poniedziałek, 18 marca 2013

Limitowany kalendarz Rossmanna + kosmetyki Alterra

Kilka dni temu odebrałam długo oczekiwaną nagrodę w drogerii Rossmann. Warto było czekać, gdyż zawartość bardzo mnie ucieszyła. 

Otrzymałam limitowany kalendarz Rossmanna na rok 2013. Jest on bardzo duży i stanowi idealną ozdobę pokoju. 
W moje ręce trafił również zestaw kosmetyków Alterra, dokładniej:
-kremowe mydło mandarynka i jojoba, zapewnia łagodną i delikatną pielęgnację,
-krem pod oczy,
-olejek do ciała brzoza i pomarańcza,
-nawilżone chusteczki oczyszczające z aloesem do skóry suchej i wrażliwej,
-szampon dodający objętości,
-maska nawilżająca do włosów,
-szampon i żel pod prysznic dla mężczyzn,
-żel pod prysznic.

Do tej pory nie miałam styczności z produktami Alterra, tym bardziej się cieszę, że mogę je wypróbować.
Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia z kalendarza. Pośród nich znalazły się również wskazówki makijażowe dotyczące m.in. korekty kształtu ust, określania kształtu twarzy, brwi oraz dobór fryzur do kształtu twarzy.

Warto również wspomnieć o tym, że w rolę modelek wcieliły się pracownice Rossmanna. Kobiety prezentują różne makijaże. 

Co myślicie o zdjęciach z kart tego limitowanego kalendarza? 

50 komentarzy:

  1. świetna nagroda :) kalendarz też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci fajnie ! Ja ciągle biorę udział w konkursach na rossmanie ni nic....ale jeśli wygrałaś to znak że się na pewno wygrywa !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam dzisiaj tą maskę do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super rzeczy :) kalendarz jest piękny- bardzo klimatyczne foty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jak ja bym chciała taki kalendarz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kalendarz i kosmetyki też cacy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemnego testowania życzę - wyśmienita nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nagroda jest prześwietna ;) Gratuluje;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o świetna nagroda ! Gratuluję ! kalendarzowe foty to takie typowe beauty ale ostatnia jest cudowna <3 !

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję, zazdroszczę nagrody ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten krem pod oczy, szampon i chusteczki do demakijażu ;] uwielbiam ich kosmetyki, szampon ma troszkę irytującą konsystencję, ale za to jak pachnie na włosach *.* kocham też ich olejek do masażu ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. ten kalendarz jest super! choć przyznam, ze nie wszystkie zdjęcia mi się podobają. pierwsze okropne, potem lepiej :) ostatnie chyba najbardziej mi przypadło do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję :) a nagroda faktycznie całkiem fajna :) świetny kalendarz :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kupowałam jeszcze tych kosmetyków, zdjęcia świetne, dziewczyny piękne...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. myślę, że są ładne, ale bardzo... dziwne :)
    http://my-live-my-crazy-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kalendarz :) A z tej firmy jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No, no no postarali się :P. Gratuluję :)).
    A kalendarz bardzo stylowy :).
    No i te kosmetyki <3. Zazdroszczę :P

    Buziaki:*.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten makijaż z drugiego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. OOo fajnie... :)) Ja lubie z ALterry olejki i tą maskę do włosów :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Alterra ma naprawdę świetne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie, że w roli modelek wystąpiły pracownice- spisały się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobają mi się zdjęcia;) Lubię kosmetyki do włosów z aterry;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Myśle,że będziesz zadowolona z kosmetyków Alterry-według mnie są super :)
    Zdjęcia z kalendarza bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje , wspaniała nagroda

    OdpowiedzUsuń
  25. Super gratuluje! Świetna nagroda, a zdjęcia z kalendarza mogą być świetną inspiracją do kolejnych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  26. też uwielbiam tradycyjne bologneze, ale wersje pomidorową polubiłam we włoszech :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajną nagrodę dostałaś :) podoba mi się też kalendarz i nawet nie wiedziałam, że to pracownice Rossmanna :) Bardzo dobry pomysł i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję :), stylowy kalendarz.Uwielbiam szampony, odżywki i olejki Alterry, innych nie miałam.

    Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietna nagroda, gratulacje. Bardzo lubie kosmetyki Alterra:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne nagrody :) Lubię Alterrę,

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje wygranej! :)
    Na zdjęciach pracownice Rossmanna? :ooo przegenialny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. gratuluje wygranej;)
    nagroda tez jest fajna i cikawy p0omysl na ten kalendarz;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny kalendarz. gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie słyszałam o tej firmie. :) Świetny kalendarz! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Również posiadam ten kalendarz i faktycznie, fajna ozdoba pokoju :)

    obserwuję i zapraszam http://mjsmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna nagroda, gratuluję :)
    super kosmetyki i kalendarze rewelacyjny- zdjęcia robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kalendarz swietny, kosmetyki tez :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna sprawa :) Gratuluje :) A zdjęcia dość ciekawe.

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)