sobota, 16 marca 2013

Balsam do ciała Joanna zawierający oliwę z oliwek

W ubiegłym miesiącu spotkała mnie miła niespodzianka na profilu facebook Laboratorium Kosmetycznego Joanna. Otrzymałam w ramach rozdania balsam do ciała zawierający oliwę z oliwek. Wyników nie widziałam, tym bardziej pozytywnie zaskoczyła mnie wówczas zawartość przesyłki. 

Napiszę kilka słów opinii na temat balsamu. Minął już praktycznie miesiąc odkąd po raz pierwszy go użyłam.

+Opakowanie jest solidne, ciężkie. Zakrętka odkręcana, płaska więc można odwrócić balsam aby potem łatwiej wydobyć go ze środka. 

+Zapach jak najbardziej mi się podoba, subtelny. Utrzymuje się jeszcze przez pewien czas na skórze po nałożeniu. Czuć po prostu delikatną świeżość.

+Konsystencja typowa dla balsamu, nie jest gęsta. Całkiem dobrze się rozsmarowuje i wchłania. Nie roluje się. Nie pozostawia na skórze tłustej warstwy.

+Jest łagodny dla skóry. Przykładowo smarowałam nim nogi po depilacji, nie podrażnił ich, czułam wręcz ukojenie. 

+Skóra po użyciu jest miła w dotyku , wypielęgnowana. Uważam, że optymalnie nawilża, nie jest to jakiś długotrwały efekt. 

Jest to jak najbardziej przyzwoity balsam nadający się do codziennej pielęgnacji skóry całego ciała. Kosztuje zaledwie w granicach 8 zł / 500 ml, bardzo wydajny. Nie znalazłam w nim nic, co by mi przeszkadzało. 
Jakie są Wasze ulubione balsamy?

52 komentarze:

  1. używałam, i również jak najbardziej polecam! :)
    skóra po pewnym czasie używania robi się delikatna i miękka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro mówisz,że po depilacji nóg nadaje im ulgę, muszę chyba spróbować :P Bo zawsze mam z tym problem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. wszytskie 3 wygladaja bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę go zakupić- kocham balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubie balsamy z Avonu lub oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja balsamu ulubionego nie mam,za to masła z Farmony kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena bardzo niska, tak więc może się skuszę :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja głównie używam balsamów Naturals z Avonu jak dla mnie są świetne.
    + dziękuje za komentarz na moim profilu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie miałam tego balsamu ;p
    Używam balsamów z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Joanny nie miałam jeszcze balsamu, ale chyba jedno masełko bodajże kawowe gdzieś tam w zapasach jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja polubiłam balsamy z H&M i masło kakaowe z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja najbardziej lubię kosmetyki z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam balsamy z avonu, aktualnie mam z wyciągiem z migdałów i masłem kakaowym i resztki Kwiatu Wiśni <3

    postaram się przy najbliższej okazji dodać :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam jeszcze tego balsamu :) Ja obecnie używam jogurtowego balsamu Dairy fun, o zapachu truskawki, jest świetny pachnie obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie uzywałam tych nowości ale fajnie się prezentują ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja uwielbiam dove ujędrniający! naprawdę działa, a co do Joanny to mają 2 rodzje kosmetyków świetne i do bani!:) Obserwuję i serdecznie zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja generalnie nie jestem fanką balsamów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmm, wyobrażam sobie to nawilżenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham balsamy do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla skóry suchej to idealnie dla mojej. Ja jednak uzywam najczesciej garniera lub AA :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja zwykle używam z Ziaji :)


    www.cookplease.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Może wypróbuję ten balsam ;-) A co do ćwiczeń... to trzymam kciuki za Ciebie i za męża! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja do niedawna używałam Nutrilift Loreal , dobrze nawilżał a do tego nie irytował mnie jego subtelny zapach , często to właśnie zapachy denerwują mnie w balsamach ale ku mojemu zdziwieniu totalnie zniknął z Rossmanów :/ mam nadzieję że to tylko chwilowe braki

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje ulubione to wszystkie te co pięknie pachną i dobrze nawilżają :) A kosmetyki Joanna lubię ;) Gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. no no, chyba zabieram się za poszukiwania! :)
    nie mam swojego ulubieńca, gdyż moje balsamy są przeróżne!:)
    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej przyzwoity powiadasz? ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam go, i to nawet 2 opakowania;) Moja skóra go polubiła ;) Dobrze że mi o nim przypomniałaś;)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  28. niestety nie mam ulubionego balsamu :( żaden jeszcze mnie na tyle nie zachwycił, żeby używać go systematycznie.

    kreski przy użyciu cieni, to bardzo fajna sprawa ;) można kombinować z kolorystyką - bardzo to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. oni co chwila cos bredza moze to chodzi o to by bloglovin sie rozwinal albo google plus ktorym google chce zastapic FB - nie wiem ale to jakas masakra :(

    OdpowiedzUsuń
  30. b.fajny balsam ale ja jeszcze sie z nim w zadnej drogerii nie spotkalam;p

    OdpowiedzUsuń
  31. cena idąca w parze z jakością bardzo zachęcające :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja właśnie recenzowałam w zeszłym tygodniu balsam z Algami - świetny! Piękny zapach, super działanie, polubiłam ten kosmetyk, a cena jaka atrakcyjna!
    Miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja nie mam ulubionego balsamu :D praktycznie zawsze kupuję inny

    OdpowiedzUsuń
  34. ja szczerze jestem balsamowym leniuchem :D:DDD kuuję a nie używam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. ojej super blog, bardzo przyjemnie się czyta, może obserwujemy? poinformuj mnie o tym u mnie, ja na pewno zajrzę jeszcze nieraz :)

    zapraszam.
    http://coffeina-nicole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię kosmetyki z Joanny ;)

    Zapraszam do mnie - nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. These products look great, would love to try them :)
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam produkty z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tani, a wydajny i warty zakupu - lubię takie produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. całkiem przyzwoity i nie drogo kosztuje

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja najbardziej lubię oliwke do ciała dla dzieci ;) nawilża świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Interesujący produkt warty wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)