łatwiej je było potem rozczesać. 

Cena: 10zł / 300ml

Mimo tego, że szampon niestety się nie spisał, to śmiało mogę polecić inne kosmetyki do włosów marki BingoSpa. Mam na myśli maski do włosów, które po prostu uwielbiam. Są dość tanie, bardzo pojemne i dobrze wpływają na włosy. Kupiłam kiedyś kilka rodzajów, niestety już mi się skończyły ale planuję ponowny zakup.

 
BINGOSPA |
 

63 komentarze:

  1. Ah same perełki u Ciebie :) pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za kosmetykami z Bingo Spa,jakiś czas temu się na nich zawiodłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. smietanka pod prysznic? brzmi kuszaco

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o Bingo Spa... ale śmietanka pod prysznic brzmi pyyyysznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba kupie sb ta smietanke pod prysznic;D

    OdpowiedzUsuń
  6. również nie słyszałam nic na temat Bingo Spa, ale spróbuje wykorzystać ;)

    obserwujemy ?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja natomiast słyszałam dużo dobrego na temat produktów Bingo Spa i muszę się w końcu na coś skusić :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ochotę na kosmetyki tej firmy od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przyznaje ,ze nigdy o tej firmie nie slyszałam i bardzo dziekuje za te recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz slysze o tej marce, warto doczytac ;)

    Zapraszam do mnie na bloga, na kolejny cover ;) : ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze mam mieszane uczucia co do szamponów, które mało się pienią. Z jednej strony może to świadczyć na ich korzyść, bo prawdopodobnie mają mało SLS, ale z drugiej jednak oczekujemy pienienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam żadnego z tych produktów, ale nad maskami się od dłuższego czasu zastanawiam :) i czuje się co raz bardziej przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam kosmetyki z kolagenem <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja markę BingoSpa bardzo cenię, uwielbia ich kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolagenowa śmietanka pod prysznic wygląda bardzo kusząco, cena też zachęca;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. szampon mnie zainteresował! pozdr i zapraszam do obserwowania i na nowy poast

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie używałam kosemtyków z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  18. krem brzmi bardzo obiecujaco i fajnie ze cena nie zabija- witaj w klubie - ja takze kocham moczyc sie dłuugo w wannie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też uwielbiam wylegiwać się w wannie

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyki z owej firmy nie są drogie i dają radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta smietank pod prysznic musi byc niezla ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ziołowe szampony tak się zachowują niestety.

    OdpowiedzUsuń
  23. ta recenzja na pewno się komuś przyda.:d

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja używam Nivei.; D
    Obserwuję i liczę na rewanż.; )

    OdpowiedzUsuń
  25. nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale kusi mnie kolagenowa śmietanka pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa recenzja :)


    http://trzy-wariatki-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog, będę wpadać i obserwuję :)
    http://the-eighth-color-of-the-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. wow, ale fajne rzeczy, muszę sobie takie sprawić <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. chętnie bym wypróbowała jakąś maskę Bingo ale niestety u mnie dostępność słaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zamówić je przez internet, trafiłam kiedyś na darmową wysyłkę i promocję 50%. Wówczas zrobiłam dość spore zakupy :)

      Usuń
  30. chetnie bym wypóbowala te produkty ;)
    pozdrawiam
    FK;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie słyszałam niczego na temat tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śmietanka pod prysznic urzekła mnie juz sama nazwą ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba się skuszę na ten krem do twarzy z kolagenem :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam niczego z Bingo Spa, ale szczerze powiedziawszy, to ta marka opanowała blogosferę aż do przesady i od samego czytania o tych kosmetykach, odechciało mi się testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski kupiłam jeszcze zanim rozpoczęłam blogowanie na tej stronie, nie czytałam o nich wcześniej. Ich wybór okazał się dobrą decyzją :)

      Usuń
  35. wypróbuje te maski, bo moje włosy cierpią :(

    OdpowiedzUsuń
  36. dziękuję za miłe słowa :)

    a powiedz mi, używałaś kiedyś naturalnych kosmetyków do włosów?
    obserwujemy?
    http://womanlinesska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Swietny post ;))
    +zapraszam : http://arica-sb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. fajnie że miałaś okazję przetestować te kosmetyki, szkoda tylko że ten szampon słabo się pieni, bo wygląda naprawdę super ! :)

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. te maski muszę spróbować koniecznie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta kolagenowa śmietanka najbardziej mnie zaciekawiła! Muszę jej spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Miałam kilka rzeczy z tej firmy i były ok choć szału nie było :) Może trafiłam w te rzeczy które u mnie się po prostu nie sprawdziły...;/

    OdpowiedzUsuń
  42. Z BingoSpa mam kolagen do dłoni:) REWELACJA:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana robię projekt u siebie było by mi niezmiernie miło jakbyś wzięła w nim udział :)http://malwina305.blogspot.com/2013/04/projekt-makijazowo-paznokciowy-z.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Marki nie znam, ale muszę powiedzieć, że bardzo przystępne ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  45. hmmm a ja powiem szczerze, że mi to bingo spa nie przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie przepadam za kosmetykami z tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  48. super blog :)
    ja zapraszam na mojego : http://www.adduss.blogspot.com
    oczywiscie obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wgl. nie słyszałam o tej firmie. :O

    Zapraszam do mnie na nowy post. :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie miałam jeszcze tych kosmetyków, a są tak zachwalane wszędzie, może się skusze w razie potrzeby ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. O jakie fajne. Z checia kupie;)
    http://ninascore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Dla mnie zapach tej śmietanki jest odrzucający, a poza tym opakowanie jest tak nieporęczne, że skutecznie zniechęciło mnie to ponownego zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  53. Dużo osób chwali ich produkty , ja osobiście nie miałam z nimi styczności;)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).