sobota, 30 marca 2013

Kawior Manicure od AllePaznokcie

Przedstawiam Wam zestawy od hurtowni AllePaznokcie, dzięki którym na paznokciach można uzyskać kawiorowy manicure.
W skład każdego z zestawów wchodzą:
-lakier bazowy, kolorowy 16 ml,
-kawior w zakręcanym słoiczku,
-lakier spajająco-nabłyszczający.
Na paznokciach zaprezentuję efekt, jaki uzyskałam używając miętowego zestawu. Bardzo lubię ten kolor więc od razu po niego sięgnęłam.

Sam lakier bazowy już ładnie wygląda na paznokciach, więc śmiało można go używać nawet bez kawiorowych koralików. Moja ciekawość była oczywiście większa, dlatego od razu sięgnęłam po kuleczki. Dodam jeszcze, że lakier został stworzony specjalnie na potrzeby manicure kawiorowego, w związku z tym posiada specjalną przyczepność.

Kuleczki należy nakładać na mokrą, drugą warstwę kolorowego lakieru. Można do tego użyć pędzelka, wystarczy też ewentualnie posypać paznokcie lub też zanurzyć w kawiorowym słoiczku. Na koniec dla trwalszego efektu powinno pomalować się lakierem bezbarwnym, spajającym.

Radzę oczywiście wykonywać te czynności na jakiejś np. tacy, która zabezpieczy przed utratą kuleczek, gdyż uciekają na wszystkie strony. Poza tym uważam, że słoiczek mógłby zawierać większą ilość ozdoby. Niestety nie jest zbyt wydajny. 
Efekt na paznokciach jak najbardziej mi się spodobał, jest nietypowy, wzbudza ciekawość praktycznie wśród każdego. Przypadkowe osoby zapytały nawet, czy mogą dotknąć moich paznokci aby sprawdzić co na nich jest. 

Pozytywnie zaskoczyła mnie również trwałość kawiorowego manicure. Myślałam, że już następnego dnia będzie trzeba zmyć całość, jednak nie było to konieczne. Kuleczki dobrze się trzymały. Oczywiście na brzegach zdarzyło się, że pojedyncze odpadły, kilka też sama zdrapałam. Nie zmienia to faktu, że mogłam śmiało w nich chodzić przynajmniej trzy dni bez poprawek. Zdobienie w niczym mi nie przeszkadzało.
Zestaw ze złotym lakierem również już wypróbowałam, jednak zdecydowanie bardziej polecam miętowy ze względu na odcień lakieru, który dobrze wygląda również bez ozdób.
 
 
 

62 komentarze:

  1. Faktycznie dość przyzwoicie to wygląda w przeciwieństwie do aksamitnego manicure :) ten lakier spajający faktycznie zwiększa trwałość? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba efekt końcowy, a odcień lakieru tez jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez jestem ciekawa, czy lakier spajajacy rzeczywiscie dziala lepiej niz zwykly top :P

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie to wygląda, ale mnie to zaraz odpada i zostawia ślady po kawiorze :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor i chyba to najbardziej kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie wygląda rewelacyjnie! :)) Musze tez cos takiego poprobowac ;) Wesołych Świąt życzę i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, ze efekt tylko na jednym palcu ;) Chętnie bym zobaczyła w zestawieniu z resztą paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zaskoczyłaś mnie trwałością! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne takie malutkie kuleczki na paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc, podejrzewam, że taki efekt nie utrzymałby się u mnie nawet do końca dnia, w którym został nałożony ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio coraz częściej widzę taki manicure, to nie jest niewygodne? nie zaczepia się o swetry (ach, chcę wiosnę!), nie odpada wszędzie?
    wesołych (i mokrych) świąt! najedz się porządnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka kuleczek oczywiście odpadło mi, zależy co robiłam. Nie zaczepiały o rzeczy:)

      Usuń
  12. Swietnie, chcialabym taki manicure wreszcie wyprobowac:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie się prezentuje ten lakier z kawiorem ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejka zapraszam do wzięcia udziału w konkursie temat: postacie z horroru(interpretacja własna, wcale nie musi być rozlew krwi:)) malwina305.blogspot.com Kochana liczę na Ciebie mam nadzieje, że weźmiesz udział!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czemu, ale Twój paznokieć kojarzy mi się z jakimś dobrym ciastkiem hehe :D Faktycznie, ciekawy efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj Święta,
    Więc świątecznie
    Ciebie słodko pozdrawiamy
    I życzonka Ci składamy.
    Rozpisywać się nie chcemy,
    Już to zrobiliśmy w blogu,
    Ale mocno Cię tulimy,
    Najlepszego Ci życzymy! :)
    Słodkich Świąt!
    Życzą
    Włóczykije – Monika i Rafał
    PS. Super fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna mięta :)
    efekt jest świetny! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt ciekawy, ale zdecydowanie bardziej podoba mi się ta miętka i twój pazurek bez kawioru ;)
    Wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuje bardzo, a ty się skusisz aby zmalować coś krwawego lub mniej ? Bardzo by mnie to ucieszyło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne <3

    + zapraszam na mojego bloga ! :)
    http://my-live-my-crazy-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ależ niesamowicie to wygląda ! może latem skusze się na taki ...zwłaszcza w tej mięcie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. O widzisz!a tak się zastanawiałam jak zrobić takie cudeńka :)uwielbiam miętowy kolor!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie to wygląda lecz ja się obawiam ze wszystko zrzucę zaraz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Błogosławieństwo Pana nad tym blogiem!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie śliczne Lakiery. < 3 Ja zabardzo nie maluję , bo u Mnie w szkole nie można.: /
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź.: )
    Pozdrawiam ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam taki kolor lakieru, ale z tymi kuleczkami wygląda bajerancko :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Błogosławieństwo Pana nad tym blogiem!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi się straaaasznie podobają kawiorowe pazurki :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  29. MI się wydaje że i tak bym je szybko zgubiła

    OdpowiedzUsuń
  30. Taki kawior na paznokciach bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Efekt jest świetny, nie próbowałam nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się taki efekt i ostatnio zastanawiałam się czy sobie takiego czegoś nie sprawić :) Na lato będzie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja marzyć o taki czarnym - ach te mamy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gdzie są takie pokazy ? :)
    Śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Efekt bardzo ładny,ale sama nie odważyłabym się na takie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie to wygląda!
    fajnie, że efekt jest dość trwały :)
    ciekawa jestem czy nie stanowi problemów ze zmywaniem ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze zmyciem nie miałam problemów. Przytrzymywałam chwilę na każdym z palców materiał namoczony zmywaczem i szybko się z tym uporałam :)

      Usuń
  37. Miałam takich "kuleczek" kilkanaście woreczków i nie wiedziałam do czego wykorzystać i naklejałam z synem na prace do plastyki...
    Jaki to człowiek ignorant, jak nie maluje pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  38. łał... bosko to wyglada:)!

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam mnóstwo bulionu - tych kuleczek, które nagle zaczeli nazywać kawiorem :P. Ale jakoś nie chce mi się bawić :D Podziwiam Twoją cierpliwość ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. aleeee piękne paznokcie!
    obseerwuje

    OdpowiedzUsuń
  41. przepiekny efekt, musze takie ozdobki zakupic ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. podoba mi się taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny efekt :)
    Miłego dnia!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).