piątek, 22 marca 2013

Eyeliner w pisaku Mariza

Zanim otrzymałam eyeliner w pisaku marki Mariza, miałam styczność z dwoma tego typu kosmetykami. Na nich właśnie nauczyłam się malować kreskę na górnej powiece. 

+Eyelinery w pisaku są bardzo proste w użyciu, na pewno warto je polecać osobom zaczynającym swoją przygodę z makijażem. Można nimi sprawnie narysować kreski różnej grubości. 
+/-Co do nasycenia czerni to nie jest jakieś mocne, aczkolwiek dość przyzwoicie wyglądają kreski na powiece. Przeszkadza mi natomiast to, że po pomalowaniu jednego oka trzeba na chwilę zakręcić eyeliner aby kolor wrócił do normy, gdyż słabnie jeśli jednorazowo długo się go używa. 

+Jeśli się nie pociera oczu to kreska śmiało wytrzymuje cały dzień bez poprawek. 

Cóż będę więcej pisała, może najlepiej jeśli dodam jakiś przykładowy makijaż wykonany przy pomocy tego eyelinera. Zdjęcia zrobiłam już dość dawno. Jakoś wyjątkowo długo zwlekałam z napisaniem tego posta ale grunt, że się pojawił.
Kolorki cieni wybrałam wyraziste, takie jak lubię. Do tego zrobiłam dwie kreski eyelinerem. Ostatnio ze względu na pracę sięgam jednak po bardziej stonowane kolory w makijażu, także jedynie w weekendy mogę pozwolić sobie na większe szaleństwo.
Jakie eyelinery są Waszymi ulubionymi?
 
MARIZA |


55 komentarzy:

  1. Całkiem fajnie wygląda na oku ;]
    Ja wolę kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te w pisaku u mnie się nie sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A korzystam z eyelinera, dzieki za recenzje ;)

    Tymczasem zapraszam do mnie na nowy pościk ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy takiego nie miałam, ale Twój makijaż jest tak piękny, że już żałuję. Chciałabym mieć możliwość "wpaść" w Twoje łapki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam patrzeć na to jak reprezentujesz pomalowane powieki. Szkoda tylko, że tak rzadko pokazujesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam eyelinera, bo wydaje mi się, że zbyt mocno pomniejsza mi oczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. po pierwsze wow co za kolory jakie cieniowanie przejscia <3 po drugie ja dlugo nie moglam sie do linera przekonac az kupilam inglota i skosnym pedzeliekm nie ma bata wychodza zawsze równo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wole standardowy eyeliner niz te w pisaku :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wygląda :) Ja osobiście używam Duraline od inglota gdy chcę zrobić kreskę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory ❤
    Mój ukochany eyeliner ever to EyeBOOSTER 2 in 1 w cienkim pisaku z Physicians Formula.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wykonujesz piękne makijaże, chcę więcej♥

    OdpowiedzUsuń
  13. nie umiem takim się umalować

    pisaka przyćmiewają pięknie wycieniowane oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam eyeliner tego typu i go więcej nie kupie.
    Kolor jest bardzo słaby i parę przypadkowych potarć oka i go nie ma.


    Kupiłam ostatnio eyeliner :eveline liquid precision i jestem zachwycona kreska jest cały dzień i ma wyrazisty kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię wszystkie eyelinery w żelu i płynne w pędzelku. Z tymi "pisakowymi" nie miałam styczności.

    Przepiękny makijaz :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie używam, ale moja mama owszem :3

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie on wygląda ! ;) denerwuje mnie właśnie to w tych eyelinerach pisakowatych, że słabnie kolor od razu po jendym użyciu grrr

    OdpowiedzUsuń
  18. Great make-up! Have a nice weekend:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! co za kolor!
    bardzo ciekawy post;)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wolę w płynie z pędzelkiem, też mam taki, ale trudno robi mi się nim kreskę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wolę bardziej nasycone odcienie czerni i w cienkim pędzelku, ale całość w makijażu wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam ten sam i jestem z niego bardzo zadowolona. Jak do tej pory nie zapchał się od cieni a stosuję go przy większości makijaży. Kolor jest bardzo intensywny... nie mam z nim problemów...

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne,żywe kolory..Ja tam kreski lubię robić płynnym eyelinerem za pomocą pędzelka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja wolę eyelinery w pędzelku jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow!!!

    Have a Lovely Week,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  26. Rozważałam zakup eyelinera w pisaku Mariza lub Essence, Essence było pod ręką więc wybrałam czerń w pisaku tej firmy, jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zdecydowanie wolę cienie i kredki od Eyelinera ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny makijaż i super dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Na pewno zobaczycie ją kiedyś w całej okazałości w jakiejś stylizacji :)

    Marizy nigdy nie miałam, ale eyelinery w pisaku są najlepsze zdecydowanie! Tymi w pędzelku nie potrafię się malować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękny makijaż i świetnie napigmentowane cienie, właśnie takich mi potrzeba

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję :) Oj było super ;)
    Mam z Marizy kilka rzeczy i wszystkie super :) Ale eyeliner to już od pewnego czasu tylko i wyłącznie żelowy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaaaa zapomnialam napisać, że makijaż mi się bardzo podoba! :)

      Usuń
  32. super makijaż wyczarowałaś ! tez uważam że na pisakowych eyelinerach najłatwiej nauczyć się robienia kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczny makijaż , ja wolę moją brązową kredkę. :))

    Zapraszam do mnie na nowy post. :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Moj ulubiony eyeliner w pisaku to STILA, naprawde kruczo czarny.
    Swietny makijaz!

    OdpowiedzUsuń
  35. Słyszałam już o tym eyelinerze :)). Ja wolę jednak kredkę :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię te eyelinery w pisaku, jak dla mnie są bardzo wygodne. Twój makijaż jest jak zawsze perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mój lubiany to z miss sporty w pędzelku, ale właśnie ostatnio się zastanawiałam czy nie przerzucić się na w pisaku, ciekawy post jak i makijaż!:-)

    OdpowiedzUsuń
  38. pisaki raczej nie dla mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  39. Cześć, wiem, że nikt nie lubi spamu, ale jeśli on jest przydatny? Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie http://insuperable-blog.blogspot.com/2013/03/urodzinkowy-konkurs.html, do wygrania Loreal Super Liner Gel Intenza 24H Żelowy eyeliner z pędzelkiem Pure Black. !Wygrywają 3 osoby!

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję :) co prawda to rozmiar dziecięcy, ale jeszcze się mieszczę XD

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię go za precyzję, ale tak jak piszesz- trzeba chwilę odczekać po użyciu na jednym oku:)

    OdpowiedzUsuń
  42. wow, jaki rajski makijaż - bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakoś nie przepadam za eyelinerami w pisaku.

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuję! :D
    No a makijaż śliczny. Eyelinery w pisaku są dobre dla początkujących bo niesamowicie łatwo się je aplikuje. :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześwietny makijaż! :)
    Obserwuję Cię i zapraszam do mnie :)
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny makijaż :) Ja używam eyelinera w pędzelku:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Chce taki! Świetna kreseczka i makijaż boski Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja bardzo lubię eyeliner z Essence i jestem mu wierna ;)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)